Πρόβλημα και η μεγάλη μείωση ζήτησης στα νεότευκτα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (dry bulk) και εμπορευματο-κιβωτίων (containers) λόγω ασθενούς παγκόσμιας ανάπτυξης και πλεονάζουσας ναυπηγικής δυναμικότητας
Τεράστια υποχώρηση κατά 85% καταγράφηκε στις νέες παραγγελίες πλοίων που έλαβαν το 2016 τα ναυπηγεία της Ιαπωνίας σε σύγκριση με το 2015, αντιμετωπίζοντας σφοδρό ανταγωνισμό από κινεζικά και νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία.
Επιπλέον λόγοι για τη δυσοίωνη αυτή εξέλιξη στη ναυπηγική βιομηχανία της Ιαπωνίας είναι και η μείωση της ζήτησης για νεότευκτα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (dry bulk) και εμπορευματο-κιβωτίων (containers), την οποία προκαλεί τόσο η ασθενής παγκόσμια ανάπτυξη, όσο και η μεγάλη πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα στα ναυπηγεία του πλανήτη.
Αυτά αναφέρει σήμερα Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016 η Ένωση Εξαγωγέων Πλοίων Ιαπωνίας, σύμφωνα με την οποία την περίοδο μεταξύ Απριλίου 2016 και Νοεμβρίου 2016, τα ιαπωνικά ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες για 46 νέα πλοία προς εξαγωγή ολικής χωρητικότητας 1.945.949 κόρων, έναντι 305 παραγγελιών για νέα πλοία ολικής χωρητικότητας 16.628.636 κόρων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μόνον τον Νοέμβριο του 2016, τα ιαπωνικά ναυπηγεία υπέγραψαν μόλις πέντε νέα συμβόλαια ναυπήγησης (προς εξαγωγή) για πλοία ολικής χωρητικότητας 336.300 κόρων, έναντι 29 συμβολαίων για πλοία 1.095.000 κόρων τον Νοέμβριο του 2015.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Επιπλέον λόγοι για τη δυσοίωνη αυτή εξέλιξη στη ναυπηγική βιομηχανία της Ιαπωνίας είναι και η μείωση της ζήτησης για νεότευκτα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (dry bulk) και εμπορευματο-κιβωτίων (containers), την οποία προκαλεί τόσο η ασθενής παγκόσμια ανάπτυξη, όσο και η μεγάλη πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα στα ναυπηγεία του πλανήτη.
Αυτά αναφέρει σήμερα Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016 η Ένωση Εξαγωγέων Πλοίων Ιαπωνίας, σύμφωνα με την οποία την περίοδο μεταξύ Απριλίου 2016 και Νοεμβρίου 2016, τα ιαπωνικά ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες για 46 νέα πλοία προς εξαγωγή ολικής χωρητικότητας 1.945.949 κόρων, έναντι 305 παραγγελιών για νέα πλοία ολικής χωρητικότητας 16.628.636 κόρων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μόνον τον Νοέμβριο του 2016, τα ιαπωνικά ναυπηγεία υπέγραψαν μόλις πέντε νέα συμβόλαια ναυπήγησης (προς εξαγωγή) για πλοία ολικής χωρητικότητας 336.300 κόρων, έναντι 29 συμβολαίων για πλοία 1.095.000 κόρων τον Νοέμβριο του 2015.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr