Ενέργεια

Η Κίνα θα χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά οχήματα ως μικρές μπαταρίες (Reuters)

Η Κίνα θα χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά οχήματα ως μικρές μπαταρίες (Reuters)
Η κίνηση ακολουθεί τους κανόνες που εκδόθηκαν πέρυσι από τον κρατικό κατασκευαστή, την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρύθμισης (NDRC) για την ενίσχυση της ενσωμάτωσης νέων ενεργειακών οχημάτων στο δίκτυο, εν μέσω ανησυχιών ότι η ταχεία υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων θα κατακλύσει τα συστήματα παραγωγής και μετάδοσης

Η Κίνα σχεδιάζει να ξεκινήσει πιλοτικά έργα σε εννέα πόλεις που θα χρησιμοποιούν τον αυξανόμενο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας ως μπαταρίες που θα ενισχύσουν την τροφοδοσία του δικτύου κατά τη διάρκεια της αύξησης της ζήτησης, σύμφωνα με κυβερνητική ανακοίνωση την Τετάρτη.

Τα σχέδια της χώρας

Η κίνηση ακολουθεί τους κανόνες που εκδόθηκαν πέρυσι από τον κρατικό κατασκευαστή, την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρύθμισης (NDRC) για την ενίσχυση της ενσωμάτωσης νέων ενεργειακών οχημάτων στο δίκτυο, εν μέσω ανησυχιών ότι η ταχεία υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων θα κατακλύσει τα συστήματα παραγωγής και μετάδοσης.

Η πλειονότητα των 30 έργων σε πόλεις όπως το Πεκίνο, η Σαγκάη, η Shenzhen και η Guangzhou είναι από όχηματα σε δίκτυο ή V2G, σύμφωνα με την ανακοίνωση του NDRC και της ρυθμιστικής αρχής ενέργειας.

Τα αυτοκίνητα θα λειτουργούσαν ως μπαταρίες, αποθηκεύοντας ενέργεια και στέλνοντάς την πίσω στο δίκτυο. Τα συνδεδεμένα στο δίκτυο αυτοκίνητα θα μπορούσαν επίσης να προσαρμόσουν τους χρόνους φόρτισής τους για να αποφύγουν τις περιόδους αιχμής και να παρέχουν κρίσιμες υπηρεσίες, όπως η ρύθμιση συχνότητας.

Τα έργα ως μια εναλλακτική πηγή εσόδων

Η παροχή αυτών των υπηρεσιών θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνει μια εναλλακτική ροή εσόδων για τους ιδιοκτήτες κατοικιών ή τους χειριστές σταθμών φόρτισης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εταιρείες δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας είναι υπεύθυνες για τη δημιουργία των πιλότων και οι επαρχιακές κυβερνήσεις θα πρέπει να ηγηθούν της ανάπτυξης εγκαταστάσεων φόρτισης. Ο ρυθμιστής ενέργειας είναι επιφορτισμένος με την υποστήριξη της συμμετοχής εφαρμογών οχημάτων που συνδέονται με το δίκτυο στην εμπορία ενέργειας.

Πέρυσι, η NDRC δήλωσε ότι θα δημιουργήσει περισσότερα από 50 πιλοτικά προγράμματα έως το 2025.

Ωστόσο, οι ειδικοί του κλάδου λένε ότι υπάρχει μια σειρά από εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν πριν από τη μεγάλης κλίμακας υιοθέτηση του V2G, όπως η ανάπτυξη βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων. Η NDRC είπε επίσης στον κανόνα του 2024 ότι οι τεχνολογίες μπαταριών πρέπει να βελτιωθούν.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης