Την ανάγκη σωστών υποδομών LNG χρειάζεται η Γερμανία για τη ναυτιλιακή της βιομηχανία και να προετοιμαστεί για τον επερχόμενο μετασχηματισμό ενέργειας, τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Γερμανικής Εταιρείας Ναυπηγείων (Verband Deutscher Reeder, VDR), Ralf Nagel.
Το εν λόγω συμπέρασμα προέκυψε από κουβέντα που έγινε για την κατάσταση του τερματικού έργου στο Brunsbüttel και τις προοπτικές των ναυτιλιακών εταιρειών και της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Ειδικότερα, ο Nagel τόνισε ότι το LNG ήταν επί του παρόντος το μόνο διαθέσιμο εμπορεύσιμο καύσιμο με το οποίο η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να προσεγγίσει τους κλιματικούς της στόχους στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), καθώς και τους στόχους που τέθηκαν για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.
Παράλληλα, επισήμανε ότι είναι σημαντικό μακροπρόθεσμα η τεχνολογία LNG να επιτρέπει τηN μεγάλης κλίμακας χρήση εναλλακτικών «πράσινων» αερίων σε πλοία με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.
Λειτουργία
Ο κινητήρας ενός πλοίου που λειτουργεί με καύσιμα με βάση το πετρέλαιο δεν μπορεί να μετατραπεί σε« πράσινο αέριο »χωρίς μεγάλη προσπάθεια και κόστος - αλλά ο κινητήρας με δύο καύσιμα ή με LNG μπορεί», εξήγησε ο Nagel, προτού επισημάνει, «γι 'αυτό πρέπει να αμερόληπτα να συζητήσουμε και να σταθμίσουμε προσεκτικά τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου για την τροφοδοσία μεγάλων θαλάσσιων πλοίων - και με κάθε τρόπο να αναπτύξουμε την εφοδιαστική εφοδιασμού για αυτό στην τοποθεσία μας».
Ο τερματικός σταθμός
Συνοψίζοντας τη συζήτηση, ο Brouwer είπε: «Ο τερματικός σταθμός στο Brunsbüttel είναι ένα φιλόδοξο έργο υποδομής, επειδή το φυσικό αέριο και επομένως το LNG διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον ενεργειακό μετασχηματισμό. Η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει επίσης την ιδιαίτερη πρόκληση της σημαντικής μείωσης των εκπομπών ρύπων».
www.worldenergynews.gr