Για την αγορά 175 πλοίων όλων των κατηγοριών, ενώ πέρυσι το ίδιο διάστημα απέκτησαν 153 πλοία
Ενισχυμένη ήταν η αγορά second hand πλοίων τον μήνα Ιούλιο, καθώς επενδύθηκαν περίπου 1,5 δισ. δολ., πολλά από τα οποία προήλθαν από Έλληνες εφοπλιστές.
Ο αριθμός των συναλλαγών ήταν ενισχυμένος κατά 39% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 33% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2016.
Το πρώτο επτάμηνο του 2017 επενδύθηκαν πάνω από 12,5 δισ. δολ. για αγορές πλοίων από «δεύτερο χέρι», με τους Έλληνες εφοπλιστές να είναι πρωταγωνιστές, επενδύοντας περίπου 2,93 δισ. δολ.
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2017 άλλαξαν χέρια 950 πλοία, έναντι 714 πλοίων αξίας 9,74 δισ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Ειδικότερα αποκτήθηκαν 391 bulkers αξίας 4,62 δισ. δολ., 237 δεξαμενόπλοια αξίας 4,43 δισ. δολ., 180 containerships 1,23 δισ. δολ., 23 πλοία μεταφοράς αερίου αξίας 641,8 εκατ. δολ. κ.λπ. Πέρυσι την ίδια περίοδο αγοράστηκαν 357 bulkers, 219 δεξαμενόπλοια, 60 πλοία μεταφοράς αερίου κ.λπ.
Σε ό,τι αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν το πρώτο επτάμηνο του 2017 πάνω από 2,93 δισ. δολ. για την αγορά 175 πλοίων όλων των κατηγοριών, ενώ πέρυσι το ίδιο διάστημα απέκτησαν 153 πλοία επενδύοντας 1,95 δισ. δολ.
Και τις δύο χρονιές εστίασαν το ενδιαφέρον περισσότερο στα bulkers (αγόρασαν 114 το 2017 έναντι 118 το 2016) και λιγότερο στα δεξαμενόπλοια (37 και 19 αντίστοιχα).
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι και τις δύο χρονιές είναι από την πλευρά των αγοραστών, καθώς το 2017 απέκτησαν 175 πλοία και πούλησαν 111, ενώ το 2016 αγόρασαν 153 πλοία και πούλησαν 100 πλοία. Δυναμική ήταν και η παρουσία των Κινέζων καθώς το 2017 απέκτησαν 119 πλοία και πούλησαν 35, ενώ το 2016 απέκτησαν 79 πλοία και πούλησαν 17 πλοία.
Καταγράφοντας τη δραστηριότητα των Ελλήνων εφοπλιστών ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny σημειώνει ότι πραγματοποίησαν το 10% των συνολικών συναλλαγών. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν τον Ιούλιο εννέα bulk carriers, τέσσερα δεξαμενόπλοια και δύο containerships. Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους είχαν αποκτήσει 21 πλοία (17 bulkers, τέσσερα δεξαμενόπλοια), ενώ πέρυσι τον Ιούλιο είχαν αγοράσει 20 πλοία εκ των οποίων τα 17 ήταν bulkers.
Αντίστοιχα οι Κινέζοι πλοιοκτήτες, πραγματοποίησαν τον Ιούλιο αγορές 27 πλοίων (το 18% του συνόλου) έναντι 10 αγορών τον Ιούνιο και 23 αγορών τον Ιούλιο του 2016.
www.worldenergynews.gr
Ο αριθμός των συναλλαγών ήταν ενισχυμένος κατά 39% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 33% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2016.
Το πρώτο επτάμηνο του 2017 επενδύθηκαν πάνω από 12,5 δισ. δολ. για αγορές πλοίων από «δεύτερο χέρι», με τους Έλληνες εφοπλιστές να είναι πρωταγωνιστές, επενδύοντας περίπου 2,93 δισ. δολ.
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2017 άλλαξαν χέρια 950 πλοία, έναντι 714 πλοίων αξίας 9,74 δισ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Ειδικότερα αποκτήθηκαν 391 bulkers αξίας 4,62 δισ. δολ., 237 δεξαμενόπλοια αξίας 4,43 δισ. δολ., 180 containerships 1,23 δισ. δολ., 23 πλοία μεταφοράς αερίου αξίας 641,8 εκατ. δολ. κ.λπ. Πέρυσι την ίδια περίοδο αγοράστηκαν 357 bulkers, 219 δεξαμενόπλοια, 60 πλοία μεταφοράς αερίου κ.λπ.
Σε ό,τι αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν το πρώτο επτάμηνο του 2017 πάνω από 2,93 δισ. δολ. για την αγορά 175 πλοίων όλων των κατηγοριών, ενώ πέρυσι το ίδιο διάστημα απέκτησαν 153 πλοία επενδύοντας 1,95 δισ. δολ.
Και τις δύο χρονιές εστίασαν το ενδιαφέρον περισσότερο στα bulkers (αγόρασαν 114 το 2017 έναντι 118 το 2016) και λιγότερο στα δεξαμενόπλοια (37 και 19 αντίστοιχα).
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι και τις δύο χρονιές είναι από την πλευρά των αγοραστών, καθώς το 2017 απέκτησαν 175 πλοία και πούλησαν 111, ενώ το 2016 αγόρασαν 153 πλοία και πούλησαν 100 πλοία. Δυναμική ήταν και η παρουσία των Κινέζων καθώς το 2017 απέκτησαν 119 πλοία και πούλησαν 35, ενώ το 2016 απέκτησαν 79 πλοία και πούλησαν 17 πλοία.
Καταγράφοντας τη δραστηριότητα των Ελλήνων εφοπλιστών ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny σημειώνει ότι πραγματοποίησαν το 10% των συνολικών συναλλαγών. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν τον Ιούλιο εννέα bulk carriers, τέσσερα δεξαμενόπλοια και δύο containerships. Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους είχαν αποκτήσει 21 πλοία (17 bulkers, τέσσερα δεξαμενόπλοια), ενώ πέρυσι τον Ιούλιο είχαν αγοράσει 20 πλοία εκ των οποίων τα 17 ήταν bulkers.
Αντίστοιχα οι Κινέζοι πλοιοκτήτες, πραγματοποίησαν τον Ιούλιο αγορές 27 πλοίων (το 18% του συνόλου) έναντι 10 αγορών τον Ιούνιο και 23 αγορών τον Ιούλιο του 2016.
www.worldenergynews.gr