Η πλειοψηφία των ομιλητών και των συμμετεχόντων στα πάνελς ήταν εμπειρογνώμονες και κορυφαία στελέχη διεθνών επιχειρήσεων και Οργανισμών
Αξιοποιώντας την μακροχρόνια καταξίωση στην επιτυχημένη διοργάνωση μεγάλης κλίμακας ναυτιλιακών Συνεδρίων στα μεγαλύτερα ναυτιλιακά κέντρα σε όλο τον κόσμο, η Capital Link πραγματοποίησε το πρώτο σε σειρά Capital Link Singapore Maritime Forum, την Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 στο Ξενοδοχείο Westin, στη Σιγκαπούρη, με πρωτοφανή επιτυχία συγκεντρώνοντας 580+ συμμετέχοντες. Το Συνέδριο διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Columbia Shipmanagement και τη Singhai Marine Services και διεξήχθη κατά τη διάρκεια της Ναυτιλιακής Εβδομάδας της Σιγκαπούρης (Singapore Maritime Week).
Στόχος του Φόρουμ ήταν να επισημάνει τον σημαντικό ρόλο της Σιγκαπούρης ως πύλης προς την Ασία και τις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές και τους κύριους παράγοντες στους οποίους οφείλεται η επιτυχία της Σιγκαπούρης. Επιπρόσθετα, συζητήθηκαν οι εξελίξεις και οι τάσεις στην ενέργεια, τα εμπορεύματα, τους διάφορους ναυτιλιακούς κλάδους, τις παγκόσμιες χρηματοπιστωτικές αγορές και κεφαλαιαγορές, καθώς και ζητήματα που αφορούν τις κανονιστικές εξελίξεις, την τεχνική και εμπορική διαχείριση του στόλου. Το Συνέδριο υπογράμμισε την ανταγωνιστική θέση και τα πλεονεκτήματα της Σιγκαπούρης ως ναυτιλιακού κόμβου.
Η πλειοψηφία των ομιλητών και των συμμετεχόντων στα πάνελς ήταν εμπειρογνώμονες και κορυφαία στελέχη διεθνών επιχειρήσεων και Οργανισμών. Ήρθαν στη Σιγκαπούρη με σκοπό να απευθύνουν στους εκπροσώπους της αγοράς θέματα αποφασιστικής σημασίας και να αλληλεπιδράσουν με υψηλόβαθμα στελέχη της Σιγκαπούρης και της ευρύτερης περιοχής προερχόμενα από το ναυτιλιακό, ναυλομεσιτικό, χρηματοοικονομικό χώρο καθώς και από την κλάδο του εμπορίου αγαθών.
Ως εκ τούτου, όσοι παρακολούθησαν το Capital Link Singapore Maritime Forum, πήραν μια υψηλού επιπέδου ενημέρωση στα ναυτιλιακά θέματα και είχαν μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης με σημαντικούς παράγοντες της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένων σημαινόντων στελεχών από πλοιοκτήτριες εταιρείες, από επενδυτικές και εμπορικές τράπεζες, από εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης, από διεθνείς εμπόρους μεγάλων ξηρών χύδην φορτίων και ενεργειακών προϊόντων, καθώς επίσης με ανώτατα στελέχη από οργανισμούς της ναυτιλίας, δικηγορικές, ελεγκτικές εταιρείες και συμβούλους επιχειρήσεων, και όλα αυτά μαζί σε μία μόνο εκδήλωση.
Το Συνέδριο άνοιξε ο κ. Nicolas Bornozis, President - Capital Link, ο οποίος αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους τόνισε: "Η Capital Link είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που διεξάγει το Συνέδριό της για πρώτη χρονιά στη Σιγκαπούρη, έναν βασικό κόμβο για την παγκόσμια ναυτιλία. Η Σιγκαπούρη αποτελεί ένα καταπληκτικό παράδειγμα επιτυχίας, καθώς διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο ως πύλη τόσο στις αγορές της ευρύτερης περιοχής όσο και στις παγκόσμιες αγορές για τη ναυτιλία, τη χρηματοδότηση, την εμπορία αγαθών και τη ναύλωση και πολλά άλλα. Είμαστε ευτυχείς με την τεράστια θετική ανταπόκριση που εκδηλώθηκε για το Συνέδριό μας, το οποίο σχεδιάζουμε να διεξάγουμε σε ετήσια βάση, στην ίδια βάση δηλαδή με τα υπόλοιπα ναυτιλιακά Συνέδρια που διοργανώνουμε παγκοσμίως. Το Συνέδριό μας πραγματοποιείται σε μία χρονική στιγμή που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η ναυτιλία αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις από την αυξημένη κανονιστική επιτήρηση, την τεχνολογική πρόοδο, το νέο οικονομικό τοπίο και τη μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς. Όπως πάντα, οι προκλήσεις συμβαδίζουν με τις ευκαιρίες και η ναυτιλία έχει αποδείξει ότι είναι μια αγορά ικανή να προσαρμόζεται και να προηγείται. Ας μην ξεχνάμε ότι η ναυτιλία είναι η σημαντικότερη αρτηρία για την παγκόσμια οικονομία και το διεθνές εμπόριο."
Ο κ. Esben Poulsson, Chairman - International Chamber of Shipping; President - Singapore Shipping Association; Executive Chairman – ENESEL, στην εισαγωγική του ομιλία καλωσόρισε την Capital Link στη Σιγκαπούρη και αναφέρθηκε στη σημασία των εκδηλώσεων που γίνονται στα πλαίσια της Ναυτικής Εβδομάδας της Σιγκαπούρης (Singapore Maritime Week) υπενθυμίζοντας ότι ιστορικά αυτή ήταν η πρώτη εβδομάδα ναυτιλιακών εκδηλώσεων που έλαβε χώρα ποτέ σε παγκόσμια κλίμακα. Ανέφερε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται από τις εμπορικές και ρυθμιστικές τάσεις και τις ταχέως μεταβαλλόμενες τεχνολογικές εξελίξεις. Ολοκληρώνοντας, τόνισε τον ρόλο της ναυτιλίας στην παγκοσμιοποίηση και την παγκόσμια οικονομία.
Κεντρική ομιλία: “Οι παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές”- Τρέχουσες εξελίξεις - Προοπτικές & Ο Ρόλος της Ασίας
O κύριος ομιλητής του Συνεδρίου ήταν o Δρ. Martin Stopford, Non-Executive President - Clarkson Research Services Limited.
Ο κ. Arjun Batra, Group Managing Director – Drewry τόνισε ότι: «Η αύξηση της ζήτησης ενέργειας επιβραδύνεται λόγω της μειωμένης ενεργειακής έντασης της παγκόσμιας οικονομίας.Ο συνδυασμός ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ενεργειακής απόδοσης θα μειώσει δραστικά τη ζήτηση για ορυκτά καύσιμα. Η ενέργεια με βάση τα ορυκτά καύσιμα και οι συναφείς βιομηχανίες θα παρατηρήσουν αυξημένες διαταραχές και πίεση στις τιμές. Οι τομείς της ναυτιλιακής βιομηχανίας που εξαρτώνται από τη μεταφορά ορυκτών καυσίμων θα χρειαστεί να επανεξετάσουν τη μακροπρόθεσμη στρατηγική τους».
Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
Πάνελ Συζήτησης
Συντονιστής:
κ. Torben S. Pedersen, Managing Director - Fearngas (Singapore) Pte Ltd
Ομιλητές:
· κ. Niels Rigault, SVP Commercial - BW LPG
· κ. Su Bin, CEO – Pacific Gas
Ο κ. Torben S. Pedersen, Managing Director - Fearngas (Singapore) Pte Ltd τόνισε ότι:
Λαμβάνοντας υπόψη την πολύ χαμηλή αγορά και τους επικείμενους εμπορικούς περιορισμούς (εκπομπές καυσαερίων), αρκεί αυτό να αποθαρρύνει τους ιδιοκτήτες να πάρουν τα πλοία τους μέσω της 4ης και 5ης ειδικής έρευνας;
Κατά συνέπεια, θα δούμε αρκετά ανακυκλώσιμα VLGCs τα επόμενα 1-2 χρόνια για να υπάρξει πραγματική διαφορά στην ισορροπία προσφοράς / ζήτησης VLGC;
Νέο κανάλι του Παναμά
Όπως τονίσθηκε από πολλούς στην βιομηχανία μας, το νέο κανάλι του Παναμά μπορεί να φτάσει στο εγγύς μέλλον το πλήρες δυναμικό του VLGC.
Λαμβάνεται αυτό υπόψη όταν οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν τις επενδυτικές αποφάσεις τους;
Οι Oil Majors και Traders πραγματοποιούν μεγαλύτερες άμεσες και έμμεσες επενδύσεις στο τμήμα της αγοράς VLGC.
Αυτό περιλαμβάνει εταιρείες όπως Shell, Chevron, Statoil, P66, Ανατολική Ενέργεια, Astomos, Gyxis, Eneos Globe, Petredec, Geogas, Vitol, Trafigura, Gunvor και Vilma.
Ποιος θα είναι ο αντίκτυπος αυτής σε σχέση με την τιμολόγηση της αγοράς; Και οι παραδοσιακοί ιδιοκτήτες θα είναι σε θέση να προσφέρουν λύσεις μεταφοράς σε αυτούς τους πελάτες, παρεμποδίζοντας έτσι την περαιτέρω παραγγελία VLGC από τους Majors και τους Traders
Τέλος, 2 μονάδες για τις οποίες κανένας από τους συμμετέχοντες στην αγορά δεν έχει κανένα έλεγχο.
-Η πιθανότητα ότι οι ΗΠΑ δεν συμφωνούν να επεκτείνουν τη δέσμη μέτρων για τις κυρώσεις που ισχύουν στο Ιράν στις 11 Μαΐου 2018 και
-Η πιθανή επιπρόσθετη εφαρμογή των εμπορικών τιμολογίων των ΗΠΑ / Κίνας.
www.worldenergynews.gr
Στόχος του Φόρουμ ήταν να επισημάνει τον σημαντικό ρόλο της Σιγκαπούρης ως πύλης προς την Ασία και τις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές και τους κύριους παράγοντες στους οποίους οφείλεται η επιτυχία της Σιγκαπούρης. Επιπρόσθετα, συζητήθηκαν οι εξελίξεις και οι τάσεις στην ενέργεια, τα εμπορεύματα, τους διάφορους ναυτιλιακούς κλάδους, τις παγκόσμιες χρηματοπιστωτικές αγορές και κεφαλαιαγορές, καθώς και ζητήματα που αφορούν τις κανονιστικές εξελίξεις, την τεχνική και εμπορική διαχείριση του στόλου. Το Συνέδριο υπογράμμισε την ανταγωνιστική θέση και τα πλεονεκτήματα της Σιγκαπούρης ως ναυτιλιακού κόμβου.
Η πλειοψηφία των ομιλητών και των συμμετεχόντων στα πάνελς ήταν εμπειρογνώμονες και κορυφαία στελέχη διεθνών επιχειρήσεων και Οργανισμών. Ήρθαν στη Σιγκαπούρη με σκοπό να απευθύνουν στους εκπροσώπους της αγοράς θέματα αποφασιστικής σημασίας και να αλληλεπιδράσουν με υψηλόβαθμα στελέχη της Σιγκαπούρης και της ευρύτερης περιοχής προερχόμενα από το ναυτιλιακό, ναυλομεσιτικό, χρηματοοικονομικό χώρο καθώς και από την κλάδο του εμπορίου αγαθών.
Ως εκ τούτου, όσοι παρακολούθησαν το Capital Link Singapore Maritime Forum, πήραν μια υψηλού επιπέδου ενημέρωση στα ναυτιλιακά θέματα και είχαν μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης με σημαντικούς παράγοντες της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένων σημαινόντων στελεχών από πλοιοκτήτριες εταιρείες, από επενδυτικές και εμπορικές τράπεζες, από εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης, από διεθνείς εμπόρους μεγάλων ξηρών χύδην φορτίων και ενεργειακών προϊόντων, καθώς επίσης με ανώτατα στελέχη από οργανισμούς της ναυτιλίας, δικηγορικές, ελεγκτικές εταιρείες και συμβούλους επιχειρήσεων, και όλα αυτά μαζί σε μία μόνο εκδήλωση.
Το Συνέδριο άνοιξε ο κ. Nicolas Bornozis, President - Capital Link, ο οποίος αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους τόνισε: "Η Capital Link είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που διεξάγει το Συνέδριό της για πρώτη χρονιά στη Σιγκαπούρη, έναν βασικό κόμβο για την παγκόσμια ναυτιλία. Η Σιγκαπούρη αποτελεί ένα καταπληκτικό παράδειγμα επιτυχίας, καθώς διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο ως πύλη τόσο στις αγορές της ευρύτερης περιοχής όσο και στις παγκόσμιες αγορές για τη ναυτιλία, τη χρηματοδότηση, την εμπορία αγαθών και τη ναύλωση και πολλά άλλα. Είμαστε ευτυχείς με την τεράστια θετική ανταπόκριση που εκδηλώθηκε για το Συνέδριό μας, το οποίο σχεδιάζουμε να διεξάγουμε σε ετήσια βάση, στην ίδια βάση δηλαδή με τα υπόλοιπα ναυτιλιακά Συνέδρια που διοργανώνουμε παγκοσμίως. Το Συνέδριό μας πραγματοποιείται σε μία χρονική στιγμή που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η ναυτιλία αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις από την αυξημένη κανονιστική επιτήρηση, την τεχνολογική πρόοδο, το νέο οικονομικό τοπίο και τη μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς. Όπως πάντα, οι προκλήσεις συμβαδίζουν με τις ευκαιρίες και η ναυτιλία έχει αποδείξει ότι είναι μια αγορά ικανή να προσαρμόζεται και να προηγείται. Ας μην ξεχνάμε ότι η ναυτιλία είναι η σημαντικότερη αρτηρία για την παγκόσμια οικονομία και το διεθνές εμπόριο."
Ο κ. Esben Poulsson, Chairman - International Chamber of Shipping; President - Singapore Shipping Association; Executive Chairman – ENESEL, στην εισαγωγική του ομιλία καλωσόρισε την Capital Link στη Σιγκαπούρη και αναφέρθηκε στη σημασία των εκδηλώσεων που γίνονται στα πλαίσια της Ναυτικής Εβδομάδας της Σιγκαπούρης (Singapore Maritime Week) υπενθυμίζοντας ότι ιστορικά αυτή ήταν η πρώτη εβδομάδα ναυτιλιακών εκδηλώσεων που έλαβε χώρα ποτέ σε παγκόσμια κλίμακα. Ανέφερε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται από τις εμπορικές και ρυθμιστικές τάσεις και τις ταχέως μεταβαλλόμενες τεχνολογικές εξελίξεις. Ολοκληρώνοντας, τόνισε τον ρόλο της ναυτιλίας στην παγκοσμιοποίηση και την παγκόσμια οικονομία.
Κεντρική ομιλία: “Οι παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές”- Τρέχουσες εξελίξεις - Προοπτικές & Ο Ρόλος της Ασίας
O κύριος ομιλητής του Συνεδρίου ήταν o Δρ. Martin Stopford, Non-Executive President - Clarkson Research Services Limited.
Ο κ. Arjun Batra, Group Managing Director – Drewry τόνισε ότι: «Η αύξηση της ζήτησης ενέργειας επιβραδύνεται λόγω της μειωμένης ενεργειακής έντασης της παγκόσμιας οικονομίας.Ο συνδυασμός ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ενεργειακής απόδοσης θα μειώσει δραστικά τη ζήτηση για ορυκτά καύσιμα. Η ενέργεια με βάση τα ορυκτά καύσιμα και οι συναφείς βιομηχανίες θα παρατηρήσουν αυξημένες διαταραχές και πίεση στις τιμές. Οι τομείς της ναυτιλιακής βιομηχανίας που εξαρτώνται από τη μεταφορά ορυκτών καυσίμων θα χρειαστεί να επανεξετάσουν τη μακροπρόθεσμη στρατηγική τους».
Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
Πάνελ Συζήτησης
Συντονιστής:
κ. Torben S. Pedersen, Managing Director - Fearngas (Singapore) Pte Ltd
Ομιλητές:
· κ. Niels Rigault, SVP Commercial - BW LPG
· κ. Su Bin, CEO – Pacific Gas
Ο κ. Torben S. Pedersen, Managing Director - Fearngas (Singapore) Pte Ltd τόνισε ότι:
Λαμβάνοντας υπόψη την πολύ χαμηλή αγορά και τους επικείμενους εμπορικούς περιορισμούς (εκπομπές καυσαερίων), αρκεί αυτό να αποθαρρύνει τους ιδιοκτήτες να πάρουν τα πλοία τους μέσω της 4ης και 5ης ειδικής έρευνας;
Κατά συνέπεια, θα δούμε αρκετά ανακυκλώσιμα VLGCs τα επόμενα 1-2 χρόνια για να υπάρξει πραγματική διαφορά στην ισορροπία προσφοράς / ζήτησης VLGC;
Νέο κανάλι του Παναμά
Όπως τονίσθηκε από πολλούς στην βιομηχανία μας, το νέο κανάλι του Παναμά μπορεί να φτάσει στο εγγύς μέλλον το πλήρες δυναμικό του VLGC.
Λαμβάνεται αυτό υπόψη όταν οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν τις επενδυτικές αποφάσεις τους;
Οι Oil Majors και Traders πραγματοποιούν μεγαλύτερες άμεσες και έμμεσες επενδύσεις στο τμήμα της αγοράς VLGC.
Αυτό περιλαμβάνει εταιρείες όπως Shell, Chevron, Statoil, P66, Ανατολική Ενέργεια, Astomos, Gyxis, Eneos Globe, Petredec, Geogas, Vitol, Trafigura, Gunvor και Vilma.
Ποιος θα είναι ο αντίκτυπος αυτής σε σχέση με την τιμολόγηση της αγοράς; Και οι παραδοσιακοί ιδιοκτήτες θα είναι σε θέση να προσφέρουν λύσεις μεταφοράς σε αυτούς τους πελάτες, παρεμποδίζοντας έτσι την περαιτέρω παραγγελία VLGC από τους Majors και τους Traders
Τέλος, 2 μονάδες για τις οποίες κανένας από τους συμμετέχοντες στην αγορά δεν έχει κανένα έλεγχο.
-Η πιθανότητα ότι οι ΗΠΑ δεν συμφωνούν να επεκτείνουν τη δέσμη μέτρων για τις κυρώσεις που ισχύουν στο Ιράν στις 11 Μαΐου 2018 και
-Η πιθανή επιπρόσθετη εφαρμογή των εμπορικών τιμολογίων των ΗΠΑ / Κίνας.
www.worldenergynews.gr