Στα τέλη του 2015 σαλπάρει στα νερά της Νορβηγίας το πρώτο πλοίο που κινείται με μπαταρίες
Με εντυπωσιακό τρόπο έχει επηρεάσει τη Νορβηγία το υδάτινο στοιχείο που συνοδεύεται από τις σύγχρονες οικονομικές ευκαιρίες.
Η ναυτιλία και η αλιεία, για παράδειγμα, παραμένουν τα τελευταία χρόνια κινητήριοι μοχλοί για την νορβηγική οικονομία,σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής.
Και αυτό διότι, η χώρα προσαρμόζει τη δραστηριότητα των θαλασσών στα νέα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής.
Πολλά επιβατηγά φέρι των φιορδ λειτουργούν είτε υβριδικά είτε εξ ολοκλήρου με μπαταρίες, ενώ τα νορβηγικά αλιευτικά ψαρεύουν από προσεκτικά σχεδιασμένες, βιώσιμες ιχθυοκαλλιέργειες.
Στα ναυπηγεία του βορρά της χώρας, εταιρείες δουλεύουν ήδη πυρετωδώς για την κατασκευή του πρώτου πλοίου που θα κινείται με υδρογόνο και μηδαμινές εκπομπές ρύπων.
Αναμένεται να σαλπάρει το 2021.
Μηδενικές εκπομπές CO2 μέχρι το 2050 στη ναυτιλιακή βιομηχανία
Στα τέλη του 2015, μέσω ενός διαγωνισμού πιλοτικού σχεδιασμού με δημόσια σύμβαση, σαλπάρει στα νερά της Νορβηγίας το πρώτο πλοίο που κινείται με μπαταρίες.
Ενθουσιασμένη η νορβηγική κυβέρνηση ξεκινά να παρέχει επιχορηγήσεις και ρυθμιστικούς κανόνες, θέτοντας το 2050 ως προθεσμία για να πετύχει η ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας μηδενικές εκπομπές.
Οι εταιρείες ανταποκρίνονται στο κάλεσμα και επενδύουν στα ηλεκτρικά πλοία, και τα οικολογικά φέρι ξεκινούν να εμφανίζονται στις θάλασσες και στα ναυπηγεία της χώρας με ταχύτατο ρυθμό.
Το 2022 υπολογίζεται πως γύρω στα 80 νορβηγικά πλοία θα προσθέσουν την ηλεκτρική ενέργεια στους κινητήρες τους.
www.worldenergynews.gr
Η ναυτιλία και η αλιεία, για παράδειγμα, παραμένουν τα τελευταία χρόνια κινητήριοι μοχλοί για την νορβηγική οικονομία,σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής.
Και αυτό διότι, η χώρα προσαρμόζει τη δραστηριότητα των θαλασσών στα νέα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής.
Πολλά επιβατηγά φέρι των φιορδ λειτουργούν είτε υβριδικά είτε εξ ολοκλήρου με μπαταρίες, ενώ τα νορβηγικά αλιευτικά ψαρεύουν από προσεκτικά σχεδιασμένες, βιώσιμες ιχθυοκαλλιέργειες.
Στα ναυπηγεία του βορρά της χώρας, εταιρείες δουλεύουν ήδη πυρετωδώς για την κατασκευή του πρώτου πλοίου που θα κινείται με υδρογόνο και μηδαμινές εκπομπές ρύπων.
Αναμένεται να σαλπάρει το 2021.
Μηδενικές εκπομπές CO2 μέχρι το 2050 στη ναυτιλιακή βιομηχανία
Στα τέλη του 2015, μέσω ενός διαγωνισμού πιλοτικού σχεδιασμού με δημόσια σύμβαση, σαλπάρει στα νερά της Νορβηγίας το πρώτο πλοίο που κινείται με μπαταρίες.
Ενθουσιασμένη η νορβηγική κυβέρνηση ξεκινά να παρέχει επιχορηγήσεις και ρυθμιστικούς κανόνες, θέτοντας το 2050 ως προθεσμία για να πετύχει η ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας μηδενικές εκπομπές.
Οι εταιρείες ανταποκρίνονται στο κάλεσμα και επενδύουν στα ηλεκτρικά πλοία, και τα οικολογικά φέρι ξεκινούν να εμφανίζονται στις θάλασσες και στα ναυπηγεία της χώρας με ταχύτατο ρυθμό.
Το 2022 υπολογίζεται πως γύρω στα 80 νορβηγικά πλοία θα προσθέσουν την ηλεκτρική ενέργεια στους κινητήρες τους.
www.worldenergynews.gr