Το νέο σκάφος από τον Απρίλιο θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του αιολικού πάρκου Sandbank και την απρόσκοπτη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, από τις 72 ανεμογεννήτριες της «Siemens Wind Power Service»
Πραγματοποιήθηκε από τα νορβηγικά ναυπηγεία Ulstein Verft η παράδοση στην γερμανική εταιρεία «Bernhard Schulte Offshore» του σκάφους «Windea Leibniz», το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του γερμανικού θαλάσσιου αιολικού πάρκου Sandbank, που βρίσκεται στην Βόρεια Θάλασσα.
Το αιολικό πάρκο Sandbank, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώνεται εντός του 2017 και κόστισε σχεδόν 1,2 δισ. ευρώ, βρίσκεται στον κατάλογο των είκοσι μεγαλύτερων αιολικών πάρκων στον κόσμο.
Το νέο σκάφος από τον Απρίλιο θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του αιολικού πάρκου και την απρόσκοπτη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, από τις 72 ανεμογεννήτριες της «Siemens Wind Power Service».
Τη σχεδίαση του «Windea Leibniz» είχε αναλάβει η εταιρεία Ulstein Design & Solutions AS, ενώ την κατασκευή του τα νορβηγικά ναυπηγεία Ulstein Verft.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Bernhard Schulte Offshore, Matthias Müller, τόνισε ότι το σκάφος διακρίνεται για την ανθεκτικότητά του στις καιρικές συνθήκες καθώς και τη σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
(Πηγή:Ναυτικά Χρονικά)
www.worldenergynews.gr
Το αιολικό πάρκο Sandbank, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώνεται εντός του 2017 και κόστισε σχεδόν 1,2 δισ. ευρώ, βρίσκεται στον κατάλογο των είκοσι μεγαλύτερων αιολικών πάρκων στον κόσμο.
Το νέο σκάφος από τον Απρίλιο θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του αιολικού πάρκου και την απρόσκοπτη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, από τις 72 ανεμογεννήτριες της «Siemens Wind Power Service».
Τη σχεδίαση του «Windea Leibniz» είχε αναλάβει η εταιρεία Ulstein Design & Solutions AS, ενώ την κατασκευή του τα νορβηγικά ναυπηγεία Ulstein Verft.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Bernhard Schulte Offshore, Matthias Müller, τόνισε ότι το σκάφος διακρίνεται για την ανθεκτικότητά του στις καιρικές συνθήκες καθώς και τη σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
(Πηγή:Ναυτικά Χρονικά)
www.worldenergynews.gr