Η Wards Intelligence αναφέρει ότι σχεδόν το 75% όλων των BEV που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο κατασκευάστηκαν στη Βόρεια Αμερική
Από το προηγούμενο μέχρι αυτό το τρίμηνο σε τρίμηνο, στις Ηνωμένες Πολιτείες οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά περίπου 1%, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πληροφοριών για την Ενέργεια (EIA) τη Δευτέρα.
Επικαλούμενη εκτιμήσεις της Wards Intelligence, η EIA κατέγραψε ότι οι πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών (HEVs) και ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEVs) το δεύτερο τρίμηνο του 2024 αυξήθηκαν στο 18,7% από το 17,7% το πρώτο τρίμηνο, με τα HEVs να οδηγούν την αύξηση με άλμα πωλήσεων κατά 30,7%.
Μετά από μια περίοδο κάμψης κατά την οποία οι πωλήσεις EV είδαν τα νούμερα να μειώνονται το πρώτο τρίμηνο, οι πωλήσεις BEV για το δεύτερο τρίμηνο αντιπροσώπευαν το 7,1% των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LDV) στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο.
Οι τιμές των οχημάτων έχουν επίσης μειωθεί, σύμφωνα με την EIA, αναφέροντας ότι οι μέσες τιμές συναλλαγών BEV στις ΗΠΑ μειώθηκαν από 57.405 δολάρια τον Ιανουάριο σε 56.371 δολάρια τον Ιούνιο.
Οι τιμές πώλησης BEV ήταν πάνω από 21% υψηλότερες από το μέσο κόστος LDV τον Ιανουάριο, αλλά περίπου 16% υψηλότερες από το μέσο κόστος LDV τον Ιούνιο.
Η EIA σημείωσε επίσης ότι η Tesla, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής EV, δεν είναι πλέον ο κύριος πωλητής, αντιπροσωπεύοντας το 48,9% του μεριδίου αγοράς το δεύτερο τρίμηνο για πρώτη φορά από το 2017.
Οι παλαιότεροι κατασκευαστές, όπως η Ford, η Chevrolet, η Hyundai και η Kia, έχουν αναλάβει να απορροφήσουν μέρος αυτού του μεριδίου αγοράς, με τη Ford να αντιπροσωπεύει το 8% των πωλήσεων EV το δεύτερο τρίμηνο.
Η Ford ανέφερε τον Ιούλιο ότι οι μηνιαίες πωλήσεις της ήταν αυξημένες κατά 31% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο και αντιπροσώπευαν έξι συνεχόμενους μήνες ετήσιας αύξησης για το τμήμα EV του αυτοκινητοβιομηχανικού γίγαντα.
Η Wards Intelligence αναφέρει ότι σχεδόν το 75% όλων των BEV που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο κατασκευάστηκαν στη Βόρεια Αμερική, σε σχέση με το 79% του ίδιου τριμήνου πέρυσι.
Επικαλούμενη εκτιμήσεις της Wards Intelligence, η EIA κατέγραψε ότι οι πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών (HEVs) και ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEVs) το δεύτερο τρίμηνο του 2024 αυξήθηκαν στο 18,7% από το 17,7% το πρώτο τρίμηνο, με τα HEVs να οδηγούν την αύξηση με άλμα πωλήσεων κατά 30,7%.
Μετά από μια περίοδο κάμψης κατά την οποία οι πωλήσεις EV είδαν τα νούμερα να μειώνονται το πρώτο τρίμηνο, οι πωλήσεις BEV για το δεύτερο τρίμηνο αντιπροσώπευαν το 7,1% των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LDV) στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο.
Οι τιμές των οχημάτων έχουν επίσης μειωθεί, σύμφωνα με την EIA, αναφέροντας ότι οι μέσες τιμές συναλλαγών BEV στις ΗΠΑ μειώθηκαν από 57.405 δολάρια τον Ιανουάριο σε 56.371 δολάρια τον Ιούνιο.
Οι τιμές πώλησης BEV ήταν πάνω από 21% υψηλότερες από το μέσο κόστος LDV τον Ιανουάριο, αλλά περίπου 16% υψηλότερες από το μέσο κόστος LDV τον Ιούνιο.
Η EIA σημείωσε επίσης ότι η Tesla, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής EV, δεν είναι πλέον ο κύριος πωλητής, αντιπροσωπεύοντας το 48,9% του μεριδίου αγοράς το δεύτερο τρίμηνο για πρώτη φορά από το 2017.
Οι παλαιότεροι κατασκευαστές, όπως η Ford, η Chevrolet, η Hyundai και η Kia, έχουν αναλάβει να απορροφήσουν μέρος αυτού του μεριδίου αγοράς, με τη Ford να αντιπροσωπεύει το 8% των πωλήσεων EV το δεύτερο τρίμηνο.
Η Ford ανέφερε τον Ιούλιο ότι οι μηνιαίες πωλήσεις της ήταν αυξημένες κατά 31% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο και αντιπροσώπευαν έξι συνεχόμενους μήνες ετήσιας αύξησης για το τμήμα EV του αυτοκινητοβιομηχανικού γίγαντα.
Η Wards Intelligence αναφέρει ότι σχεδόν το 75% όλων των BEV που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο κατασκευάστηκαν στη Βόρεια Αμερική, σε σχέση με το 79% του ίδιου τριμήνου πέρυσι.
www.worldenergynews.gr