Κάθε χρόνο περίπου 10.000 με 15.000 άτομα πεθαίνουν στη Βουλγαρία από αίτια που σχετίζονται με την ατμοσφαιρική ρύπανση
Ανθυγιεινό αέρα αναπνέει ο πληθυσμός των αστικών κέντρων στη Βουλγαρία, σύμφωνα με όσα προκύπτουν από την έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα από την Ενωση "Air for Health". Ο δρ. Αλεξάντερ Σιμιντσίεφ τόνισε ότι οι συνέπειες της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αποτελούν την τρίτη πιο συχνή αιτία θανάτου στη Βουλγαρία μετά τα καρδιαγγειακά νοσήματα και τα εγκεφαλικά επεισόδια.
Σύμφωνα με τον κ. Σιμιντσίεφ, κάθε χρόνο περίπου 10.000 με 15.000 άτομα πεθαίνουν στη Βουλγαρία από αίτια που σχετίζονται με την ατμοσφαιρική ρύπανση, η οποία - όπως τόνισε ο καθηγητής - δεν προκαλείται μόνο από τη βιομηχανική δραστηριότητα. Στη βουλγαρική πρωτεύουσα ιδιαίτερα η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι αποτέλεσμα της θέρμανσης και της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Στην Ευρώπη - είπε ο κ. Σιμιντσίεφ - έχει καθιερωθεί ότι υπάρχουν δύο τύποι ασθενειών που σχετίζονται με την παρατεταμένη έκθεση σε λεπτά αιωρούμενα σωματίδια: Καρδιαγγειακές παθήσεις και ασθένειες του πνεύμονα.
Από την πλευρά του, ο δρ. Μιχαήλ Οκολίισκι από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας δήλωσε ότι η λύση του προβλήματος είναι η σταδιακή εφαρμογή φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορών, περισσότεροι χώροι στάθμευσης για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, καθώς και αξιόπιστοι και σύγχρονοι ποδηλατόδρομοι.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με τον κ. Σιμιντσίεφ, κάθε χρόνο περίπου 10.000 με 15.000 άτομα πεθαίνουν στη Βουλγαρία από αίτια που σχετίζονται με την ατμοσφαιρική ρύπανση, η οποία - όπως τόνισε ο καθηγητής - δεν προκαλείται μόνο από τη βιομηχανική δραστηριότητα. Στη βουλγαρική πρωτεύουσα ιδιαίτερα η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι αποτέλεσμα της θέρμανσης και της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Στην Ευρώπη - είπε ο κ. Σιμιντσίεφ - έχει καθιερωθεί ότι υπάρχουν δύο τύποι ασθενειών που σχετίζονται με την παρατεταμένη έκθεση σε λεπτά αιωρούμενα σωματίδια: Καρδιαγγειακές παθήσεις και ασθένειες του πνεύμονα.
Από την πλευρά του, ο δρ. Μιχαήλ Οκολίισκι από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας δήλωσε ότι η λύση του προβλήματος είναι η σταδιακή εφαρμογή φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορών, περισσότεροι χώροι στάθμευσης για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, καθώς και αξιόπιστοι και σύγχρονοι ποδηλατόδρομοι.
www.worldenergynews.gr