Στο Eurogroup (15/6) καταρρέει ο μύθος χρέους, ΔΝΤ, QE και θα αποκαλυφθεί το σχέδιο νέου μνημονίου το 2018.
Η λύση που προκρίνεται και αυτό θα εξυφαίνεται στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου του 2017 είναι ότι η Ευρώπη μαζί με τον ESM και την ΕΚΤ θα πρέπει να σχεδιάσουν τον μοντέλο χρηματοδότησης της Ελλάδος μετά το 2018.
Στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου του 2017 στην τακτική συνάντηση των ευρωπαίων υπουργών οικονομικών θα υπάρξει μια αποκάλυψη που θα αφορά τον βασικό προβληματισμό της Γερμανίας, του ESM και συνολικά των ευρωπαίων αξιωματούχων.
Η αποκάλυψη θα αφορά ένα ευρύτερο σχέδιο το οποίο έχει επεξεργαστεί η Γερμανία σε συνεργασία με τον ESM και είναι σε γνώση της ΕΚΤ που αφορά τον μηχανισμό χρηματοδότησης της Ελλάδος μετά το 2018.
Στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου θα καταρρεύσει ο μύθος της διευθέτησης του χρέους, της συμμετοχής του ΔΝΤ και της ένταξης των ελληνικών ομολόγων σε πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης.
Τίποτε από αυτά δεν θα συμβούν το 2017.
Ωστόσο στο τακτικό Eurogroup στις 6 Νοεμβρίου του 2017 θα μπορούσε να επανακαθοριστεί το πλαίσιο δράσης για την Ελλάδα με επίκεντρο το 2018.
Η βασική ανησυχία της Γερμανίας δεν είναι το χρέος.
Εάν η Ελλάδα μπορεί να επιτυγχάνει υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα 3,5% δεν χρειάζεται αναδιάρθρωση στο χρέος αναφέρει μονίμως οι Γερμανοί.
Η βασική ανησυχία της Γερμανίας είναι με ποιο μηχανισμό θα δανείζεται η Ελλάδα μετά το 2018.
Η λύση που προκρίνεται και αυτό θα εξυφαίνεται στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου του 2017 είναι ότι η Ευρώπη μαζί με τον ESM και την ΕΚΤ θα πρέπει να σχεδιάσουν τον μοντέλο χρηματοδότησης της Ελλάδος μετά το 2018.
Τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα μπορεί να αποτρέπουν ουσιαστική επίλυση του χρέους αλλά ταυτόχρονα μειώνουν και τις χρηματοδοτικές ανάγκες της Ελλάδος.
Με βάση εκτιμήσεις για το διάστημα 2018 με 2019 η Ελλάδα θα χρειαστεί 10 με 11 δισεκ. ευρώ κεφάλαια.
Μια πρόταση που εξετάζεται είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός υποστήριξης – νέο μνημόνιο – το 4ο μνημόνιο – το οποίο θα χρησιμοποιήσει περίπου 30 δισεκ. από το τρίτο μνημόνιο που δεν θα χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με πολύ στοχευμένες εκδόσεις ομολόγων κυρίως re opening επανεκδόσεις μεσοχρόνιων ομολόγων.
Το νέο 4ο μνημόνιο δεν θα έχει την δομή των 3 προηγούμενων μνημονίων καθώς δεν θα συμμετέχει το ΔΝΤ και τα κεφάλαια θα έχουν επικουρικό ρόλο θα λειτουργούν ως capital buffer ως κεφάλαιο ασφαλείας και όχι ως ο κλασσικός χρηματοδοτικός μηχανισμός με δόσεις που γνωρίζουμε με τα 3 πρώτα μνημόνια.
Με βάση έγκυρες πηγές το 2018 όπου θα κλειδώσει και ο νέος μηχανισμός υποστήριξης στα σχέδια χρηματοδότησης της Ελλάδος δεν θα αποκλειόταν να υπάρξουν και κάποιες παρεμβάσεις στο χρέος μικρής ωστόσο κλίμακας.
Μέσα στο σχέδιο χρηματοδότησης της Ελλάδος με ένα μηχανισμό που θα βοηθούσε την Ελλάδα να βγει πολύ στοχευμένα στις αγορές περιλαμβάνεται και το rollover ορισμένων ελληνικών ομολόγων από την ΕΚΤ το 2018.
Π.χ. όταν λήγει ένα γερμανικό ομόλογο που κατέχει η ΕΚΤ στο πλαίσιο της ποσοτικής χαλάρωσης να αντικαθίσταται από ένα αντίστοιχο ελληνικό.
Για το ζήτημα του rollover η ΕΚΤ μελετάει ορισμένα σχέδια τα οποία ωστόσο θα έχουν εφαρμογή από το 2018 όχι το 2017.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου του 2017 στην τακτική συνάντηση των ευρωπαίων υπουργών οικονομικών θα υπάρξει μια αποκάλυψη που θα αφορά τον βασικό προβληματισμό της Γερμανίας, του ESM και συνολικά των ευρωπαίων αξιωματούχων.
Η αποκάλυψη θα αφορά ένα ευρύτερο σχέδιο το οποίο έχει επεξεργαστεί η Γερμανία σε συνεργασία με τον ESM και είναι σε γνώση της ΕΚΤ που αφορά τον μηχανισμό χρηματοδότησης της Ελλάδος μετά το 2018.
Στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου θα καταρρεύσει ο μύθος της διευθέτησης του χρέους, της συμμετοχής του ΔΝΤ και της ένταξης των ελληνικών ομολόγων σε πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης.
Τίποτε από αυτά δεν θα συμβούν το 2017.
Ωστόσο στο τακτικό Eurogroup στις 6 Νοεμβρίου του 2017 θα μπορούσε να επανακαθοριστεί το πλαίσιο δράσης για την Ελλάδα με επίκεντρο το 2018.
Η βασική ανησυχία της Γερμανίας δεν είναι το χρέος.
Εάν η Ελλάδα μπορεί να επιτυγχάνει υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα 3,5% δεν χρειάζεται αναδιάρθρωση στο χρέος αναφέρει μονίμως οι Γερμανοί.
Η βασική ανησυχία της Γερμανίας είναι με ποιο μηχανισμό θα δανείζεται η Ελλάδα μετά το 2018.
Η λύση που προκρίνεται και αυτό θα εξυφαίνεται στο Eurogroup στις 15 Ιουνίου του 2017 είναι ότι η Ευρώπη μαζί με τον ESM και την ΕΚΤ θα πρέπει να σχεδιάσουν τον μοντέλο χρηματοδότησης της Ελλάδος μετά το 2018.
Τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα μπορεί να αποτρέπουν ουσιαστική επίλυση του χρέους αλλά ταυτόχρονα μειώνουν και τις χρηματοδοτικές ανάγκες της Ελλάδος.
Με βάση εκτιμήσεις για το διάστημα 2018 με 2019 η Ελλάδα θα χρειαστεί 10 με 11 δισεκ. ευρώ κεφάλαια.
Μια πρόταση που εξετάζεται είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός υποστήριξης – νέο μνημόνιο – το 4ο μνημόνιο – το οποίο θα χρησιμοποιήσει περίπου 30 δισεκ. από το τρίτο μνημόνιο που δεν θα χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με πολύ στοχευμένες εκδόσεις ομολόγων κυρίως re opening επανεκδόσεις μεσοχρόνιων ομολόγων.
Το νέο 4ο μνημόνιο δεν θα έχει την δομή των 3 προηγούμενων μνημονίων καθώς δεν θα συμμετέχει το ΔΝΤ και τα κεφάλαια θα έχουν επικουρικό ρόλο θα λειτουργούν ως capital buffer ως κεφάλαιο ασφαλείας και όχι ως ο κλασσικός χρηματοδοτικός μηχανισμός με δόσεις που γνωρίζουμε με τα 3 πρώτα μνημόνια.
Με βάση έγκυρες πηγές το 2018 όπου θα κλειδώσει και ο νέος μηχανισμός υποστήριξης στα σχέδια χρηματοδότησης της Ελλάδος δεν θα αποκλειόταν να υπάρξουν και κάποιες παρεμβάσεις στο χρέος μικρής ωστόσο κλίμακας.
Μέσα στο σχέδιο χρηματοδότησης της Ελλάδος με ένα μηχανισμό που θα βοηθούσε την Ελλάδα να βγει πολύ στοχευμένα στις αγορές περιλαμβάνεται και το rollover ορισμένων ελληνικών ομολόγων από την ΕΚΤ το 2018.
Π.χ. όταν λήγει ένα γερμανικό ομόλογο που κατέχει η ΕΚΤ στο πλαίσιο της ποσοτικής χαλάρωσης να αντικαθίσταται από ένα αντίστοιχο ελληνικό.
Για το ζήτημα του rollover η ΕΚΤ μελετάει ορισμένα σχέδια τα οποία ωστόσο θα έχουν εφαρμογή από το 2018 όχι το 2017.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr