Οι μεγάλοι OEM (Παραγωγοί πρωτότυπου εξοπλισμού) όπως η Tesla, τις περισσότερες φορές τείνουν να παραβλέπουν την προαναφερόμενη ήπειρο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στις περισσότερες χώρες, η πλειονότητα των οχημάτων που πωλούνται εισάγονται ως μεταχειρισμένα 5 ετών ή ακόμα παλαιότερα.
Αυτό σημαίνει ότι η αγορά για πωλήσεις ολοκαίνουργιων οχημάτων είναι λίγο μικρότερη σε σύγκριση με πολλά άλλα μέρη.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως στη Νότια Αφρική για παράδειγμα, όπου οι πωλήσεις ολοκαίνουργιων οχημάτων συνήθως ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο ετησίως.
Άρα υπάρχει ακόμα μια καλή ευκαιρία στην αφρικανική ήπειρο για την Tesla και άλλους ΟΕΜ στον χώρο των EV.
Κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες με αξιόλογη παρουσία στην Αφρική
Μερικές μάρκες οχημάτων premium ICE (Mercedes-Benz, BMW, Audi, Jaguar, Land Rover και Lexus) έχουν ήδη αξιοπρεπή παρουσία στην εν λόγω ήπειρο.
Αυτό σημαίνει ότι εάν υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ατόμων που αγοράζουν S Class, E Classes και C Class στην ήπειρο, καθώς και τα αντίστοιχα Audi, BMW, Porsche και Lexus, θα μπορούσε να υπάρξει κάποια αξιοπρεπής επιχείρηση και για την Tesla σε διάφορες αγορές όπως η Νότια Αφρική, το Μαρόκο, η Αίγυπτος, η Γκάνα και η Κένυα κ.λπ. για πωλήσεις ολοκαίνουργιων οχημάτων.
Η Tesla δεν είναι πλέον τόσο περιορισμένη στην παραγωγή όσο τα προηγούμενα χρόνια. Ως εκ τούτου θα πρέπει να είναι σε θέση να στείλει έναν αξιοπρεπή αριθμό νέων οχημάτων σε αυτές τις αγορές, όπου θα πρέπει σίγουρα να πουλήσουν περισσότερα αυτοκίνητα από ό,τι στη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία κ.λπ.
Μια περιεκτική, υβριδική προσέγγιση θα ήταν πιο ιδανική για την αφρικανική ήπειρο όπου η Tesla θα μπορούσε να ανοίξει μια επίσημη παρουσία το συντομότερο δυνατό για πωλήσεις ολοκαίνουργιων οχημάτων σε χώρες όπως η Νότια Αφρική, το Μαρόκο, η Αίγυπτος, η Κένυα κλπ.
Ταυτόχρονα όμως θα έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει να προσφέρει πλήρη υποστήριξη για ενημερώσεις λογισμικού και σχετικές υπηρεσίες για μεταχειρισμένα Teslas που έρχονται στην ήπειρο.
Υπάρχει ήδη μια καλά εδραιωμένη αλυσίδα εφοδιασμού και ένα σύστημα που τροφοδοτεί μεταχειρισμένα οχήματα ICE στην αφρικανική αγορά.
Πολλοί καταναλωτές θα μπορούσαν να ψάχνουν να φέρουν μερικά από αυτά, αλλά θα ανησυχούν για τη διαθεσιμότητα και την υποστήριξη για ενημερώσεις λογισμικού, μεταξύ άλλων.
Η αγορά της Αφρικής είναι ευκαιρία για εξαγωγές μεταχειρισμένων Tesla
Το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών (UNEP) διεξήγαγε μια μελέτη σχετικά με τις εκπομπές αυτών των εισαγωγών μεταχειρισμένων οχημάτων και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μεγάλη ηλικία των εισαγωγών μεταχειρισμένων οχημάτων έχει οδηγήσει σε σχετικά παλιό στόλο σε αυτές τις χώρες και ότι αυτά τα παλαιότερα οχήματα είναι λιγότερο οικονομία καυσίμου και υψηλότερες εκπομπές ρύπων.
Η ενθάρρυνση της μείωσης αυτών των εισαγωγών μεταχειρισμένων οχημάτων ICE με την αντικατάστασή τους με ισοδύναμα EV θα είχε σημαντικό αντίκτυπο στην ελάττωση αυτών των εκπομπών.
Πρέπει να ενθαρρυνθούν οι εισαγωγές EV σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Ενώ η πλειονότητα των εισαγωγών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κυμαίνεται από 5.000 $ έως 10.000 $ οχήματα ICE, υπάρχει ένας αξιοσέβαστος αριθμός οχημάτων που θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από μεταχειρισμένα Teslas με τη σωστή υποστήριξη από την εταιρεία.
Με την Tesla να έχει κατασκευάσει πάνω από 5 εκατομμύρια οχήματα, υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός μεταχειρισμένων της εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανίας που μπορούν να εξαχθούν στην Αφρική από τις παραδοσιακές αγορές πηγών.
www.worldenergynews.gr