Προχωρεί σε διαχωρισμό της Daimler Truck
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler σχεδιάζει να αποσυνδέσει το Daimler Truck, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή φορτηγών και λεωφορείων στον κόσμο, για να του επιτρέψει να επικεντρωθεί σε οχήματα μηδενικών εκπομπών και τεχνολογίες αυτο-οδήγησης. Μια τελική απόφαση για το διαχωρισμό θα ληφθεί σε έκτακτη συνεδρίαση των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του τρίτου τριμήνου και η επιχείρηση θα μπορούσε να εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης μέχρι το τέλος του 2021, ανακοίνωσε η Daimler.
"Έχουμε εμπιστοσύνη στην οικονομική και λειτουργική ισχύ των δύο τμημάτων οχημάτων μας", δήλωσε την Τετάρτη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Ola Kallenius.
Η Daimler Truck παρέδωσε περίπου μισό εκατομμύριο φορτηγά και λεωφορεία σε πελάτες το 2019 και δημιούργησε 40,2 δισεκατομμύρια ευρώ σε έσοδα από φορτηγά και 4,7 δισεκατομμύρια ευρώ από λεωφορεία. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ανεξάρτητη διαχείριση και διακυβέρνηση θα τους επιτρέψει να λειτουργούν ακόμη πιο γρήγορα ... και ως εκ τούτου να είναι πολύ πιο ευέλικτοι και ανταγωνιστικοί», πρόσθεσε ο Kallenius.
Ως παραδοσιακοί αντίπαλοι όπως η σουηδική AB Volvo, η μονάδα Traton της Volkswagen AG, και η Paccar Inc., η Daimler αγωνίζεται να φέρει στην αγορά πλήρως ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά για να ανταγωνιστεί το πολυαναμενόμενο μοντέλο της Tesla Inc.
Οι κατασκευαστές φορτηγών και οι προμηθευτές εργάζονται επίσης γρήγορα για να αναπτύξουν τεχνολογία αυτο-οδήγησης.
Τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων συνήθως ακολουθούν προβλέψιμες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομους, οπότε θεωρούνται ως πιο γρήγορος τρόπος για την ανάπτυξη συστημάτων αυτο-οδήγησης από ό, τι τα robotaxis που θα πρέπει να κινηθούν σε δρόμους της πόλης και σε πεζούς. Σύμφωνα με το προγραμματισμένο spin-off, μια σημαντική πλειοψηφική συμμετοχή στην Daimler Truck θα διανεμηθεί στους μετόχους της Daimler.
www.worldenergynews.gr