Πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες εφοπλιστές βρίσκεται στην 7η θέση της λίστας ο Γιάννης Αγγελικούσης της Angelicoussis Shipping Group
Την ετήσια λίστα με τους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στην παγκόσμια ναυτιλία, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και 15 Έλληνες εφοπλιστές, δημοσιοποίησε η ναυτιλιακή επιθεώρηση Lloyd’s List.
Πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες εφοπλιστές βρίσκεται στην 7η θέση της λίστας ο Γιάννης Αγγελικούσης της Angelicoussis Shipping Group, ακολουθούμενος από τον Γιώργο Προκοπίου της Dynagas στην 12η θέση, την Αγγελική Φράγκου της Navios στην 19η θέση και τον Γιώργο Οικονόμου της DryShips στην 20η θέση.
Στην 1η θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρίσκεται ο πρόεδρος της China COSCO Shipping Corporation Xu Lirong.
Με περιουσιακά στοιχεία αξίας 90 δισεκατομμυρίων δολαρίων και περισσότερα από 1.100 πλοία υπό διαχείριση, ο κινεζικός όμιλος εκτιμάται πως μπορεί να διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον, μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται.
Στην 2η θέση βρίσκονται όλοι οι ναυτιλιακοί παράγοντες της Νοτίου Κορέας (Hanjin, Korean Development Bank και άλλοι) για τις επιπτώσεις που προκαλούν διεθνώς τόσο οι εταιρικές αναδιαρθρώσεις των ναυτιλιακών και ναυπηγικών ομίλων, όσο και η χρεοκοπία της Hanjin.
Στην 3η θέση βρίσκονται οι Robert Uggla και Søren Skou του Δανέζικου ναυτιλιακού και λιμενικού κολοσσού Maersk Group.
Στην 4η θέση βρίσκεται η οικογένεια Saadé που ελέγχει την γαλλική CMA CGM.
Έπεται 5ος ο β΄ διάδοχος του θρόνου της Σαουδικής Αραβίας πρίγκιπας Mohammed Bin Salman για την επιρροή που ασκεί στο διεθνές εμπόριο πετρελαίου.
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Νορβηγός δισεκατομμυριούχος εφοπλιστής John Fredriksen.
Στην 7η θέση βρίσκεται ο πρώτος απ’ τους 15 Έλληνες της λίστας του Lloyd's, o Γιάννης Αγγελικούσης.
Μετά τον ισχυρό άνδρα του Angelicoussis Shipping Group βρίσκεται η οικογένεια Aponte, που ελέγχει την Mediterranean Shipping Co(MSC) και 9οι οι Michael Behrendt και Rolf Habben Jansen της Hapag-Lloyd.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει η οικογένεια του Ισραηλινού επιχειρηματία Eyal Ofer (Zodiac Maritime) ο μικρός αδελφός του οποίου, Idan Ofer, ακολουθεί αμέσως μετά 11ος με την ναυτιλιακή του Quantum Pacific.
Αξίζει να ασημωθεί πως στην φετινή λίστα περιλαμβάνονται και επενδυτικά funds με προεξάρχον αυτό του HOWARD MARKS, την Oaktree Capital, η οποία κατέχει πλειοψηφικές ή μικρότερες συμμετοχές σε μεγάλες ναυτιλιακές, όπως οι Star Bulk Carriers, Gener8 Maritime και Eagle Bulk Shipping.
Οι επικεφαλής κολοσσών των commodities όπως η Gargill και η Glencore περιλαμβάνονται επίσης σε περίοπτες θέσεις της λίστας με τους 100 ανθρώπους με την μεγαλύτερη επιρροή στην ποντοπόρο ως οι μεγαλύτεροι ναυλωτές διεθνώς.
Η Κίνα έχει περισσότερες από μια συμμετοχές αφού στην 16η θέση βρίσκεται ο Li Jianhong της China Merchants Group, ναυτιλιακού ομίλου με ενεργητικό ύψους 101,5 δισ. δολ. και στόλο 331 πλοίων.
Αμέσως μετά, στην 17η θέση, βρίσκεται ο Wilbur Ross, γνωστός στην Ελλάδα και ως μεγαλομέτοχος της Eurobank, αλλά και ως προτεινόμενος νέος υπουργός εμπορίου των ΗΠΑ, με τις ναυτιλιακές του Navigator Holdings, Diamond S Shipping, Diamond S Shipping Group και Nautical Bulk Holdings.
Η λίστα με τους Έλληνες εφοπλιστές:
www.worldenergynews.gr
Πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες εφοπλιστές βρίσκεται στην 7η θέση της λίστας ο Γιάννης Αγγελικούσης της Angelicoussis Shipping Group, ακολουθούμενος από τον Γιώργο Προκοπίου της Dynagas στην 12η θέση, την Αγγελική Φράγκου της Navios στην 19η θέση και τον Γιώργο Οικονόμου της DryShips στην 20η θέση.
Στην 1η θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρίσκεται ο πρόεδρος της China COSCO Shipping Corporation Xu Lirong.
Με περιουσιακά στοιχεία αξίας 90 δισεκατομμυρίων δολαρίων και περισσότερα από 1.100 πλοία υπό διαχείριση, ο κινεζικός όμιλος εκτιμάται πως μπορεί να διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον, μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται.
Στην 2η θέση βρίσκονται όλοι οι ναυτιλιακοί παράγοντες της Νοτίου Κορέας (Hanjin, Korean Development Bank και άλλοι) για τις επιπτώσεις που προκαλούν διεθνώς τόσο οι εταιρικές αναδιαρθρώσεις των ναυτιλιακών και ναυπηγικών ομίλων, όσο και η χρεοκοπία της Hanjin.
Στην 3η θέση βρίσκονται οι Robert Uggla και Søren Skou του Δανέζικου ναυτιλιακού και λιμενικού κολοσσού Maersk Group.
Στην 4η θέση βρίσκεται η οικογένεια Saadé που ελέγχει την γαλλική CMA CGM.
Έπεται 5ος ο β΄ διάδοχος του θρόνου της Σαουδικής Αραβίας πρίγκιπας Mohammed Bin Salman για την επιρροή που ασκεί στο διεθνές εμπόριο πετρελαίου.
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Νορβηγός δισεκατομμυριούχος εφοπλιστής John Fredriksen.
Στην 7η θέση βρίσκεται ο πρώτος απ’ τους 15 Έλληνες της λίστας του Lloyd's, o Γιάννης Αγγελικούσης.
Μετά τον ισχυρό άνδρα του Angelicoussis Shipping Group βρίσκεται η οικογένεια Aponte, που ελέγχει την Mediterranean Shipping Co(MSC) και 9οι οι Michael Behrendt και Rolf Habben Jansen της Hapag-Lloyd.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει η οικογένεια του Ισραηλινού επιχειρηματία Eyal Ofer (Zodiac Maritime) ο μικρός αδελφός του οποίου, Idan Ofer, ακολουθεί αμέσως μετά 11ος με την ναυτιλιακή του Quantum Pacific.
Αξίζει να ασημωθεί πως στην φετινή λίστα περιλαμβάνονται και επενδυτικά funds με προεξάρχον αυτό του HOWARD MARKS, την Oaktree Capital, η οποία κατέχει πλειοψηφικές ή μικρότερες συμμετοχές σε μεγάλες ναυτιλιακές, όπως οι Star Bulk Carriers, Gener8 Maritime και Eagle Bulk Shipping.
Οι επικεφαλής κολοσσών των commodities όπως η Gargill και η Glencore περιλαμβάνονται επίσης σε περίοπτες θέσεις της λίστας με τους 100 ανθρώπους με την μεγαλύτερη επιρροή στην ποντοπόρο ως οι μεγαλύτεροι ναυλωτές διεθνώς.
Η Κίνα έχει περισσότερες από μια συμμετοχές αφού στην 16η θέση βρίσκεται ο Li Jianhong της China Merchants Group, ναυτιλιακού ομίλου με ενεργητικό ύψους 101,5 δισ. δολ. και στόλο 331 πλοίων.
Αμέσως μετά, στην 17η θέση, βρίσκεται ο Wilbur Ross, γνωστός στην Ελλάδα και ως μεγαλομέτοχος της Eurobank, αλλά και ως προτεινόμενος νέος υπουργός εμπορίου των ΗΠΑ, με τις ναυτιλιακές του Navigator Holdings, Diamond S Shipping, Diamond S Shipping Group και Nautical Bulk Holdings.
Η λίστα με τους Έλληνες εφοπλιστές:
www.worldenergynews.gr