Συμφώνησε να συνεργαστεί με τη λιμενική αρχή για την ανάπτυξη υποδομής φόρτισης για ηλεκτρικά λιμενικά σκάφη
Η κίνηση είναι ένα βήμα προς την εκπλήρωση του κανόνα της λιμενικής αρχής της Σιγκαπούρης ότι όλα τα νέα λιμενικά σκάφη που λειτουργούν στα ύδατά της θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά ή να λειτουργούν με βιοκαύσιμα ή καύσιμα μηδενικών εκπομπών από το 2030.
Η Shell Eastern Trading συμφώνησε να συνεργαστεί με τη λιμενική αρχή για την ανάπτυξη υποδομής φόρτισης για ηλεκτρικά λιμενικά σκάφη και τη διεξαγωγή έρευνας και ανάπτυξης για καύσιμα χαμηλών και μηδενικών εκπομπών άνθρακα σε διάστημα πέντε ετών, ανακοίνωσε η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA).
Ο πετρελαϊκός γίγαντας εγκαινίασε το πρώτο από μια σειρά ηλεκτρικών φεριμπότ 200 θέσεων στο διυλιστήριο-πετροχημικό συγκρότημα στο Pulau Bukom τη Δευτέρα.
Σε λειτουργία τον Μάιο
Το πρώτο ηλεκτρικό πλοίο, το Penguin Refresh, έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Μάιο και άλλα δύο θα τεθούν σε λειτουργία μέχρι τον Αύγουστο, αντικαθιστώντας εν μέρει τα πετρελαιοκίνητα που χρησιμοποιούνται τώρα.
Η εταιρεία δεν παρείχε εκτιμήσεις κόστους για τα πορθμεία.
Με τα τρία νέα πορθμεία, η Shell θα εξοικονομήσει περίπου 1.952 τόνους (13.838 βαρέλια) ντίζελ ετησίως και θα μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 6.258 τόνους ετησίως. Η ενέργεια για τα πορθμεία θα εξακολουθεί να παράγεται από ορυκτά καύσιμα - φυσικό αέριο.
Η MPA ανἐφερε ότι θα συνεργαστεί με τη Shell για να καταστήσει τις εγκαταστάσεις φόρτισης στο εργοστάσιο της Bukom διαθέσιμες για άλλους χρήστες ηλεκτρικών λιμενικών σκαφών.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να πραγματοποιήσει μια δοκιμή κυψελών υδρογόνου σε πλοίο ναυλωμένο από τη Shell αργότερα αυτό το έτος, δήλωσε ο Nick Potter, γενικός διευθυντής της Shell Shipping and Maritime.
www.worldenergynews.gr