Οι αλλαγές στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να στερήσουν ως και 186.000 θέσεις εργασίας ως το 2035
Η ρωσική βιομηχανία μπορεί να ακολουθεί την ίδια μοίρα με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, που έχει απωλέσει 10.000 θέσεις εργασίας, αν στραφεί πολύ γρήγορα στην αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων.
Σύμφωνα με το Reuters, ο απεσταλμένος του Κρεμλίνου στην σύνοδο του κλίματος στο Σότσι, Ruslan Edelgeriyev, δήλωσε ότι η Ρωσική Ομοσπονδία υποστηρίζει μια σταδιακή μετάβαση και έναν σταδιακό μετασχηματισμό, προκειμένου να αποφευχθεί ένα σοκ για τις ενεργειακές αγορές και τις βιομηχανίες ενέργειας. Αυτή η βιασύνη είναι που στοιχίζει στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
Η Ρωσία είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως εξαγωγέας φυσικού αερίου και ο Νο2 πετρελαίου. Μαζί με την Κίνα, την Ινδία και τις ΗΠΑ είναι από τους μεγαλύτερους ρυπαντές με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Η χώρα συμμετέχει στο σύμφωνο του Παρισιού του 2019, σχετικά με την κλιματική αλλαγή και έχει δεσμευτεί κάθε πέντε χρόνια να περιορίζουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Για αυτή της την στάση έχει δεχτεί κριτική από τις ΗΠΑ.
Ως το 2050 οι χώρες θα πρέπει να σταματήσουν τις καθαρές εκπομπές άνθρακα, και να στραφούν προς τα δάση, την υδροηλεκτρική και την πυρηνική ενέργεια για να το πετύχουν, σε μια προσπάθεια να αναστραφεί η υπερθέρμανση του πλανήτη.
Ρωσία και Κίνα έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν αυτόν τον στόχο ως το 2060.
Μετάβαση στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι αλλαγές στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να στερήσουν ως και 186.000 θέσεις εργασίας ως το 2035.
Ένας σημαντικός αριθμός του, κάπου γύρω στο 1/4 αυτών, έχει ήδη χαθεί (μελέτη VDA).
Υπολογίζεται ότι από το 2019 ως το 2023 έχουν χαθεί περίπου 46.000 θέσεις εργασίας, εξαιτίας της γρήγορης μετάβασης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα και με τι Ινστιτούτο Prognos.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το Reuters, ο απεσταλμένος του Κρεμλίνου στην σύνοδο του κλίματος στο Σότσι, Ruslan Edelgeriyev, δήλωσε ότι η Ρωσική Ομοσπονδία υποστηρίζει μια σταδιακή μετάβαση και έναν σταδιακό μετασχηματισμό, προκειμένου να αποφευχθεί ένα σοκ για τις ενεργειακές αγορές και τις βιομηχανίες ενέργειας. Αυτή η βιασύνη είναι που στοιχίζει στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
Η Ρωσία είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως εξαγωγέας φυσικού αερίου και ο Νο2 πετρελαίου. Μαζί με την Κίνα, την Ινδία και τις ΗΠΑ είναι από τους μεγαλύτερους ρυπαντές με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Η χώρα συμμετέχει στο σύμφωνο του Παρισιού του 2019, σχετικά με την κλιματική αλλαγή και έχει δεσμευτεί κάθε πέντε χρόνια να περιορίζουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Για αυτή της την στάση έχει δεχτεί κριτική από τις ΗΠΑ.
Ως το 2050 οι χώρες θα πρέπει να σταματήσουν τις καθαρές εκπομπές άνθρακα, και να στραφούν προς τα δάση, την υδροηλεκτρική και την πυρηνική ενέργεια για να το πετύχουν, σε μια προσπάθεια να αναστραφεί η υπερθέρμανση του πλανήτη.
Ρωσία και Κίνα έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν αυτόν τον στόχο ως το 2060.
Μετάβαση στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι αλλαγές στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να στερήσουν ως και 186.000 θέσεις εργασίας ως το 2035.
Ένας σημαντικός αριθμός του, κάπου γύρω στο 1/4 αυτών, έχει ήδη χαθεί (μελέτη VDA).
Υπολογίζεται ότι από το 2019 ως το 2023 έχουν χαθεί περίπου 46.000 θέσεις εργασίας, εξαιτίας της γρήγορης μετάβασης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα και με τι Ινστιτούτο Prognos.
www.worldenergynews.gr