Κατά την προεκλογική του εκστρατεία, ο Trump υποσχέθηκε να χαλαρώσει τους αυστηρούς κανονισμούς για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα και να ακυρώσει την πολιτική του προκατόχου του που στηριζόταν στην προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων - Reuters
Τα επιτελεία του νεοεκλεγέντα προέδρου των ΗΠΑ, Donald Trump προτείνουν σαρωτικές αλλαγές στην πολιτική της αυτοκίνησης, όπως τη διακοπή της στήριξης των ηλεκτρικών οχημάτων και των σταθμών φόρτισης και την υιοθέτηση μέτρων που εμποδίζουν τις εισαγωγές αυτοκινήτων, εξαρτημάτων και υλικών μπαταριών που εισάγονται από την Κίνα, σύμφωνα με έγγραφο που επικαλείται το Reuters.
Οι προτάσεις αυτές, έρχονται σε μία περίοδο που η μετάβαση των ΗΠΑ στα ηλεκτρικά οχήματα γίνεται με καθυστερήσεις, ενώ η επιδοτούμενη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας συνεχίζει να μεγεθύνεται, εν μέρει λόγω της αναπτυγμένης αλυσίδας εφοδιασμού μπαταριών της.
Κατά την προεκλογική του εκστρατεία, ο Trump υποσχέθηκε να χαλαρώσει τους αυστηρούς κανονισμούς για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα και να ακυρώσει την πολιτική του προκατόχου του που στηριζόταν στην προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα επιτελεία των Ρεπουμπλικανών συνιστούν επίσης την επιβολή δασμών σε όλα τα υλικά μπαταριών παγκοσμίως, σε μία προσπάθεια να τονωθεί και να προστατευθεί η εγχώρια αμερικανική παραγωγή, ενώ προτείνει και τη διαπραγμάτευση μεμονωμένων εξαιρέσεων από αυτούς τους δασμούς.
Στο σύνολό τους, οι συστάσεις σηματοδοτούν απόκλιση από την πολιτική της κυβέρνησης Biden.
Το σχέδιο του Trump είναι να ανακατευθύνει τα κεφάλαια που ρέουν τώρα για την κατασκευή σταθμών φόρτισης και την προσιτή τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων σε προτεραιότητες εθνικής άμυνας, συμπεριλαμβανομένης της εξασφάλισης προμηθειών μπαταριών ανεξάρτητα από την Κίνα και των κρίσιμων ορυκτών για την κατασκευή τους.
Οι προτάσεις προήλθαν από τα επιτελεία του Trump, η οποία είναι επιφορτισμένα με τη χάραξη στρατηγικής για την ταχεία εφαρμογή των νέων πολιτικών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ριζική αλλαγή της πολιτικής Biden
Τα επιτελεία ζητούν επίσης να καταργηθεί η φορολογική πίστωση των 7.500 δολαρίων της κυβέρνησης Biden για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων από τους καταναλωτές, σχέδιο στο οποίο αναφέρθηκε το Reuters για πρώτη φορά τον περασμένο μήνα.
Αυτές οι πολιτικές θα μπορούσαν να επιφέρουν πλήγμα στις πωλήσεις και την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ, τη στιγμή που πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η General Motors και η Hyundai, έχουν πρόσφατα εισαγάγει μια μεγαλύτερη γκάμα προσφορών στην αμερικανική αγορά.
Η θέση του Musk
Η περικοπή της κρατικής στήριξης θα μπορούσε επίσης να πλήξει τις πωλήσεις της Tesla του Elon Musk, του μεγαλύτερου πωλητή ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ.
Ωστόσο ο Musk, ο οποίος ξόδεψε τεράστια ποσά για να βοηθήσει στην εκλογή του Trump, έχει πει ότι η απώλεια των επιδοτήσεων θα πλήξει περισσότερο τους αντιπάλους από την Tesla.
Το επιτελείο του Trump ζητά να ανακτηθούν όσα κεφάλαια απομένουν από το σχέδιο του Biden ύψους 7,5 δισ. δολ. για την κατασκευή σταθμών φόρτισης και να μεταφερθούν τα χρήματα στην επεξεργασία ορυκτών μπαταριών, στην «αλυσίδα εφοδιασμού της εθνικής άμυνας και στις κρίσιμες υποδομές».
Οι μπαταρίες, τα ορυκτά και άλλα εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων είναι «κρίσιμα για την αμυντική παραγωγή», ωστόσο τα ηλεκτρικά οχήματα «και οι σταθμοί φόρτισης δεν είναι», αναφέρει το έγγραφο.
www.worldenergynews.gr
Οι προτάσεις αυτές, έρχονται σε μία περίοδο που η μετάβαση των ΗΠΑ στα ηλεκτρικά οχήματα γίνεται με καθυστερήσεις, ενώ η επιδοτούμενη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας συνεχίζει να μεγεθύνεται, εν μέρει λόγω της αναπτυγμένης αλυσίδας εφοδιασμού μπαταριών της.
Κατά την προεκλογική του εκστρατεία, ο Trump υποσχέθηκε να χαλαρώσει τους αυστηρούς κανονισμούς για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα και να ακυρώσει την πολιτική του προκατόχου του που στηριζόταν στην προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα επιτελεία των Ρεπουμπλικανών συνιστούν επίσης την επιβολή δασμών σε όλα τα υλικά μπαταριών παγκοσμίως, σε μία προσπάθεια να τονωθεί και να προστατευθεί η εγχώρια αμερικανική παραγωγή, ενώ προτείνει και τη διαπραγμάτευση μεμονωμένων εξαιρέσεων από αυτούς τους δασμούς.
Στο σύνολό τους, οι συστάσεις σηματοδοτούν απόκλιση από την πολιτική της κυβέρνησης Biden.
Το σχέδιο του Trump είναι να ανακατευθύνει τα κεφάλαια που ρέουν τώρα για την κατασκευή σταθμών φόρτισης και την προσιτή τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων σε προτεραιότητες εθνικής άμυνας, συμπεριλαμβανομένης της εξασφάλισης προμηθειών μπαταριών ανεξάρτητα από την Κίνα και των κρίσιμων ορυκτών για την κατασκευή τους.
Οι προτάσεις προήλθαν από τα επιτελεία του Trump, η οποία είναι επιφορτισμένα με τη χάραξη στρατηγικής για την ταχεία εφαρμογή των νέων πολιτικών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ριζική αλλαγή της πολιτικής Biden
Τα επιτελεία ζητούν επίσης να καταργηθεί η φορολογική πίστωση των 7.500 δολαρίων της κυβέρνησης Biden για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων από τους καταναλωτές, σχέδιο στο οποίο αναφέρθηκε το Reuters για πρώτη φορά τον περασμένο μήνα.
Αυτές οι πολιτικές θα μπορούσαν να επιφέρουν πλήγμα στις πωλήσεις και την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ, τη στιγμή που πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η General Motors και η Hyundai, έχουν πρόσφατα εισαγάγει μια μεγαλύτερη γκάμα προσφορών στην αμερικανική αγορά.
Η θέση του Musk
Η περικοπή της κρατικής στήριξης θα μπορούσε επίσης να πλήξει τις πωλήσεις της Tesla του Elon Musk, του μεγαλύτερου πωλητή ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ.
Ωστόσο ο Musk, ο οποίος ξόδεψε τεράστια ποσά για να βοηθήσει στην εκλογή του Trump, έχει πει ότι η απώλεια των επιδοτήσεων θα πλήξει περισσότερο τους αντιπάλους από την Tesla.
Το επιτελείο του Trump ζητά να ανακτηθούν όσα κεφάλαια απομένουν από το σχέδιο του Biden ύψους 7,5 δισ. δολ. για την κατασκευή σταθμών φόρτισης και να μεταφερθούν τα χρήματα στην επεξεργασία ορυκτών μπαταριών, στην «αλυσίδα εφοδιασμού της εθνικής άμυνας και στις κρίσιμες υποδομές».
Οι μπαταρίες, τα ορυκτά και άλλα εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων είναι «κρίσιμα για την αμυντική παραγωγή», ωστόσο τα ηλεκτρικά οχήματα «και οι σταθμοί φόρτισης δεν είναι», αναφέρει το έγγραφο.
www.worldenergynews.gr