Το καθένα έχει ολική χωρητικότητα (νηολογίου) 160 χιλ. κόρων, με μήκος 333 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα
Δύο υπό ναυπήγηση σούπερ-τάνκερ (VLCC) που αυτή τη στιγμή «χτίζονται» στα κινεζικά ναυπηγεία Jinhai Heavy Industry αγόρασε η ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων Marmaras Navigation του Διαμαντή Διαμαντίδη από τη σιγκαπουριανή GC Tankers.
Το τίμημα αγοράς των δύο τεράστιων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου (Very Large Crude Carriers) δεν γνωστοποιήθηκε, όμως σύμφωνα με την VesselsValue η αξία κάθε ενός από τα πλοία αυτά στη διεθνή αγορά διαμορφώνεται σε τουλάχιστον 61,64 εκατ. δολάρια (58 εκατ. ευρώ).
Κάθε ένα από τα δύο πλοία που αγοράζει η Marmaras Navigation του Δ. Διαμαντίδη έχει ολική χωρητικότητα (νηολογίου) 160 χιλ. κόρων (μονάδα μέτρησης όγκου), με μήκος 333 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα.
Η ναυπήγηση των δύο πλοίων αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2018 (Hull 2082) και τον Αύγουστο του 2018 (Hull 2083).
Πέρα από τα δύο σούπερ-τάνκερ που πούλησε, η GC Tankers συνεχίζει να ναυπηγεί ένα VLCC συνολικής χωρητικότητας 320 χιλ. κόρων στα ίδια κινεζικά ναυπηγεία, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017.
Επισημαίνεται, ότι τα VLCC αποτελούν κατηγορία ποντοπόρων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου που είναι από τα μεγαλύτερα ναυπηγήματα μεταφοράς φορτίων στον κόσμο, μετά τα ULCC (Ultra Large Crude Carriers).
Τα VLCC χωρούν να περάσουν από τη διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο, μεταφέροντας πετρέλαιο από τον Περσικό Κόλπο στη Μεσόγειο, στη Βόρειο Θάλασσα, στην Ασία και στη βόρειο Αμερική.
Σε αντίθεση με τα ULCC, τα VLCC δεν απαιτούν ειδικά κατασκευασμένους γιγαντιαίους τερματικούς σταθμούς στα λιμάνια.
www.worldenergynews.gr
Το τίμημα αγοράς των δύο τεράστιων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου (Very Large Crude Carriers) δεν γνωστοποιήθηκε, όμως σύμφωνα με την VesselsValue η αξία κάθε ενός από τα πλοία αυτά στη διεθνή αγορά διαμορφώνεται σε τουλάχιστον 61,64 εκατ. δολάρια (58 εκατ. ευρώ).
Κάθε ένα από τα δύο πλοία που αγοράζει η Marmaras Navigation του Δ. Διαμαντίδη έχει ολική χωρητικότητα (νηολογίου) 160 χιλ. κόρων (μονάδα μέτρησης όγκου), με μήκος 333 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα.
Η ναυπήγηση των δύο πλοίων αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2018 (Hull 2082) και τον Αύγουστο του 2018 (Hull 2083).
Πέρα από τα δύο σούπερ-τάνκερ που πούλησε, η GC Tankers συνεχίζει να ναυπηγεί ένα VLCC συνολικής χωρητικότητας 320 χιλ. κόρων στα ίδια κινεζικά ναυπηγεία, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017.
Επισημαίνεται, ότι τα VLCC αποτελούν κατηγορία ποντοπόρων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου που είναι από τα μεγαλύτερα ναυπηγήματα μεταφοράς φορτίων στον κόσμο, μετά τα ULCC (Ultra Large Crude Carriers).
Τα VLCC χωρούν να περάσουν από τη διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο, μεταφέροντας πετρέλαιο από τον Περσικό Κόλπο στη Μεσόγειο, στη Βόρειο Θάλασσα, στην Ασία και στη βόρειο Αμερική.
Σε αντίθεση με τα ULCC, τα VLCC δεν απαιτούν ειδικά κατασκευασμένους γιγαντιαίους τερματικούς σταθμούς στα λιμάνια.
www.worldenergynews.gr