Ναυτιλία

Renault: Επένδυση σε cargo αιολικής ενέργειας για μείωση ρύπων μέχρι 90% - Βίντεο

tags :
Renault: Επένδυση σε cargo αιολικής ενέργειας για μείωση ρύπων μέχρι 90% - Βίντεο
H Renault στέλνει περίπου το 60% των τελικών οχημάτων και εξαρτημάτων της σε όλο τον κόσμο μέσω θάλασσας
Νέος αέρας αλλαγής πνέει στη ναυτιλιακή βιομηχανία μέσω της καινοτόμου γαλλικής εταιρείας Neoline που συνεργάζεται με την Renault Group για την κατασκευή δύο διεθνών φορτηγών πλοίων που κινούνται με πανιά υψηλής τεχνολογίας.
Ο πρόεδρος της Neoline, Michel Pery, δήλωσε ότι: «Η ανάγκη μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και των ρύπων μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη μείωση της κατανάλωσης υδρογονανθράκων. Αυτή η μείωση απαιτεί την παρουσία ενός μηχανικού και ενός ναυτικού για να αξιοποιηθεί η τεχνική περί της χρήσης ανεξάντλητης ενέργειας».
Πρόκειται για μια σημαντική συνεργασία λαμβάνοντας υπόψη ότι η Renault στέλνει περίπου το 60% των τελικών οχημάτων και εξαρτημάτων της σε όλο τον κόσμο μέσω θάλασσας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Péry και οι συνεργάτες του έχουν σχεδιάσει ένα υβριδικό φορτηγό πλοίο, μήκους 136 μέτρων και πλάτους 24,2 μέτρων, με προδιαγραφές έργου 4.200 τετραγωνικών μέτρων επιφάνειας πανιών που προστίθενται στα συνήθη φορτία και μετατοπίσεις. Τα πανιά υψηλής τεχνολογίας έχουν βελτιστοποιηθεί για αεροδυναμική απόδοση και χρησιμεύουν ως ένα βοηθητικό ντίζελ-ηλεκτρικό σύστημα 4000 kW για να το υποστηρίξει.
Σύμφωνα με το Sustainability Times, όταν τα πανιά αναπτύσσονται στη θάλασσα, αναμένεται να μειώσουν τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως και 90% κατά τη διέλευση από τον Ατλαντικό Ωκεανό, ενώ ταυτόχρονα θα εξαλείφουν τη ρύπανση του αζώτου και του οξειδίου του θείου που είναι κοινή στην ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η Neoline αναφέρει ότι το σχέδιο είναι δύο ταξίδια ανά μήνα έως το 2021. Ως πρώτος εταίρος της, η Renault λέει ότι τα φορτηγά πλοία με αιολική ενέργεια θα βοηθήσουν την εταιρεία να επιτύχει τους στόχους της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα κατά 6% το 2022, από το 2016. Η στοχοθετημένη μείωση είναι 25% από τα επίπεδα του 2010.
Για τη Neoline, είναι ένα ακόμη βήμα προς το 2030 και οι στόχοι τους για ένα ευρύ φάσμα επιλογών θαλάσσιων μεταφορών καθαρής ενέργειας.
Από την πλευρά του, ο CEO της Neoline, Jean Zanuttini δηλώνει «ικανοποιημένος για τη συνεργασία της Renault στο ταξίδι των θαλάσσιων μεταφορών. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι παραδοσιακές θαλάσσιες μεταφορές αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 3% των εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, η Neoline στοχεύει στην οικοδόμηση μιας καινοτόμου γαλλικής λύσης για την αντιμετώπιση μιας παγκόσμιας περιβαλλοντικής πρόκλησης, διατηρώντας ταυτόχρονα ένα βιομηχανικό και ανταγωνιστικό πλαίσιο με την υποστήριξη των εταίρων της».

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο
www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης