Η βρετανική μονάδα Npower έχασε 261.000 πελάτες στο τρίτο τρίμηνο
Ο Γερμανός ενεργειακός όμιλος Innogy ανακοίνωσε την Πέμπτη 28/11/2019 ότι συνεχίζει να χάνει πελάτες στη Βρετανία, όπου ένα ανώτατο όριο τιμών έχει αυξήσει την πίεση στους έξι μεγάλους προμηθευτές ενέργειας.
Η Npower, η βρετανική μονάδα λιανικής πώλησης της Innogy, έχασε 261.000 πελάτες κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, με αποτέλεσμα οι συνολικές απώλειες πελατών να φθάσουν τις 447.000 φέτος.
Η εταιρεία παρουσίασε λειτουργική ζημία ύψους 167 εκατομμυρίων το εννεάμηνο.
Τα προβλήματα της Npower σύντομα θα είναι ένα ζήτημα για τη γερμανική E.ON.
Η E.ON απέκτησε το ενεργητικό λιανικής και των δικτύων της Innogy στο πλαίσιο ανταλλαγής περιουσιακών στοιχείων με την πρώην μητρική της εταιρείας RWE, ενώ οι ανανεώσιμες δραστηριότητες της Innogy μαζί με εκείνες της E.ON θα καταστούν μέρος της RWE στο πλαίσιο της συμφωνίας.
Τα κέρδη από την προμήθεια φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας στις έξι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ενέργειας της Βρετανίας υποχώρησαν περισσότερο από ένα τρίτο πέρυσι, καθώς συνέχιζαν να χάνουν τους πελάτες τους από μικρότερους ανταγωνιστές, ανακοίνωσε η ρυθμιστική αρχή της αγοράς ενέργειας, Ofgem, τον περασμένο μήνα.
Εκτός από τη Npower, στους μεγάλοι παίκτες στη βρετανική αγορά περιλαμβάνονται η British Gas της Centrica, η E.ON, η SSE, τηEDF Energy της EDF και η Scottish Power της Iberdrola.
Η E.ON θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα εννεαμήνου την Παρασκευή και η διοίκηση, όταν ρωτήθηκε για την Npower, δήλωσε ότι δεν θα ανεχόταν για μεγάλο χρονικό διάστημα μια ζημιογόνα επιχείρηση.
Η Npower αναμένεται να παρουσιάσει λειτουργική ζημία 250 εκατομμυρίων ευρώ το 2019.
Η Innogy ανακοίνωσε επίσης ότι πρέπει να δεσμεύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ για απομειώσεις που σχετίζονται με το αιολικό της πάρκο Nordsee Ost, που προκλήθηκε από την πτώχευση του παρόχου υπηρεσιών Senvion νωρίτερα αυτό το έτος.
www.worldenergynews.gr
Η Npower, η βρετανική μονάδα λιανικής πώλησης της Innogy, έχασε 261.000 πελάτες κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, με αποτέλεσμα οι συνολικές απώλειες πελατών να φθάσουν τις 447.000 φέτος.
Η εταιρεία παρουσίασε λειτουργική ζημία ύψους 167 εκατομμυρίων το εννεάμηνο.
Τα προβλήματα της Npower σύντομα θα είναι ένα ζήτημα για τη γερμανική E.ON.
Η E.ON απέκτησε το ενεργητικό λιανικής και των δικτύων της Innogy στο πλαίσιο ανταλλαγής περιουσιακών στοιχείων με την πρώην μητρική της εταιρείας RWE, ενώ οι ανανεώσιμες δραστηριότητες της Innogy μαζί με εκείνες της E.ON θα καταστούν μέρος της RWE στο πλαίσιο της συμφωνίας.
Τα κέρδη από την προμήθεια φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας στις έξι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ενέργειας της Βρετανίας υποχώρησαν περισσότερο από ένα τρίτο πέρυσι, καθώς συνέχιζαν να χάνουν τους πελάτες τους από μικρότερους ανταγωνιστές, ανακοίνωσε η ρυθμιστική αρχή της αγοράς ενέργειας, Ofgem, τον περασμένο μήνα.
Εκτός από τη Npower, στους μεγάλοι παίκτες στη βρετανική αγορά περιλαμβάνονται η British Gas της Centrica, η E.ON, η SSE, τηEDF Energy της EDF και η Scottish Power της Iberdrola.
Η E.ON θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα εννεαμήνου την Παρασκευή και η διοίκηση, όταν ρωτήθηκε για την Npower, δήλωσε ότι δεν θα ανεχόταν για μεγάλο χρονικό διάστημα μια ζημιογόνα επιχείρηση.
Η Npower αναμένεται να παρουσιάσει λειτουργική ζημία 250 εκατομμυρίων ευρώ το 2019.
Η Innogy ανακοίνωσε επίσης ότι πρέπει να δεσμεύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ για απομειώσεις που σχετίζονται με το αιολικό της πάρκο Nordsee Ost, που προκλήθηκε από την πτώχευση του παρόχου υπηρεσιών Senvion νωρίτερα αυτό το έτος.
www.worldenergynews.gr