Τα παροπλισμένα και ναυαγισμένα πλοία αποτελούν στόχο επιχειρηματικών συμφερόντων καθώς κάτω από 1000 κόρους δυναμικότητας μπορούν να γίνουν σκραπ, που σημαίνει μεγάλα κέρδη
Σε μπίζνα με μεγάλα κέρδη εξελίσσεται η εκμετάλλευση ναυαγίων και εκγαταλελειμμένων πλοίων.
Πρόσφατα παραδείγματα είναι οι περιπτώσεις των πλοίων ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Παναγία Αγιάσσου και ΑΛΚΥΩΝ για το οποίο κατετέθη ερώτηση στην Βουλή από τον Γιάννη Πλακιωτάκη, τομεάρχη ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας και τον Χαράλαμπο Αθανασίου με υπογραφή 28 βουλευτών.
Η σχετική ερώτηση θέτει το ζήτημα για την απευθείας ανάθεση για ανέλκυση και διάλυση, σκραπ του πλοίου, την ώρα που ο Λιμενάρχης Πειραιά είχε αναθέσει αλλού τις σχετικές εργασίες.
Η Νέα Δημοκρατία ζητά ευθύνες από τον Διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένων Δημήτρη Μπακόπουλο που προέβη στην σχετική ανάθεση.
Η υπόθεση αυτή έπεσε στα ραντάρ των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας. Όμως στην αντίστοιχη κατεύθυνση φαίνεται ότι κινείται η Δημόσια Αρχή Λιμένων και για άλλες υποθέσεις.
Το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εγκαταλελειμένο επί 3,5 χρόνια και πλέον στην ράδα του λιμανιού του Πειραιά αφού ρυμουλκήθηκε στην συνέχεια απέπλευσε προς την Τουρκία, όπως όλα δείχνουν για σκραπ χωρίς να πληρούνται οι προυποθέσεις του Νόμου 2881/01.
Ο Νόμος αυτός ορίζει συγκεκριμένη διαδικασία για την ανέλκυση, απομάκρυνση και καταστροφή ναυαγίων καθώς και εγκαταλελειμμένων πλοίων.
Την ίδια στιγμή ο Λιμενάρχης μετακινήθηκε από την θέση του και αντικαταστήθηκε από τον Υπολιμενάρχη.
Τα παροπλισμένα και ναυαγισμένα πλοία αποτελούν στόχο επιχειρηματικών συμφερόντων καθώς κάτω από 1000 κόρους δυναμικότητας μπορούν να γίνουν σκραπ, που σημαίνει μεγάλα κέρδη.
Το ερώτημα είναι πώς κάποιοι τα καρπώνονται.
Επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν σχέση και με το ναυάγιο της Αγίας Ζώνης όπως οι Πολυχρονόπουλος και Σπανόπουλος έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα στον χώρο.
Η περιοχή της Ελευσίνας που έχει στοχοποιηθεί προσφέρει αρκετά ναυάγια - ευκαιρίες μεταξύ 70 και 170 μέτρων.
Το Δημόσιο μπορεί να κερδίσει σημαντικά οφέλη από τα κατασχεμένα αυτά πλοία αν ακολουθήσει τις νομοθετημένες διαδικασίες για τις οποίες ήδη εγείρονται ερωτήματα προς την πρακτική της ΔΑΛ.
Το Παναγία Αγιάσσου παρεσύρθη από ανέμους στις 18 Ιανουαρίου του 2018 και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά προχώρησε αυθημερόν σε ανακοίνωση για την αζημίως και αδαπάνως ανάθεση απομάκρυνσης και καταστροφής του πλοίου.
Η τελική επιλογή θα γινόταν μέσα σε χρόνο εξπρές το απόγευμα της ίδιας ημέρας με κλήρωση που θα διενεργούνταν στο Γραφείο του Κεντρικού Λιμενάρχη.
Ακολούθησε αλλαγή ανακοίνωσης με καταληκτική ημερομηνία στις 10 το πρωί της επόμενης ημέρας για να ακολουθήσει τελικά η αναστολή της εσπευσμένης διαδικασίας.
Το πλοίο κατέληξε στις εγκαταστάσεις γνωστού ναυπηγείου για σκραπ.
Η ερώτηση στην Βουλή Πλακιωτάκη και 28 συνολικά βουλευτών της Νέας Δημικρατίας
www.worldenergynews.gr
Πρόσφατα παραδείγματα είναι οι περιπτώσεις των πλοίων ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Παναγία Αγιάσσου και ΑΛΚΥΩΝ για το οποίο κατετέθη ερώτηση στην Βουλή από τον Γιάννη Πλακιωτάκη, τομεάρχη ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας και τον Χαράλαμπο Αθανασίου με υπογραφή 28 βουλευτών.
Η σχετική ερώτηση θέτει το ζήτημα για την απευθείας ανάθεση για ανέλκυση και διάλυση, σκραπ του πλοίου, την ώρα που ο Λιμενάρχης Πειραιά είχε αναθέσει αλλού τις σχετικές εργασίες.
Η Νέα Δημοκρατία ζητά ευθύνες από τον Διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένων Δημήτρη Μπακόπουλο που προέβη στην σχετική ανάθεση.
Η υπόθεση αυτή έπεσε στα ραντάρ των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας. Όμως στην αντίστοιχη κατεύθυνση φαίνεται ότι κινείται η Δημόσια Αρχή Λιμένων και για άλλες υποθέσεις.
Το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εγκαταλελειμένο επί 3,5 χρόνια και πλέον στην ράδα του λιμανιού του Πειραιά αφού ρυμουλκήθηκε στην συνέχεια απέπλευσε προς την Τουρκία, όπως όλα δείχνουν για σκραπ χωρίς να πληρούνται οι προυποθέσεις του Νόμου 2881/01.
Ο Νόμος αυτός ορίζει συγκεκριμένη διαδικασία για την ανέλκυση, απομάκρυνση και καταστροφή ναυαγίων καθώς και εγκαταλελειμμένων πλοίων.
Την ίδια στιγμή ο Λιμενάρχης μετακινήθηκε από την θέση του και αντικαταστήθηκε από τον Υπολιμενάρχη.
Τα παροπλισμένα και ναυαγισμένα πλοία αποτελούν στόχο επιχειρηματικών συμφερόντων καθώς κάτω από 1000 κόρους δυναμικότητας μπορούν να γίνουν σκραπ, που σημαίνει μεγάλα κέρδη.
Το ερώτημα είναι πώς κάποιοι τα καρπώνονται.
Επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν σχέση και με το ναυάγιο της Αγίας Ζώνης όπως οι Πολυχρονόπουλος και Σπανόπουλος έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα στον χώρο.
Η περιοχή της Ελευσίνας που έχει στοχοποιηθεί προσφέρει αρκετά ναυάγια - ευκαιρίες μεταξύ 70 και 170 μέτρων.
Το Δημόσιο μπορεί να κερδίσει σημαντικά οφέλη από τα κατασχεμένα αυτά πλοία αν ακολουθήσει τις νομοθετημένες διαδικασίες για τις οποίες ήδη εγείρονται ερωτήματα προς την πρακτική της ΔΑΛ.
Το Παναγία Αγιάσσου παρεσύρθη από ανέμους στις 18 Ιανουαρίου του 2018 και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά προχώρησε αυθημερόν σε ανακοίνωση για την αζημίως και αδαπάνως ανάθεση απομάκρυνσης και καταστροφής του πλοίου.
Η τελική επιλογή θα γινόταν μέσα σε χρόνο εξπρές το απόγευμα της ίδιας ημέρας με κλήρωση που θα διενεργούνταν στο Γραφείο του Κεντρικού Λιμενάρχη.
Ακολούθησε αλλαγή ανακοίνωσης με καταληκτική ημερομηνία στις 10 το πρωί της επόμενης ημέρας για να ακολουθήσει τελικά η αναστολή της εσπευσμένης διαδικασίας.
Το πλοίο κατέληξε στις εγκαταστάσεις γνωστού ναυπηγείου για σκραπ.
Η ερώτηση στην Βουλή Πλακιωτάκη και 28 συνολικά βουλευτών της Νέας Δημικρατίας
www.worldenergynews.gr