Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

1200 συμμετέχοντες στο “10ο Ετήσιο Capital Link Greek Shipping Forum” - Οι βασικές ομιλίες

tags :
1200 συμμετέχοντες στο “10ο Ετήσιο Capital Link Greek Shipping Forum” - Οι βασικές ομιλίες

Το Συνέδριο ροσέφερε ενημέρωση και ευκαιρίες δικτύωσης με σημαντικούς παράγοντες της ναυτιλίας, καθώς και με σημαντικούς εκπροσώπους από τον Χρηματοοικονομικό χώρο, από Εμπορικές και Επενδυτικές τράπεζες και άλλους τομείς

Το “10ο Ετήσιο Capital Link Greek Shipping Forum” πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου, 2019 με τεράστια επιτυχία προσελκύοντας 1200 συμμετέχοντες.
 Το Συνέδριο διοργανώθηκε σε συνεργασία με το New York Stock Exchange και το Nasdaq. Κύριος Χορηγός του Συνεδρίου ήταν η Bank of Communications Financial Leasing.
Η ναυτιλία της Ελλάδος παραμένει σημαντική για την παγκόσμια ναυτιλιακή οικονομία, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 20% του παγκόσμιου στόλου. Παρά τη ρευστότητα και τους χαμηλούς οικονομικούς δείκτες των αγορών, οι Έλληνες επαγγελματίες έχουν επιδείξει συνεχή προσαρμοστικότητα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, αναζητώντας τις ευκαιρίες για ανάπτυξη.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ & ΔΟΜΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Το Συνέδριο εστίασε στα ακόλουθα βασικά θέματα:
•     Στις τρέχουσες τάσεις και προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας και των κύριων αγορών των εμπορευμάτων, της ενέργειας και της ναυτιλίας.
•     Στις κρίσιμες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ναυτιλία σε σχέση με τις γεωπολιτικές και κανονιστικές εξελίξεις, στις επιλογές και τις στρατηγικές που σχετίζονται με τον Κανονισμό του IMO για το 2020, στις μηχανές πλοίων και τα καύσιμα, καθώς και στον μετασχηματιστικό αντίκτυπο της τεχνολογίας.
•     Όπως κάθε χρόνο, το βασικό θέμα του Συνεδρίου θα είναι η ναυτιλιακή χρηματοδότηση, με επίκεντρο την χρηματοδότηση προερχόμενη από Τραπεζικούς Οργανισμούς, τις κεφαλαιαγορές, τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης και τα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις εναλλακτικές λύσεις που προσφέρει το Ασιατικό Leasing συμπεριλαμβανομένων Κινεζικών, Κορεατικών και Ιαπωνικών επιλογών. Σ’ αυτήν την προσέγγιση θα συνεισφέρει ένα πάνελ αποτελούμενο από πολύ σημαντικές Κινέζικες εταιρείες Leasing.

Με προσέλευση που ξεπερνάει τους 1000 συμμετέχοντες κάθε χρόνο, οι Σύνεδροι παρακολούθησαν ένα Συνέδριο που τους προσέφερε ταυτόχρονα ενημέρωση και ευκαιρίες δικτύωσης με πολύ σημαντικούς παράγοντες της ναυτιλίας, καθώς και με σημαντικούς εκπροσώπους από τον Χρηματοοικονομικό χώρο, από Εμπορικές και Επενδυτικές τράπεζες και άλλους. Πρόκειται για ένα ολοήμερο Συνέδριο, το οποίο είναι γνωστό για τη μεγάλη συμμετοχή πλοιοκτητών, το πλούσιο πληροφοριακό του περιεχόμενο και τις εκτεταμένες ευκαιρίες μάρκετινγκ, δικτύωσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης που προσφέρει.

Καλωσόρισμα: κ. Nicolas Bornozis, President – Capital Link
Ο κ. Nicolas Bornozis, στην ομιλία του τόνισε: “Φέτος είναι η 10η επέτειος του συγκεκριμένου Συνεδρίου, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους χορηγούς μας και ιδιαίτερα την Bank of Communications. Η παρουσία μας στην Κίνα ξεκίνησε τέσσερα χρόνια πριν και είμαστε περήφανοι για τις φιλίες που έχουμε δημιουργήσει.”

Εναρκτήρια Ομιλία: κ. Fang Xiuzhi, Head of Shipping Finance – Bank of Communications Financial Leasing Co., Ltd.
Ο κ. Fang Xiuzhi, στην ομιλία του τόνισε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Μπορνόζη και την Capital Link για τη φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση της εκδήλωσης. Εργαζόμαστε στον χώρο της χρηματοδότησης της ναυτιλίας και συνεργαζόμαστε συχνά με Έλληνες πλοιοκτήτες. Πιστεύουμε πως υπάρχουν πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες και ταξιδεύουμε συχνά στην Ελλάδα από τη Σανγκάη. Αναγνωρίζουμε τη συνεισφορά της ναυτιλίας στο παγκόσμιο εμπόριο και την παγκοσμιοποίηση. Η ναυτιλία είναι εδώ για να μείνει, το ίδιο και εμείς. ”

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΕΛ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ

UPCOMING REGULATIONS

Πάνελ συζήτησης: “Navigating the New World of Marine Fuels – 2020 and Beyond”    
Συντονιστής:
Dr. Christos Chryssakis, Business Development Manager - DNV GL
Ομιλητές:
•    κα. Armelle Breneol, Marine Fuels Technical Advisor for Europe - ExxonMobil
•    κ. Diomidis Stamoulis, Senior Manager Strategic Planning of Industrial Activities & Participations – Hellenic Petroleum SA
•    κ. Steve Bee, Group Commercial & Business Development Director – VPS (Veritas Petroleum Services)

Ο Dr. Christos Chryssakis, Business Development Manager - DNV GL, τόνισε: “Το παγκόσμιο ανώτατο όριο θείου 0.50% τίθεται σε ισχύ το 2020, επηρεάζοντας περισσότερα από 70.000 πλοία. Ο χρόνος που απομένει έως την εφαρμογή είναι λίγος, και η αβεβαιότητα για τη διαθεσιμότητα των καυσίμων καθιστά τη μετάβαση δυσκολότερη. Δεν υπάρχει μια λύση για όλους – η βέλτιστη επιλογή εξαρτάται από τον τύπο, το μέγεθος και τον τρόπο λειτουργίας του σκάφους. Η καλή προετοιμασία, η αξιολόγηση των κινδύνων, ο επαρκής προγραμματισμός για κάθε σκάφος, αναβαθμίζοντας το υλικό και καθαρίζοντας τις δεξαμενές, η στρατηγική ανεφοδιασμού και η καλή συνεργασία μεταξύ πλοιοκτητών και ναυλωτών, είναι σημαντικοί παράγοντες για μια ήπια μετάβαση πλησιάζοντας στο 2020.”

Η κα. Armelle Breneol, EAME Marine Fuels Technical Advisor – ExxonMobil, αναφέρθηκε στο ανώτατο όριο θείου 0,50% του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας (IMO), που απαιτεί μια μόνιμη, παγκόσμια αλλαγή στην επιλογή καυσίμων, εκτός κι αν κανείς καταφύγει στις τεχνολογίες μείωσης των ρυπογόνων εκπομπών.
Το αποτέλεσμα θα είναι η ανάπτυξη νέων μορφοποιήσεων καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, που με τη σειρά της θα οδηγήσει στη χρήση λιπαντικών κυλίνδρων με χαμηλό αριθμό βάσης (BN). Για την πραγματοποίηση των παραπάνω αλλαγών με ασφάλεια, η ExxonMobil προτείνει στους εφοπλιστές να ξεκινήσουν τον σχεδιασμό των επιχειρήσεων ανεφοδιασμού πολύ πριν την καταληκτική ημερομηνία του IMO και να αναπτύξουν μια στρατηγική διαχείρισης καυσίμων για το 2020 και το μέλλον.
Χωρίς προσεκτικές κινήσεις, ελλοχεύει ο κίνδυνος της μη συμμόρφωσης και των ακριβών προστίμων που αυτή επιφέρει.

Ο κ. Diomidis Stamoulis, Senior Manager Strategic Planning of Industrial Activities & Participations – Hellenic Petroleum SA, τόνισε: “Η βιομηχανία της διύλισης πετρελαίου υπήρξε πάντα στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης καυσίμων. Οι χερσαίες, εναέριες και θαλάσσιες μετακινήσεις έχουν περάσει από πολλά στάδια βελτίωσης, τόσο ως προς την αποτελεσματικότητα όσο και ως προς τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο. Η γνώμη μου είναι πως ο ανεφοδιασμός καυσίμων θα αναπροσαρμοστεί αντίστοιχα, ίσως μετά από μια περ

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης