Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Επένδυση άνω των 43 εκατ. ευρώ σε ηλεκτρικά λεωφορεία στο Βέλγιο (Cleantechnica)

Επένδυση άνω των 43 εκατ. ευρώ σε ηλεκτρικά λεωφορεία στο Βέλγιο (Cleantechnica)

Θα τεθούν σε λειτουργία τους επόμενους μήνες

Το διοικητικό συμβούλιο της De Lijn (φλαμανδικής εταιρείας μεταφορών η οποία συμπεριλαμβάνεται στους μεγαλύτερες της χώρας) ενέκρινε παραγγελία για 92 ηλεκτρικά λεωφορεία (μήκους 12 μέτρων) από την BYD Europe (κατασκευάζει τα λεωφορεία της για την ευρωπαϊκή αγορά στην Ουγγαρία) που θα ξεπεράσει τα 43 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με το cleantechnica.com.

Έως 500 BYD Ηλεκτρικά λεωφορεία

Η παραγγελία είναι το επόμενο βήμα για την επίτευξη του στόχου της De Lijn να προσφέρει εντελώς δωρεάν δημόσια μέσα μεταφοράς έως το 2035.

Η εταιρεία διαθέτει ήδη 109 αρθρωτά ηλεκτρικά λεωφορεία από την Iveco, 6 μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά λεωφορεία από την Yes-EU και 17 ηλεκτρικά λεωφορεία HOV από τη VDL κατά παραγγελία.

Η παραγγελία της Iveco θα μπορούσε να επεκταθεί και να συμπεριλάβει συνολικά 500 ηλεκτρικά λεωφορεία έως το 2030.

Η παραγγελία BYD θα μπορούσε επίσης να αυξηθεί σε συνολικά 500 ηλεκτρικά λεωφορεία στο μέλλον, αφού η De Lijn αξιολογήσει και αξιολογήσει την απόδοση των οχημάτων από διαφορετικούς προμηθευτές στα έσοδα του πραγματικού κόσμου υπηρεσία.

Η Lydia Peeters (Φλαμανδή υπουργός κινητικότητας και δημοσίων έργων), δήλωσε: «Αυτή η παραγγελία για την επόμενη σειρά ηλεκτρικών λεωφορείων είναι εξαιρετικά νέα για τους ταξιδιώτες και την επίτευξη των κλιματικών στόχων μας. Πρόκειται για επένδυση άνω των 43 εκατ. ευρώ για το περαιτέρω πρασίνισμα του στόλου των λεωφορείων. Αυτό σημαίνει ότι τα λεωφορεία ντίζελ προηγούμενης γενιάς μπορούν να αντικατασταθούν από οχήματα χωρίς εκπομπές ρύπων. Είμαστε ικανοποιημένοι που η De Lijn πέτυχε να αξιοποιήσει όλους τους επενδυτικούς πόρους της φλαμανδικής κυβέρνησης για οικολογικό περιβάλλον πριν από το 2023».

Για μελλοντικές παραγγελίες τυπικών ηλεκτρικών λεωφορείων, η De Lijn διατηρεί την επιλογή να παραγγείλει και τα δύο από την BYD σύμφωνα με αυτήν την τελευταία συμφωνία ή να επωφεληθεί από προηγούμενη συμφωνία που είχε ανατεθεί το 2021 με τη Van Hool και τη VDL.

Το κόστος για ολόκληρο τον κύκλο ζωής, η τεχνική ποιότητα και ο χρόνος παράδοσης θα παίξουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα αποφασίσει να προχωρήσει στην ηλεκτροδότηση του στόλου των λεωφορείων της.

Η De Lijn αναμένει να θέσει σε λειτουργία 36 ηλεκτρικά λεωφορεία από το Van Hool και 24 από τη VDL τους επόμενους μήνες. Τα πρώτα οχήματα VDL έχουν τεθεί στη διάθεση της De Lijn και επί του παρόντος δοκιμάζονται διεξοδικά.

 

500 φορτηγά παράδοσης κυψελών καυσίμου για την Κίνα

Τον Ιούνιο, η Hyundai άνοιξε μια κυψέλη καυσίμου και ένα κατασκευαστικό και τεχνικό κέντρο 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην πόλη Guangzhou της νότιας Κίνας (το πρώτο εργοστάσιο κυψελών καυσίμου της Hyundai εκτός της Νότιας Κορέας).

Η εγκατάσταση μπορεί να παράγει έως και 6.500 συστήματα κυψελών καυσίμου το χρόνο και περιλαμβάνει ένα εργοστάσιο στοίβας, ένα ερευνητικό κτίριο, γραφεία και ένα κέντρο καινοτομίας.

Η κυβέρνηση της επαρχίας Γκουανγκντόνγκ, της οποίας η πρωτεύουσα είναι η Γκουανγκζού, υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης με την Hyundai HTWO Guangzhou για την παράδοση 1.500 οχημάτων παράδοσης, φορτηγά καταψύκτη, οδοκαθαριστές και ηλεκτρικά λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2024.

Τα οχήματα προμηθεύονται από την H2 Solution , μια κοινοπραξία μεταξύ της Hyundai HTWO Guangzhou και δύο τοπικών κρατικών επιχειρήσεων.

Η H2 Solution έχει ήδη παραδώσει 500 από τα οχήματα στην πόλη Guangzhou (μεγαλύτερη ανάπτυξη οχημάτων κυψελών καυσίμου στην Κίνα μέχρι σήμερα).

Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ, η συνεργασία μεταξύ της περιφερειακής κυβέρνησης και της Hyundai θα μπορούσε να συνεχιστεί πέρα από την τρέχουσα σειρά. Η επαρχία Γκουανγκντόνγκ εξέδωσε ένα δημοτικό σχέδιο υδρογόνου στα τέλη Δεκεμβρίου, λέγοντας ότι θέλει να έχει 2.500 οχήματα κυψελών καυσίμου στους δρόμους μέχρι το 2025 και 10.000 σε λειτουργία έως το 2030.

Ο Όμιλος Hyundai Motor επεκτείνει τις δραστηριότητές του στον τομέα του υδρογόνου στην Κίνα εν αναμονή της ταχείας ανάπτυξης της αγοράς υπό την αιγίδα της κυβέρνησης. Η εθνική στρατηγική υδρογόνου της Κίνας - που ονομάζεται Μεσοπρόθεσμο και Μακροπρόθεσμο Σχέδιο Ανάπτυξης Ενέργειας Υδρογόνου (2021-2035) - ανακοινώθηκε το 2022 και στοχεύει να αυξήσει τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων υδρογόνου σε 50.000 και την ετήσια παραγωγή πράσινου υδρογόνου σε μεταξύ 100.000 και 200.000 τόνους έως το 2025.

 

Σχετικά με την De Lijn

Η De Lijn είναι ένα εργαλείο… της φλαμανδικής κυβέρνησης. Παρέχει δημόσια συγκοινωνία με λεωφορείο και τραμ στη Φλάνδρα.

Το δίκτυο De Lijn έχει περίπου 1.000 γραμμές και 36.000 στάσεις. Συνολικά, τα λεωφορεία και τα τραμ πραγματοποιούν περίπου 11 εκατομμύρια διαδρομές ετησίως χρησιμοποιώντας το στόλο των 2.250 λεωφορείων και 400 τραμ.

Με σχεδόν 8.000 εργαζομένους, η De Lijn είναι ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα.

Η εταιρεία είναι ο κύριος ιδιοκτήτης της Blue Bike (υπηρεσία κοινής χρήσης ποδηλάτων που επιτρέπει στους επιβάτες να οδηγούν λεωφορείο ή τραμ και στη συνέχεια να ολοκληρώσουν το τελευταίο μέρος του ταξιδιού τους χρησιμοποιώντας ένα κοινό ποδήλατο).

Η De Lijn σχεδιάζει επίσης να κάνει 50 από τις αποθήκες της πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης