Ναυτιλία

Με καύσιμο LNG για πρώτη φορά γιγαντιαία πλοία μεταφοράς container

tags :
Με καύσιμο LNG για πρώτη φορά γιγαντιαία πλοία μεταφοράς container
Η μετακίνηση στο LNG ως καυσίμου στον ναυτιλιακό τομέα κερδίζει έδαφος, καθώς η CMA CGM ανακοίνωσε σχέδια να εξοπλίσει εννέα από τα νέα  πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτια 22.000 TEU με κινητήρες που τροφοδοτούνται με LNG
H τάση που ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες εξαπλώνεται στον κόσμο, καθώς ο παγκόσμιος κολοσσός CMA CGM ανακοίνωσε την πρόθεσή του να εξοπλίσει τη σειρά των νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 22.000 TEU με κινητήρες που τροφοδοτούνται με LNG.
Η μετάβαση σε «καθαρό καύσιμο» στον ναυτιλιακό τομέα ήταν ταχεία, υποκινούμενη από νέους κανόνες του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού που θα τεθούν σε ισχύ το 2020 και οι οποίοι μειώνουν δραστικά την ποσότητα επιτρεπόμενου θείου στα καύσιμα πλοίων. Η κίνηση της CMA CGM είναι μια κρίσιμη στιγμή στον τομέα των μεγάλων εμπορευματοκιβωτίων.
 "Έχουμε λάβει την τολμηρή απόφαση να εξοπλίσουμε τα μελλοντικά πλοία των 22.000 TEU με μια τεχνολογία που επικεντρώνεται σταθερά στην προστασία του περιβάλλοντος", δήλωσε ο Rodolphe Saadé, CEO της CMA CGM Group. "Επιλέγοντας LNG, η CMA CGM επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να είναι ηγετική δύναμη στον κλάδο της περιβαλλοντικής προστασίας, καθιστώντας πρωτοπόρο στις καινοτόμες και οικολογικά υπεύθυνες τεχνολογίες."
Η TOTE Maritime έγραψε ιστορία όταν παρήγγειλε  ένα ζεύγος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), τα οποία κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν από τη General Dynamics (GD) NASSCO στο Σαν Ντιέγκο.
Τα πλοία Isla Bella και Perla Del Caribe παραδόθηκαν στο πλαίσιο σύμβασης που υπογράφηκε τον Δεκέμβριο του 2012 με την TOTE, κάνοντας τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Marlin Class μήκους 764 ποδών να είναι τα μεγαλύτερα πλοία ξηρού φορτίου που κινούνται με LNG.
Η ανακοίνωση από την CMA CGM είναι σημαντική καθώς αυτά θα είναι τα μεγαλύτερα πλοία στον κλάδο   με τη νέα τεχνολογία.
 Τα τελευταία χρόνια, η ναυτιλιακή βιομηχανία βρισκόταν στο μικροσκόπιο των περιβαλλοντικών ρυθμιστικών αρχών που επικεντρώνονταν στη μείωση των εκπομπών από πλοία.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αναζητήσει νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες, από τους "καθαριστές" καυσίμων έως τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων. Η χρήση του LNG προέκυψε ως φαβορί, σε σύγκριση με το βαρύ μαζούτ και προσφέρει:
 - έως και 25% λιγότερο CO2
- 99% λιγότερες εκπομπές θείου
- 99% λιγότερα λεπτά σωματίδια
- 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου
 Η CMA CGM διαθέτει σήμερα 462 σκάφη σε 420 λιμάνια σε πέντε ηπείρους και ανέφερε ότι με το LNG), βελτιώνεται ο δείκτης ενεργειακής απόδοσης (EEDI) που μετρά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του πλοίου κατά 20% σε σύγκριση με τα πλοία που κινούνται μόνο με πετρέλαιο.
 Η μετάβαση στο LNG, ως καυσίμου για πλοία αυτού του μεγέθους θα απαιτήσει εκτός από μια επένδυση σε πλοία, και επενδύσεις σε λιμάνια  LNG.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης