Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι κανείς από τους τεχνικούς της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει αρμοδιότητα να μπει στο σπίτι τους
Οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί και καχύποπτοι κάθε φορά που επιτήδειοι ζητούν να ελέγξουν την εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση. Αυτός και μόνον είναι αρκετός λόγος για να υποψιαστούν ότι «κάτι δεν πάει καλά».
Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι κανείς από τους τεχνικούς της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει αρμοδιότητα να μπει στο σπίτι τους και σίγουρα οι δικοί μας τεχνικοί δεν το κάνουν όταν επεμβαίνουν για να αντιμετωπίσουν βλάβες.
Οι διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου ΔΕΗ χρειάζεται να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών ώστε να σταματήσει η δράση των δήθεν τεχνικών που επιλέγουν, συνήθως ηλικιωμένους, για να τους εξαπατήσουν.
Ακόμα, οι διοικήσεις θα μπορούσαν να επαναχορηγήσουν στο προσωπικό, διακριτικές κάρτες με τις οποίες ήταν εφοδιασμένοι παλαιότερα οι τεχνικοί των συνεργείων της ΔΕΗ.
Πάντως και με αφορμή το τελευταίο περιστατικό , η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ καλεί τους πολίτες να μην επιτρέπουν σε αγνώστους να εισέρχονται στην κατοικία τους.
www.worldenergynews.gr