Nαυπήγηση πέντε bulk carriers, τεσσάρων tankers και δύο LNG carriers
Ειδικότερα, σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, οι Έλληνες προχώρησαν σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση πέντε bulk carriers, τεσσάρων tankers και δύο LNG carriers τις τελευταίες ημέρες.
Μία από τις παραγγελίες τοποθετήθηκε σε κινεζικά ναυπηγεία και αφορά τρία bulk carriers -με την επιλογή για επιπλέον ένα- χωρητικότητας 40.500 dwt και κόστους περίπου $30 εκατ. έκαστο. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να λάβει χώρα το 2025. Εντός του 2025 εκτιμάται να παραληφθούν ακόμη δύο bulk carriers, των οποίων η παραγγελία έλαβε χώρα τις τελευταίες ημέρες, ελληνικής διαχείρισης, καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει χωρητικότητα 63.000 dwt.
Εκτός αυτού, εταιρεία εγκατεστημένη στην Αττική συνδέεται με δύο ξεχωριστές παραγγελίες για δεξαμενόπλοια. Η μία αφορά την παράδοση δύο δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 115.000 dwt, καθένα εκ των οποίων θα κοστίζει $62 εκατ. ενώ η άλλη την παράδοση δύο δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 74.000 dwt, καθένα εκ των οποίων θα κοστίζει $50 εκατ. Η παράδοση και των τεσσάρων πλοίων αναμένεται να λάβει χώρα το 2025 ενώ η ναυπήγησή τους θα πραγματοποιηθεί από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangsu Yangzijiang.
Επιπλέον, εταιρεία εγκατεστημένη στην Αττική τοποθέτησε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο LNG carriers χωρητικότητας 174.000 κ.μ. έκαστο. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο DSME, το κόστος τους θα είναι περίπου ίσο με $256,2 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους εκτιμάται να λάβει χώρα το 2027.
Πηγή:www.naftikachronika.gr
www.worldenergynews.gr