Οι βιομηχανίες αυτοκινήτων αναμένεται να φέρουν 92 ηλεκτρικά και 118 υβριδικά μοντέλα στην αγορά μέχρι το 2021
O αριθμός μοντέλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να τριπλασιαστεί μέχρι το 2021, σύμφωνα με μια Ευρωπαϊκή ομάδα περιβαλλοντολόγων.
Λόγω της έλλειψης των υποδομών, η ζήτηση των ηλεκτρικών αμαξιών έχει πέσει, σύμφωνα με τα όσα αναμεταδίδει το bbc.com. Βάσει των τελευταίων δεδομένων όμως, παρατηρείται ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα προσφέρουν 214 μοντέλα το 2021 σε σχέση με τον αριθμό των 60 μοντέλων που προσφέρθηκαν στα τέλη του 2018.
Επιπλέον, οι βιομηχανίες αυτοκινήτων αναμένεται να φέρουν 92 ηλεκτρικά και 118 υβριδικά μοντέλα στην αγορά μέχρι το 2021.
Οι παραπάνω προσιτές επιλογές θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους καταναλωτές από τις βενζινοκίνητες και τις πετρελαιοκίνητες επιλογές, στις ηλεκτροκίνητες. Όπως επισημαίνεται και στην πρόσφατη ανάλυση από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών και Περιβάλλοντος, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι έτοιμοι να υιοθετήσουν την ηλεκτροκίνηση στις καινούργιες τεχνολογίες των καινούργιων τους μοντέλων για το καταναλωτικό κοινό.
Επιπροσθέτως, οι μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία με περίπου 16 μεγάλες εγκαταστάσεις κυψέλης μπαταριών λιθίου με την πιθανή έναρξη λειτουργίας τους στην Ευρώπη έως το 2023.
Τέλος, όπως δήλωσε ο αναλυτής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος στον τομέα των μεταφορών Lucien Mathieu «χάρη στα πρότυπα της ΕΕ για τα αυτοκίνητα CO2, η Ευρώπη πρόκειται να δει ένα κύμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων νέας, μεγαλύτερης διάρκειας και οικονομικά προσιτής στην αγορά.Χρειάζονται οι κυβερνήσεις να βοηθήσουν στην καθιέρωση της χρέωσης ηλεκτρικών οχημάτων στο σπίτι και στην εργασία και αναγκαίες, ενώ αναγκαίες είναι οι αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων για να καταστούν πιο ελκυστικά από τα ρυπογόνα ντίζελ».
www.worldenergynews.gr
Λόγω της έλλειψης των υποδομών, η ζήτηση των ηλεκτρικών αμαξιών έχει πέσει, σύμφωνα με τα όσα αναμεταδίδει το bbc.com. Βάσει των τελευταίων δεδομένων όμως, παρατηρείται ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα προσφέρουν 214 μοντέλα το 2021 σε σχέση με τον αριθμό των 60 μοντέλων που προσφέρθηκαν στα τέλη του 2018.
Επιπλέον, οι βιομηχανίες αυτοκινήτων αναμένεται να φέρουν 92 ηλεκτρικά και 118 υβριδικά μοντέλα στην αγορά μέχρι το 2021.
Οι παραπάνω προσιτές επιλογές θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους καταναλωτές από τις βενζινοκίνητες και τις πετρελαιοκίνητες επιλογές, στις ηλεκτροκίνητες. Όπως επισημαίνεται και στην πρόσφατη ανάλυση από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών και Περιβάλλοντος, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι έτοιμοι να υιοθετήσουν την ηλεκτροκίνηση στις καινούργιες τεχνολογίες των καινούργιων τους μοντέλων για το καταναλωτικό κοινό.
Επιπροσθέτως, οι μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία με περίπου 16 μεγάλες εγκαταστάσεις κυψέλης μπαταριών λιθίου με την πιθανή έναρξη λειτουργίας τους στην Ευρώπη έως το 2023.
Τέλος, όπως δήλωσε ο αναλυτής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος στον τομέα των μεταφορών Lucien Mathieu «χάρη στα πρότυπα της ΕΕ για τα αυτοκίνητα CO2, η Ευρώπη πρόκειται να δει ένα κύμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων νέας, μεγαλύτερης διάρκειας και οικονομικά προσιτής στην αγορά.Χρειάζονται οι κυβερνήσεις να βοηθήσουν στην καθιέρωση της χρέωσης ηλεκτρικών οχημάτων στο σπίτι και στην εργασία και αναγκαίες, ενώ αναγκαίες είναι οι αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων για να καταστούν πιο ελκυστικά από τα ρυπογόνα ντίζελ».
www.worldenergynews.gr