Η πρόταση που αποτελείται από 200 σελίδες, θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στο ΤΑΙΠΕΔ και περιλαμβάνει τέσσερις εναλλακτικές προτάσεις για τη χωροθέτηση της μαρίνας, οι οποίες έχουν ήδη κατατεθεί στον ΟΛΒ.
Ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο με τέσσερις εναλλακτικές προτάσεις για τη δημιουργία μαρίνας τουριστικών σκαφών στο λιμάνι του Βόλου, παρουσίασε χθες (31/7) η Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚΟΙΝΣΕΠ) «Volos Marina» στο Ξενία Βόλου και μέσα στις επόμενες ημέρες θα καταθέσει τις προτάσεις της στο ΤΑΙΠΕΔ, μεταδίδει η ΕΡΤ Μαγνησίας.
Οι εκπρόσωποι της ΚΟΙΝΣΕΠ «Volos Marina» κ.κ. Γιαμάκος και Αμανατίδης παρουσίασαν εναλλακτικές προτάσεις, οικονομικά μοντέλα και την σκοπιμότητα του έργου της μαρίνας, ενώ όπως τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Αμανατίδης, τα έσοδα απ’ το λιμάνι για την πόλη του Βόλου είναι πολύ μικρά, σε σύγκριση με όσα θα μπορούσε να αποφέρει η λειτουργία μιας μαρίνας.
Η πρόταση που αποτελείται από 200 σελίδες, θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στο ΤΑΙΠΕΔ και περιλαμβάνει τέσσερις εναλλακτικές προτάσεις για τη χωροθέτηση της μαρίνας, οι οποίες έχουν ήδη κατατεθεί στον ΟΛΒ.
Η πρώτη πρόταση περιλαμβάνει τη δημιουργία μαρίνας στην περιοχή των εκβολών του Ξηριά, δυναμικότητας 1.500 σκαφών, με παράλληλη προστασία του υγροβιοτόπου της Μπουμπουλήθρας, με την ίδρυση μουσείου για την Αργώ, εκθεσιακών κέντρων και θεματικού πάρκου για τους Κενταύρους.
Με την υλοποίηση της εν λόγω πρότασης δημιουργούνται 1.566 θέσεις εργασίας, με 11.043 επισκέπτες.
Σύμφωνα με τη δεύτερη εναλλακτική πρόταση, η μαρίνα δημιουργείται στον ίδιο περίπου χώρο, αλλά είναι μικρότερη, για 1.000 σκάφη, δημιουργεί 1.044 θέσεις εργασίας και προβλέπει 7.000 επισκέπτες.
Η τρίτη πρόταση προβλέπει επίσης 1.000 θέσεις σκαφών, τοποθετείται όμως στο χώρο του Τελωνείου και του επιβατηγού σταθμού «Ιάσων» (Terminal), με τη δημιουργία ξενοδοχείου στη θέση του σημερινού Σιλό και επίσης 1.044 θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πρόταση θα μπορούσε να γίνει σύνδεση με την συνοικία των Παλαιών, έτσι ώστε να δοθεί ένα πιο παραδοσιακό χρώμα στην επένδυση.
Η τέταρτη και τελευταία εναλλακτική πρόταση προβλέπει μαρίνα στον ίδιο χώρο του Τελωνείου και του επιβατηγού σταθμού, αλλά μικρότερη σε έκταση, με 794 θέσεις εργασίας, για 5.000 επισκέπτες.
Το κόστος ανά θέση επισημαίνεται ότι πρέπει να είναι χαμηλό, καθώς θα υπάρχουν και έσοδα από δραστηριότητες όπως εκθέσεις και συναυλίες, καθώς παγκόσμια οι τιμές αυτές κυμαίνονται από 32 μέχρι 104 ευρώ.
Ακόμη προτείνεται η εγκατάσταση ενός ηλεκτροκίνητου σκι λιφτ στην περιοχή της Μπουμπουλήθρας για τους λάτρεις του θαλασσίου σκι.
www.worldenergynews.gr
Οι εκπρόσωποι της ΚΟΙΝΣΕΠ «Volos Marina» κ.κ. Γιαμάκος και Αμανατίδης παρουσίασαν εναλλακτικές προτάσεις, οικονομικά μοντέλα και την σκοπιμότητα του έργου της μαρίνας, ενώ όπως τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Αμανατίδης, τα έσοδα απ’ το λιμάνι για την πόλη του Βόλου είναι πολύ μικρά, σε σύγκριση με όσα θα μπορούσε να αποφέρει η λειτουργία μιας μαρίνας.
Η πρόταση που αποτελείται από 200 σελίδες, θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στο ΤΑΙΠΕΔ και περιλαμβάνει τέσσερις εναλλακτικές προτάσεις για τη χωροθέτηση της μαρίνας, οι οποίες έχουν ήδη κατατεθεί στον ΟΛΒ.
Η πρώτη πρόταση περιλαμβάνει τη δημιουργία μαρίνας στην περιοχή των εκβολών του Ξηριά, δυναμικότητας 1.500 σκαφών, με παράλληλη προστασία του υγροβιοτόπου της Μπουμπουλήθρας, με την ίδρυση μουσείου για την Αργώ, εκθεσιακών κέντρων και θεματικού πάρκου για τους Κενταύρους.
Με την υλοποίηση της εν λόγω πρότασης δημιουργούνται 1.566 θέσεις εργασίας, με 11.043 επισκέπτες.
Σύμφωνα με τη δεύτερη εναλλακτική πρόταση, η μαρίνα δημιουργείται στον ίδιο περίπου χώρο, αλλά είναι μικρότερη, για 1.000 σκάφη, δημιουργεί 1.044 θέσεις εργασίας και προβλέπει 7.000 επισκέπτες.
Η τρίτη πρόταση προβλέπει επίσης 1.000 θέσεις σκαφών, τοποθετείται όμως στο χώρο του Τελωνείου και του επιβατηγού σταθμού «Ιάσων» (Terminal), με τη δημιουργία ξενοδοχείου στη θέση του σημερινού Σιλό και επίσης 1.044 θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πρόταση θα μπορούσε να γίνει σύνδεση με την συνοικία των Παλαιών, έτσι ώστε να δοθεί ένα πιο παραδοσιακό χρώμα στην επένδυση.
Η τέταρτη και τελευταία εναλλακτική πρόταση προβλέπει μαρίνα στον ίδιο χώρο του Τελωνείου και του επιβατηγού σταθμού, αλλά μικρότερη σε έκταση, με 794 θέσεις εργασίας, για 5.000 επισκέπτες.
Το κόστος ανά θέση επισημαίνεται ότι πρέπει να είναι χαμηλό, καθώς θα υπάρχουν και έσοδα από δραστηριότητες όπως εκθέσεις και συναυλίες, καθώς παγκόσμια οι τιμές αυτές κυμαίνονται από 32 μέχρι 104 ευρώ.
Ακόμη προτείνεται η εγκατάσταση ενός ηλεκτροκίνητου σκι λιφτ στην περιοχή της Μπουμπουλήθρας για τους λάτρεις του θαλασσίου σκι.
www.worldenergynews.gr