Κατά την διάρκεια της τεχνικής επιχείρησης, η οποία λέγεται συγκόλληση πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ανελκύονται τα δύο τμήματα του αγωγού από τον πυθμένα τα οποία συγκολλούνται μεταξύ τους
Στο έδαφος της Τουρκίας πραγματοποιήθηκε σήμερα (19/3) η τελευταία συγκόλληση του θαλάσσιου με το χερσαίο τμήμα του αγωγού φυσικού αερίου Turksih Stream, ανακοίνωσε η διαχειρίστρια εταιρεία του έργου South Stream, Transport B.V.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η ένωση αυτή «συμβολίζει την ολοκλήρωση όλου του έργου που αποσκοπεί στην δημιουργία ενός συστήματος αγωγών φυσικού αερίου στην Μαύρη Θάλασσα».
Κατά την διάρκεια της τεχνικής επιχείρησης, η οποία λέγεται συγκόλληση πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ανελκύονται τα δύο τμήματα του αγωγού από τον πυθμένα τα οποία συγκολλούνται μεταξύ τους.
Το συνολικό βάρος το οποίο ανελκύστηκε κατά την διάρκεια των εργασιών συγκόλλησης έφθασε τους 409 τόνους.
Αφότου έγινε λεπτομερής έλεγχος της συγκόλλησης, το τμήμα αυτό του αγωγού ποντίσθηκε στον πυθμένα σε βάθος 32 μέτρων.
Η ιδία διαδικασία συγκόλλησης είχε πραγματοποιηθεί στα ρωσικά χωρικά ύδατα, από όπου ξεκίνησε ο αγωγός τον Ιανουάριο- Φεβρουάριο του 2019.
Η πόντιση σε μεγάλα βάθη των σωλήνων του αγωγού πραγματοποιήθηκε από το μεγαλύτερο στον κόσμο πλοίο καθέλκυσης σωλήνων αγωγών, Pioneering Spirit, ενώ στα παράκτια τμήματα διέλευσης του αγωγού χρησιμοποιήθηκε το πλοίο Lorelay. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας συγκόλλησης πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ολοκληρώθηκε η συνένωση του παράκτιου τμήματος κοντά στην πόλη Ανάπα της Ρωσικής Ομοσπονδίας με τον τερματικό σταθμό υποδοχής στην πόλη Κιγίκιοϊ (Μήδεια), στην περιοχή της ανατολικής Θράκης.
Η εκμετάλλευση του εν λόγω αγωγού φυσικού αερίου προγραμματίζεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2019.
www.worldenergynews.gr
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η ένωση αυτή «συμβολίζει την ολοκλήρωση όλου του έργου που αποσκοπεί στην δημιουργία ενός συστήματος αγωγών φυσικού αερίου στην Μαύρη Θάλασσα».
Κατά την διάρκεια της τεχνικής επιχείρησης, η οποία λέγεται συγκόλληση πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ανελκύονται τα δύο τμήματα του αγωγού από τον πυθμένα τα οποία συγκολλούνται μεταξύ τους.
Το συνολικό βάρος το οποίο ανελκύστηκε κατά την διάρκεια των εργασιών συγκόλλησης έφθασε τους 409 τόνους.
Αφότου έγινε λεπτομερής έλεγχος της συγκόλλησης, το τμήμα αυτό του αγωγού ποντίσθηκε στον πυθμένα σε βάθος 32 μέτρων.
Η ιδία διαδικασία συγκόλλησης είχε πραγματοποιηθεί στα ρωσικά χωρικά ύδατα, από όπου ξεκίνησε ο αγωγός τον Ιανουάριο- Φεβρουάριο του 2019.
Η πόντιση σε μεγάλα βάθη των σωλήνων του αγωγού πραγματοποιήθηκε από το μεγαλύτερο στον κόσμο πλοίο καθέλκυσης σωλήνων αγωγών, Pioneering Spirit, ενώ στα παράκτια τμήματα διέλευσης του αγωγού χρησιμοποιήθηκε το πλοίο Lorelay. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας συγκόλλησης πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ολοκληρώθηκε η συνένωση του παράκτιου τμήματος κοντά στην πόλη Ανάπα της Ρωσικής Ομοσπονδίας με τον τερματικό σταθμό υποδοχής στην πόλη Κιγίκιοϊ (Μήδεια), στην περιοχή της ανατολικής Θράκης.
Η εκμετάλλευση του εν λόγω αγωγού φυσικού αερίου προγραμματίζεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2019.
www.worldenergynews.gr