Τα ανανεώσιμα καύσιμα δεν είναι το τελικό παιχνίδι για την απομάκρυνση του CO2 από τις ανάγκες των παγκόσμιων θαλάσσιων μεταφορών σύμφωνα με το The Maritime Executive
Οι κατασκευαστές και οι αποστολείς αναλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο πρωτοβουλίες συνεργαζόμενοι με τους μεταφορείς και τους παρόχους logistics για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες πιέσεις και τις εκκλήσεις των καταναλωτών για απαλλαγή από τον άνθρακα όλων των σταδίων των δραστηριοτήτων τους, σύμφωνα με το The Maritime Executive.
Η σουηδική κατασκευάστρια εταιρεία Volvo Cars βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας, ανακοινώνοντας ότι ήδη από τον Ιούνιο πρώτα έχουν στραφεί σε ανανεώσιμα καύσιμα για να μειώσουν τις εκπομπές CO2 που συνδέονται με τη θαλάσσια μεταφορά εξαρτημάτων και υλικών.
«Τα ανανεώσιμα καύσιμα δεν είναι το τελικό παιχνίδι για την απομάκρυνση του CO2 από τις ανάγκες των παγκόσμιων θαλάσσιων μεταφορών, ωστόσο, αυτή η πρωτοβουλία δείχνει ότι μπορούμε να δράσουμε τώρα και να εφαρμόσουμε λύσεις που επιτυγχάνουν σημαντικά αποτελέσματα κατά την αναμονή για μακροπρόθεσμες τεχνολογικές εναλλακτικές», δήλωσε ο Javier Varela, Chief Operating Officer και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars.
«Θέλουμε να παροτρύνουμε και άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε δράση, να αυξήσουμε τη ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές με αποδοτική χρήση άνθρακα και να καθιερώσουμε τα ανανεώσιμα καύσιμα ως μια μεσοπρόθεσμη λύση που λειτουργεί».
Σε συνεργασία με τους εταίρους logistics Maersk, Kuehne+Nagel και DB Schenker, τα ανανεώσιμα καύσιμα θα χρησιμοποιηθούν για τις εισερχόμενες μεταφορές με εμπορευματοκιβώτια υλικών παραγωγής που προορίζονται για τα εργοστάσια παραγωγής της Volvo, καθώς και για όλη τη διανομή ανταλλακτικών που γίνεται παγκοσμίως από θαλάσσιες μεταφορές.
Η Volvo υπολογίζει ότι αυτή η μετάβαση θα επιτύχει άμεση μείωση των εκπομπών CO2 ορυκτών από τις διηπειρωτικές εμπορευματικές μεταφορές κατά 55.000 τόνους ετησίως.
Οι εταιρείες logistics θα χρησιμοποιούν καύσιμα με μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) με βάση ανανεώσιμες και βιώσιμες πηγές, κυρίως απόβλητα μαγειρικά έλαια.
Δεν θα χρησιμοποιηθεί καμία πρώτη ύλη που σχετίζεται με την παραγωγή φοινικέλαιου και η Volvo αναφέρει ότι το καύσιμο θα πιστοποιηθεί, μεταξύ άλλων, για να διασφαλίσει ότι δεν παράγεται σε ανταγωνισμό με τις καλλιέργειες τροφίμων. Θα είναι βιώσιμο σύμφωνα με την Οδηγία της ΕΕ για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Η Maersk αναφέρει ότι μόνη της μεταφέρει σχεδόν 15.000 εμπορευματοκιβώτια κάθε χρόνο για τη Volvo Cars και τώρα θα τα μεταφέρει στο πλαίσιο του προγράμματος ECO Delivery Ocean που χρησιμοποιεί βιοντίζελ δεύτερης γενιάς.
Η Maersk εκτιμά ότι το μέρος της προσπάθειάς της θα μειώσει τις εκπομπές κατά 28.000 τόνους μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.
Το πρόγραμμα θα λειτουργεί με μια προσέγγιση γνωστή ως εξισορρόπηση μάζας.
Όταν τα ανανεώσιμα καύσιμα δεν είναι διαθέσιμα σε μια συγκεκριμένη αποστολή, η κατανομή ανανεώσιμων καυσίμων της Volvo χρησιμοποιείται αντ' αυτού από τον συνεργάτη logistics για τη διαδρομή άλλου πελάτη.
Το αποτέλεσμα είναι ότι η συνολική μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων διατηρείται στο ίδιο επίπεδο με την πραγματική χρήση σε πλοία εμπορευματοκιβωτίων για να αντισταθμιστεί η αποστολή της Volvo αλλού όπου διατίθεται καύσιμο βιοντίζελ.
Το βιοντίζελ που χρησιμοποιείται αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές κατά 84 τοις εκατό σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα.
www.worldenergynews.gr
Η σουηδική κατασκευάστρια εταιρεία Volvo Cars βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας, ανακοινώνοντας ότι ήδη από τον Ιούνιο πρώτα έχουν στραφεί σε ανανεώσιμα καύσιμα για να μειώσουν τις εκπομπές CO2 που συνδέονται με τη θαλάσσια μεταφορά εξαρτημάτων και υλικών.
«Τα ανανεώσιμα καύσιμα δεν είναι το τελικό παιχνίδι για την απομάκρυνση του CO2 από τις ανάγκες των παγκόσμιων θαλάσσιων μεταφορών, ωστόσο, αυτή η πρωτοβουλία δείχνει ότι μπορούμε να δράσουμε τώρα και να εφαρμόσουμε λύσεις που επιτυγχάνουν σημαντικά αποτελέσματα κατά την αναμονή για μακροπρόθεσμες τεχνολογικές εναλλακτικές», δήλωσε ο Javier Varela, Chief Operating Officer και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars.
«Θέλουμε να παροτρύνουμε και άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε δράση, να αυξήσουμε τη ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές με αποδοτική χρήση άνθρακα και να καθιερώσουμε τα ανανεώσιμα καύσιμα ως μια μεσοπρόθεσμη λύση που λειτουργεί».
Σε συνεργασία με τους εταίρους logistics Maersk, Kuehne+Nagel και DB Schenker, τα ανανεώσιμα καύσιμα θα χρησιμοποιηθούν για τις εισερχόμενες μεταφορές με εμπορευματοκιβώτια υλικών παραγωγής που προορίζονται για τα εργοστάσια παραγωγής της Volvo, καθώς και για όλη τη διανομή ανταλλακτικών που γίνεται παγκοσμίως από θαλάσσιες μεταφορές.
Η Volvo υπολογίζει ότι αυτή η μετάβαση θα επιτύχει άμεση μείωση των εκπομπών CO2 ορυκτών από τις διηπειρωτικές εμπορευματικές μεταφορές κατά 55.000 τόνους ετησίως.
Οι εταιρείες logistics θα χρησιμοποιούν καύσιμα με μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME) με βάση ανανεώσιμες και βιώσιμες πηγές, κυρίως απόβλητα μαγειρικά έλαια.
Δεν θα χρησιμοποιηθεί καμία πρώτη ύλη που σχετίζεται με την παραγωγή φοινικέλαιου και η Volvo αναφέρει ότι το καύσιμο θα πιστοποιηθεί, μεταξύ άλλων, για να διασφαλίσει ότι δεν παράγεται σε ανταγωνισμό με τις καλλιέργειες τροφίμων. Θα είναι βιώσιμο σύμφωνα με την Οδηγία της ΕΕ για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Η Maersk αναφέρει ότι μόνη της μεταφέρει σχεδόν 15.000 εμπορευματοκιβώτια κάθε χρόνο για τη Volvo Cars και τώρα θα τα μεταφέρει στο πλαίσιο του προγράμματος ECO Delivery Ocean που χρησιμοποιεί βιοντίζελ δεύτερης γενιάς.
Η Maersk εκτιμά ότι το μέρος της προσπάθειάς της θα μειώσει τις εκπομπές κατά 28.000 τόνους μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.
Το πρόγραμμα θα λειτουργεί με μια προσέγγιση γνωστή ως εξισορρόπηση μάζας.
Όταν τα ανανεώσιμα καύσιμα δεν είναι διαθέσιμα σε μια συγκεκριμένη αποστολή, η κατανομή ανανεώσιμων καυσίμων της Volvo χρησιμοποιείται αντ' αυτού από τον συνεργάτη logistics για τη διαδρομή άλλου πελάτη.
Το αποτέλεσμα είναι ότι η συνολική μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων διατηρείται στο ίδιο επίπεδο με την πραγματική χρήση σε πλοία εμπορευματοκιβωτίων για να αντισταθμιστεί η αποστολή της Volvo αλλού όπου διατίθεται καύσιμο βιοντίζελ.
Το βιοντίζελ που χρησιμοποιείται αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές κατά 84 τοις εκατό σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα.
www.worldenergynews.gr