Η Mitsubishi Shipbuilding είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την κατασκευή του πλοίου, βασιζόμενη στην τεχνογνωσία της στις τεχνολογίες διαχείρισης αερίου όπως αναφέρει το JCaptain.
Η Mitsubishi Shipbuilding Co., θυγατρική της Mitsubishi Heavy Industries, ξεκίνησε ένα δοκιμαστικό πλοίο για τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO2), αναφέρει το JCaptain.
Η τελετή καθέλκυσης πραγματοποιήθηκε στο Shimonoseki Shipyard στην Νομαρχία Yamaguchi της Ιαπωνίας, με παρόντες εκπροσώπους της πλοιοκτήτριας Sanyu Kisen Co. και άλλων εταίρων.
Το έργο διεξήχθη σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ανάπτυξης Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογίας (NEDO), έναν οργανισμό της ιαπωνικής κυβέρνησης που εργάζεται για την προώθηση της έρευνας, ανάπτυξης και επίδειξης νέων ενεργειακών και βιομηχανικών τεχνολογιών, για την υποστήριξη του διοξειδίου του άνθρακα και έργων σύλληψης, αξιοποίησης και αποθήκευσης (CCUS).
Η Engineering Advancement Association of Japan (ENAA) θα ναυλώσει το πλοίο, ενώ πρόσθετοι εταίροι του έργου, συμπεριλαμβανομένων των Kawasaki Kisen Kaisha ("K" LINE), Nippon Gas Line Co., και Ochanomizu University, θα διεξάγουν μελέτη Έρευνας και Ανάπτυξης (Ε&Α) για τον έλεγχο της πίεσης, τη σταθερότητα και τη χαμηλού κόστους μεταφορά LCO2.
Η Mitsubishi Shipbuilding είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την κατασκευή του πλοίου, βασιζόμενη στην τεχνογνωσία της στις τεχνολογίες διαχείρισης αερίου.
Το πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2023 μετά από δοκιμές του εξοπλισμού.
Με τη ζήτηση για αερομεταφορείς LCO2 να αναμένεται να αυξηθεί, η Mitsubishi Shipbuilding στοχεύει να αναπτύξει τις απαραίτητες τεχνολογίες για τα πλοία LCO2 για τη δημιουργία μιας αλυσίδας αξίας CCUS.
Η εταιρεία θα επικεντρωθεί επίσης στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και τη θαλάσσια καινοτομία ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης «MARINE FUTURE STREAM».
www.worldenergynews.gr
Η τελετή καθέλκυσης πραγματοποιήθηκε στο Shimonoseki Shipyard στην Νομαρχία Yamaguchi της Ιαπωνίας, με παρόντες εκπροσώπους της πλοιοκτήτριας Sanyu Kisen Co. και άλλων εταίρων.
Το έργο διεξήχθη σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ανάπτυξης Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογίας (NEDO), έναν οργανισμό της ιαπωνικής κυβέρνησης που εργάζεται για την προώθηση της έρευνας, ανάπτυξης και επίδειξης νέων ενεργειακών και βιομηχανικών τεχνολογιών, για την υποστήριξη του διοξειδίου του άνθρακα και έργων σύλληψης, αξιοποίησης και αποθήκευσης (CCUS).
Η Engineering Advancement Association of Japan (ENAA) θα ναυλώσει το πλοίο, ενώ πρόσθετοι εταίροι του έργου, συμπεριλαμβανομένων των Kawasaki Kisen Kaisha ("K" LINE), Nippon Gas Line Co., και Ochanomizu University, θα διεξάγουν μελέτη Έρευνας και Ανάπτυξης (Ε&Α) για τον έλεγχο της πίεσης, τη σταθερότητα και τη χαμηλού κόστους μεταφορά LCO2.
Η Mitsubishi Shipbuilding είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την κατασκευή του πλοίου, βασιζόμενη στην τεχνογνωσία της στις τεχνολογίες διαχείρισης αερίου.
Το πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2023 μετά από δοκιμές του εξοπλισμού.
Με τη ζήτηση για αερομεταφορείς LCO2 να αναμένεται να αυξηθεί, η Mitsubishi Shipbuilding στοχεύει να αναπτύξει τις απαραίτητες τεχνολογίες για τα πλοία LCO2 για τη δημιουργία μιας αλυσίδας αξίας CCUS.
Η εταιρεία θα επικεντρωθεί επίσης στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και τη θαλάσσια καινοτομία ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης «MARINE FUTURE STREAM».
www.worldenergynews.gr