Το κόστος κατασκευής του έργου υπολογίζεται περίπου στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο αγωγός θα έχει συνολικό μήκος 1.900 χιλιομέτρα από τα οποία τα 1.300 θα είναι υποθαλάσσια
Σε εξέλιξη βρίσκεται η συζήτηση στη Βουλή για την κύρωση της συμφωνίας του East Med.
Στόχος της κατασκευής του αγωγού EastMed, είναι η απευθείας μεταφορά φυσικού αερίου από τα κοιτάσματα της Ανατολικής Μεσογείου στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Φυσικού αερίου μέσω της Ελλάδας. Το κόστος κατασκευής του έργου υπολογίζεται περίπου στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο αγωγός θα έχει συνολικό μήκος 1.900 χιλιομέτρα από τα οποία τα 1.300 θα είναι υποθαλάσσια.
Υπενθυμίζεται ότι υπερ του νομοσχεδίου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τάχθηκαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ, ενώ ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 καταψήφισαν, και η Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί στη συζήτηση του στην Ολομέλεια σήμερα.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, έκανε λόγο για «μία από τις πιο σημαντικές διεθνείς ενεργειακές συμβάσεις, που θα αλλάξει το τοπίο σε σχέση με τους αγωγούς φυσικού αερίου, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για την Ευρώπη».«Η σύμβαση είναι σε απόλυτη αρμονία για τις πολλαπλές οδεύσεις και ενεργειακές πηγές της Ε.Ε., για αυτό εντάχθηκε στα ενεργειακά της σχέδια. Δεν είναι μόνο δικό μας εθνικό σχέδιο αλλά στηρίζεται και στο εθνικό σχέδιο της ΕΕ», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.
Ο κ. Χατζηδάκης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «το ενεργειακό αυτό σχέδιο είναι εφικτό να υλοποιηθεί», σημειώνοντας ότι «το πλαίσιο συνεργασίας που έχει υπογραφεί θα επιτρέψει την ταχεία κατασκευή του έργου, ενώ θα υποβοηθηθεί οικονομικά και από την ΕΕ».
Ο κ. Χατζηδάκης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «το ενεργειακό αυτό σχέδιο είναι εφικτό να υλοποιηθεί», σημειώνοντας ότι «το πλαίσιο συνεργασίας που έχει υπογραφεί θα επιτρέψει την ταχεία κατασκευή του έργου, ενώ θα υποβοηθηθεί οικονομικά και από την ΕΕ».
www.worldenergynews.gr