Τελευταία Νέα
Πετρέλαιο

Με βενζίνη κυκλοφορεί το 60% όλων των νέων επιβατικών αυτοκινήτων στις χώρες της ΕΕ

Με βενζίνη κυκλοφορεί το 60% όλων των νέων επιβατικών αυτοκινήτων στις χώρες της ΕΕ
Η ACEA τόνισε πως όλα τα αυτοκίνητα με εναλλακτική ισχύ αντιπροσώπευαν το 8,5% της αγοράς της ΕΕ
Με βενζίνη κυκλοφορεί το 60% όλων των νέων επιβατικών αυτοκινήτων στις χώρες της ΕΕ, ενώ λιγότερο από το 1/3 τροφοδοτείται με πετρέλαιο ντίζελ το α’ τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Η ACEA τόνισε πως όλα τα αυτοκίνητα με εναλλακτική ισχύ αντιπροσώπευαν το 8,5% της αγοράς της ΕΕ, με τα οχήματα ηλεκτρικού φορτίου (ECV) να αντιπροσωπεύουν το 2,5% όλων των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στην περιοχή κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
"Εξαιρουμένης της Γερμανίας, η ζήτηση για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυξήθηκε στις πέντε μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων στην ΕΕ, με την Ιταλία να παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό κέρδους (+21,6%).
Ως εκ τούτου, το μερίδιο αγοράς της βενζίνης αυξήθηκε από 55,5% σε 59,3% τρίμηνο του 2019 ", εξήγησε η Ένωση.

Οι ταξινομήσεις ντίζελ είχαν συμφωνηθεί στα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ εκτός από τη Γερμανία, την Εσθονία, τη Λετονία και τη Λιθουανία.
Το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στην αγορά μειώθηκε σχεδόν κατά 6 μονάδες σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο, αντιπροσωπεύοντας σήμερα το 32,2% της αγοράς.


Καταχώριση ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 40%

Εν τω μεταξύ, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, η ζήτηση για αυτοκίνητα εναλλακτικής ισχύος στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 25,9%, σύμφωνα με την ACEA.
Η αύξηση της κατανάλωσης ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκε σημαντικά (+ 84,4%), ενώ οι εγγραφές των plug-in υβριδίων παρέμειναν σχεδόν επίπεδες.
Η Ένωση πρόσθεσε ότι τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν επίσης ικανοποιητική απόδοση (+ 33,3%), συνολικής αξίας 184.808 μονάδων που πωλήθηκαν κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους.
Αντίθετα, οι εγγραφές οχημάτων υγροποιημένου αερίου (LPG) και οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) μειώθηκαν κατά 7,2% το πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της απότομης πτώσης της ζήτησης για αυτοκίνητα σε αυτόν τον τομέα.
"Η ζήτηση για οχήματα εναλλακτικής καύσης παρουσίασε σημαντικά υψηλότερα ποσοστά κέρδους στη Γερμανία (+ 62,9%) - κυρίως λόγω του διπλασιασμού των πωλήσεων στο υβριδικό τμήμα - καθώς και στην Ισπανία (+ 48,9%), "κατέληξε η ACEA.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης