Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Το λιμάνι του Ταλίν αλλάζει – Εκσυγχρονισμός εν λειτουργία για τον κόμβο της Βαλτικής

Το λιμάνι του Ταλίν αλλάζει – Εκσυγχρονισμός εν λειτουργία για τον κόμβο της Βαλτικής
Στην τελική ευθεία το νέο σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας
Ενώ η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων είναι ένα ...λογικό κίνητρο ειδικά σε ένα εμπορικό περιβάλλον που πρέπει να φιλοξενήσει μεγαλύτερους όγκους τόσο επιβατικών όσο και εμπορευματικών δυνατοτήτων, η πραγματικότητα της αλλαγής των υποδομών  τεςλικά μπορεί να μην είναι τόσο περίπλοκη.
 Μια από τις  μεγαλύτερες λιμενικές επιχειρήσεις στη Βαλτική βρίσκεται το τελευταίο διάστημα σε φάση εκσυγχρονισμού.
Το λιμάνι του Ταλίν ανήκει σε εταιρεία που έχει υπό τον έλεγχό της πέντε λιμάνια. Δύο από αυτά βρίσκονται στα σύνορα της πόλης και τα υπόλοιπα στο βορρά. Στη Saaremaa, το μεγαλύτερο νησί της Εσθονίας στη Βαλτική Θάλασσα, στην Παλιά Πόλη που είναι το μεγαλύτερο λιμάνι επιβατών, στο Muuga είναι το μεγαλύτερο λιμάνι φορτίου στην Εσθονία στο Paldiski South, 50 χιλιόμετρα δυτικά του Ταλίν και το μικρό λιμάνι στο νησί Saaremaa.
Στο λιμάνι του του Ταλίν βρίσκεται σε εξέλιξη  ένα πρόγραμμα  βελτίωσης των υποδομών που αφορά το σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας αναφέρει σε συνέντευξη του στο ΙQ  ο προϊστάμενος του τμήματος ανάπτυξης του λιμανιού  Hele-Mai Metsal
Πρόκειται για μια εντελώς νέα περιοχή στο λιμάνι της Παλιάς Πόλης όπου υπάρχει αυξημένη  κυκλοφορία μεταξύ Ελσίνκι - Ταλίν και Ταλίν - Στοκχόλμης με πλοία μεταφοράς επιβατών, δρομολόγια RORO και μεταφορές φορτίου που διέρχονται από τα λιμάνια με ρυθμό δέκα εκατομμυρίων επιβατών ετησίως.
Το νέο σύστημα  διαχείρισης θα εφαρμοσθεί τον επόμενο μήνα.
Σήμερα, η διαχείριση της κυκλοφορίας πραγματοποιείται επιτόπια στον τομέα.
Αυτό σημαίνει ότι το σκάφος πρέπει να βρίσκεται εκεί δύο ώρες πριν από την αναχώρηση του για να ελεγχθεί και να περιμένει τον χρόνο φόρτωσης.
Τα αυτοκίνητα στη συνέχεια οδηγούνται στα πλοία από πολλούς ανθρώπους στο έδαφος φορώντας γιλέκα υψηλής ορατότητας και η όλη διαδικασία είναι αρκετά ντεμοντέ αναφέρει ο Metsal.
Στο λιμάνι της Παλιάς Πόλης υπάρχει χώρος.
Δεν χρησιμοποιείται πλέον τμήμα που αποτελούσε χώρο φόρτωσης.
Παρόλο που πρόκειται για μια εντελώς νέα εμπειρία για αυτήν την εγκατάσταση, υπάρχουν κάποιες προηγούμενες συναλλαγές μεταξύ της ηπειρωτικής χώρας και  λιμανιών όπως το Saaremaa.
Είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο των οχημάτων αλλά όχι για την οδήγησή τους στο σημείο φόρτωσης. Έτσι είναι ημιαυτόματο.
Έχουμε μια καλή λύση για  τις προ-check-in, διαδικασίες, τις check-in και στη συνέχεια για τη διαχείριση της κυκλοφορίας μετά το check-in.
Πρόκειται να δημιουργηθεί μια περιοχή φόρτωσης όπου μπορούν να μοιρασθούν τα αυτοκίνητα έτσι ώστε να φορτωθούν γρήγορα στα πλοία, καθώς τα σκάφη έχουν το δικό τους σχέδιο φόρτωσης.
Όλες αυτές οι μεταβλητές πρέπει να υπολογίζονται από το ίδιο το σύστημα. Κατά κάποιο τρόπο, θα μειώσουμε τον χρόνο αδράνειας και θα βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών τονίζει ο Metsal.
« Τίποτα δεν υπήρχε ως ένα ενιαίο πακέτο που θα μπορούσε να εκπληρώσει τις απαιτήσεις μας, έτσι προσφέραμε λογισμικό μαζί με έναν παροχέα υλικού για να δημιουργήσουμε μια εξατομικευμένη λύση.
Ως ιδιοκτήτες θα πρέπει να παρέχουμε στους φορείς εκμετάλλευσης των γραμμών μας καλή υποδομή, αλλά και να βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών μέσα και έξω από την περιοχή του λιμανιού. Αποφασίσαμε να αυξήσουμε το επίπεδο ποιότητας μας.
Υψηλότερο επίπεδο.
Είναι μια μακροπρόθεσμη επιχειρηματική περίπτωση, όχι μόνο μια βραχυπρόθεσμη λύση.
Αυτό το είδος των μέτρων αφορά τη μελλοντική προστασία και την προσαρμογή των υποδομών για πολλαπλούς σκοπούς ώστε να αυξηθεί η βιωσιμότητά τους τις επόμενες δεκαετίες. Συχνά υπάρχει ανάγκη ή ζήτηση για τέτοιου είδους βελτίωση, αλλά οι άνθρωποι δεν θέλουν να δεσμευτούν σε κίνδυνο.
Ήμασταν σε θέση όπου μπορούσαμε να αναλάβουμε τον κίνδυνο και πήραμε ρίσκο» καταλήγει ο προϊστάμενος του τμήματος ανάπτυξης του λιμανιού  Hele-Mai Metsal.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης