Ο Λάουντε είπε ότι η έρευνα σχετίζεται με τον κινητήρα ΕΑ 288
Γερμανοί εισαγγελείς ερεύνησαν εχθές τα γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, στο πλαίσιο της έρευνας που συνεχίζεται για το σκάνδαλο "ντίζελγκεϊτ", όπως έγινε γνωστό από τον γερμανικό κολοσσό ο οποίος διαβεβαιώνει ότι συνεργάζεται πλήρως με τις αρχές.
"Η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊχ εκτέλεσε ένα ένταλμα έρευνας στο πλαίσιο των ερευνών για τα οχήματα ντίζελ", είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο εκπρόσωπος της VW, Νικολάι Λάουντε.
Η εισαγγελία επιβεβαίωσε την έρευνα αλλά ο εκπρόσωπός της, ο Χανς Κρίστιαν Βόλτερς, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.
Ο Λάουντε είπε ότι η έρευνα σχετίζεται με τον κινητήρα ΕΑ 288.
Τα περισσότερα από τα 11 εκατομμύρια οχήματα που η VW παραδέχτηκε το 2015 ότι ήταν εφοδιασμένα με λογισμικό που παραποιούσε τις μετρήσεις στις εκπομπές καυσαερίων διέθεταν το προηγούμενο μοντέλο κινητήρα, το ΕΑ 189. Το λογισμικό αυτό εμφάνιζε τα αυτοκίνητα λιγότερο ρυπογόνα απ' όσο ήταν στην πραγματικότητα.
Ο εκπρόσωπος υπενθύμισε ότι η έρευνα της γερμανικής υπηρεσίας μεταφορών ΚΒΑ το 2016 έδειξε ότι δεν υπήρχε καμία απόδειξη ότι και οι κινητήρες ΕΑ 288 διέθεταν αυτό ή κάποιο άλλο παράνομο λογισμικό.
Το "ντίζελγκεϊτ", που στοιχειώνει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και τέσσερα χρόνια, έχει στοιχίσει στη VW περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε δικαστικά έξοδα, πρόστιμα και αποζημιώσεις, κυρίως στις ΗΠΑ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr
"Η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊχ εκτέλεσε ένα ένταλμα έρευνας στο πλαίσιο των ερευνών για τα οχήματα ντίζελ", είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο εκπρόσωπος της VW, Νικολάι Λάουντε.
Η εισαγγελία επιβεβαίωσε την έρευνα αλλά ο εκπρόσωπός της, ο Χανς Κρίστιαν Βόλτερς, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.
Ο Λάουντε είπε ότι η έρευνα σχετίζεται με τον κινητήρα ΕΑ 288.
Τα περισσότερα από τα 11 εκατομμύρια οχήματα που η VW παραδέχτηκε το 2015 ότι ήταν εφοδιασμένα με λογισμικό που παραποιούσε τις μετρήσεις στις εκπομπές καυσαερίων διέθεταν το προηγούμενο μοντέλο κινητήρα, το ΕΑ 189. Το λογισμικό αυτό εμφάνιζε τα αυτοκίνητα λιγότερο ρυπογόνα απ' όσο ήταν στην πραγματικότητα.
Ο εκπρόσωπος υπενθύμισε ότι η έρευνα της γερμανικής υπηρεσίας μεταφορών ΚΒΑ το 2016 έδειξε ότι δεν υπήρχε καμία απόδειξη ότι και οι κινητήρες ΕΑ 288 διέθεταν αυτό ή κάποιο άλλο παράνομο λογισμικό.
Το "ντίζελγκεϊτ", που στοιχειώνει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και τέσσερα χρόνια, έχει στοιχίσει στη VW περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε δικαστικά έξοδα, πρόστιμα και αποζημιώσεις, κυρίως στις ΗΠΑ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr