Η TotalEnergies ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες LNG στον κόσμο, σημείωσε άλμα στη μέση τιμή των πωλήσεων υγροποιημένου φυσικού αερίου μετοχών το τρίτο τρίμηνο. Χαρακτηριστικά, η μέση τιμή LNG έφτασε τα 21,51 $/MMBtu την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας σημαντική άνοδο σε σύγκριση με την προηγούμενη τρίμηνη περίοδο αλλά και από έτος σε έτος.
Μάλιστα, η τιμή αυξήθηκε περίπου 7,55 $/MMBtu σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ υπερδιπλασιάστηκε σε σύγκριση με 9,10 $/MMBtu την ίδια περίοδο το 2021. Ο όγκος LNG για το τρίτο τρίμηνο δεν είναι ακόμη διαθέσιμος, καθώς η εταιρεία με έδρα το Παρίσι θα ανακοινώσει τα τριμηνιαία αποτελέσματά της στις 27 Οκτωβρίου.
Σημαντικές προσδοκίες
Παράλληλα, ο γαλλικός όμιλος υπογράμμισε ότι: «Η απόδοση των περιουσιακών στοιχείων LNG αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά ως αποτέλεσμα της υψηλότερης μέσης τιμής LNG, έως και 50%.
Η απόδοση των δραστηριοτήτων εμπορίας φυσικού αερίου, LNG και ηλεκτρικής ενέργειας αναμένεται να παραμείνει υψηλή. Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιό μας θα επιτρέπει την αξιοποίηση ευκαιριών σε ένα ασταθές και μετατοπισμένο περιβάλλον».
Ο τομέας φυσικού αερίου, ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ενέργειας της εταιρείας ανέφερε προσαρμοσμένα καθαρά λειτουργικά έσοδα 2,55 δισεκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, σχεδόν τριπλάσια από έτος σε έτος λόγω των υψηλότερων τιμών LNG. Επίσης, οι πωλήσεις LNG της TotalEnergies αυξήθηκαν 11% σε 11,7 εκατομμύρια τόνους το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι πωλήσεις μειώθηκαν από 13,3 εκατομμύρια τόνους το προηγούμενο τρίμηνο.
To ζήτημα της απεργίας
Με νέα «επίταξη» απείλησε χθες, Κυριακή, η κυβέρνηση της Γαλλίας τους εργαζόμενους σε διυλιστήρια και αποθήκες καυσίμων, στην περίπτωση που η κατάσταση γίνει «ιδιαίτερα τεταμένη», ενώ χαρακτήρισε «απαράδεκτη» τη συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στην εταιρεία TotalEnergies.
Μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο TF1 η Γαλλίδα πρωθυπουργός Ελιζαμπέτ Μπορν ύψωσε χθες τους τόνους ζητώντας από τους απεργούς στην TotalEnergies «να μην μπλοκάρουν τη χώρα, με όλες τις δυσκολίες που αυτό δημιουργεί».
Αυτή την περίοδο οι απεργίες επηρεάζουν τρία διυλιστήρια από τα επτά που υπάρχουν στη Γαλλία και πέντε μεγάλες αποθήκες καυσίμων, από τις συνολικά περίπου 200, ενώ σταδιακά μειώνεται η συμμετοχή των εργαζομένων σε αυτές, σύμφωνα με την κυβέρνηση.
www.worldenergynews.gr