Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν εισπράξει 736,6 εκατ. δολάρια από την πώληση 32 πλοίων
Στην αγορά 47 πλοίων έχουν προχωρήσει κατά τις 11 πρώτες εβδομάδες του 2018 οι Έλληνες εφοπλιστές, ξοδεύοντας συνολικά το ποσό των 613,1 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Αllied Shipping Research.
Παράλληλα, οι Έλληνες εφοπλιστές προηγούνται και στις πωλήσεις αφού έχουν εισπράξει 736,6 εκατ. δολάρια από την πώληση 32 πλοίων.
Όπως διαπιστώνεται, το ισοζύγιο είναι θετικό κατά 123,5 εκατ. δολάρια σύμφωνα με τα στοιχεία της Αllied Shipping Research.
Από τα 47 πλοία που αγόρασαν οι ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων τα 32 είναι φορτηγά αξίας 420 εκατ., εννέα δεξαμενόπλοια αξίας 168,4 εκατ. πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 10,5 εκ. και ένα υγραεριοφόρο αξίας 14,2 εκατ.
Από τα 45 πλοία που αγόρασαν οι εταιρείες κινεζικών συμφερόντων τα 42 είναι φορτηγά.
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, οι Έλληνες δέχονται συνεχή πίεση από τους Κινέζους εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν αγοράσει 45 πλοία, έναντι 527,2 εκατ. δολαρίων.
Βέβαια, έχουν παραδώσει μόλις οκτώ πλοία, έχοντας εισπράξει 118,4 εκατ. δολάρια.
Στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Γερμανοί, οι οποίοι έχουν ξοδέψει 272,7 εκατ. δολάρια για να αγοράσουν 43 πλοία εκ των οποίων ένα φορτηγό, 13 δεξαμενόπλοια και 29 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά μέσα στον πρώτο δίμηνο του 2018 έχουν αγοραστεί 281 πλοία εκ των οποίων 132 φορτηγά, 72 δεξαμενόπλοια, 70 containerships και επτά υγραεριοφόρα συνολικής αξίας 3,5 δισεκ. δολαρίων.
www.worldenergynews.gr
Παράλληλα, οι Έλληνες εφοπλιστές προηγούνται και στις πωλήσεις αφού έχουν εισπράξει 736,6 εκατ. δολάρια από την πώληση 32 πλοίων.
Όπως διαπιστώνεται, το ισοζύγιο είναι θετικό κατά 123,5 εκατ. δολάρια σύμφωνα με τα στοιχεία της Αllied Shipping Research.
Από τα 47 πλοία που αγόρασαν οι ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων τα 32 είναι φορτηγά αξίας 420 εκατ., εννέα δεξαμενόπλοια αξίας 168,4 εκατ. πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κόστους 10,5 εκ. και ένα υγραεριοφόρο αξίας 14,2 εκατ.
Από τα 45 πλοία που αγόρασαν οι εταιρείες κινεζικών συμφερόντων τα 42 είναι φορτηγά.
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, οι Έλληνες δέχονται συνεχή πίεση από τους Κινέζους εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν αγοράσει 45 πλοία, έναντι 527,2 εκατ. δολαρίων.
Βέβαια, έχουν παραδώσει μόλις οκτώ πλοία, έχοντας εισπράξει 118,4 εκατ. δολάρια.
Στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Γερμανοί, οι οποίοι έχουν ξοδέψει 272,7 εκατ. δολάρια για να αγοράσουν 43 πλοία εκ των οποίων ένα φορτηγό, 13 δεξαμενόπλοια και 29 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά μέσα στον πρώτο δίμηνο του 2018 έχουν αγοραστεί 281 πλοία εκ των οποίων 132 φορτηγά, 72 δεξαμενόπλοια, 70 containerships και επτά υγραεριοφόρα συνολικής αξίας 3,5 δισεκ. δολαρίων.
www.worldenergynews.gr