Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(//media/k2/items/cache/d0e3405b9311388c951ae92b8ef5f80b_M.jpg) is not within the allowed path(s): (E:/Inetpub/vhosts/worldenergynews.gr\;C:\Windows\Temp\) in E:\Inetpub\vhosts\worldenergynews.gr\httpdocs\lib.php on line 113

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(//media/k2/items/cache/d0e3405b9311388c951ae92b8ef5f80b_L.jpg) is not within the allowed path(s): (E:/Inetpub/vhosts/worldenergynews.gr\;C:\Windows\Temp\) in E:\Inetpub\vhosts\worldenergynews.gr\httpdocs\lib.php on line 113

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(//media/k2/items/cache/d0e3405b9311388c951ae92b8ef5f80b_M.jpg) is not within the allowed path(s): (E:/Inetpub/vhosts/worldenergynews.gr\;C:\Windows\Temp\) in E:\Inetpub\vhosts\worldenergynews.gr\httpdocs\lib.php on line 113

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(//media/k2/items/cache/d0e3405b9311388c951ae92b8ef5f80b_M.jpg) is not within the allowed path(s): (E:/Inetpub/vhosts/worldenergynews.gr\;C:\Windows\Temp\) in E:\Inetpub\vhosts\worldenergynews.gr\httpdocs\lib.php on line 113
Αποφυγή του cherry – picking συστήνει στους ανταγωνιστές της ΔΕΗ ο πρόεδρός της Μ. Παναγιωτάκης

Αποφυγή του cherry – picking συστήνει στους ανταγωνιστές της ΔΕΗ ο πρόεδρός της Μ. Παναγιωτάκης

Αποφυγή του cherry – picking συστήνει στους ανταγωνιστές της ΔΕΗ ο πρόεδρός της Μ. Παναγιωτάκης
Υποστηρίζει πως οι τακτικές που ακολουθούν προς το παρόν οι εναλλακτικοί πάροχοι ρεύματος κάθε άλλο παρά συμβάλουν στο άνοιγμα της αγοράς ενέργειας
Αιχμές κατά της εμπορικής πολιτικής των ιδιωτικών εταιρίας προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διατύπωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Μανόλης Παναγιωτάκης μιλώντας χθες (17/4) το απόγευμα σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Αρχή Ηλεκτρισμού της Κύπρου για τους 100 μεγαλύτερους πελάτες της.
Ο κ. Παναγιωτάκης αναφέρθηκε σε τακτικές που όπως είπε δεν οδηγούν στο άνοιγμα της αγοράς, ενώ επανέλαβε την πάγια θέση της ΔΕΗ ότι ο ανταγωνισμός θα πρέπει να αφορά «ει δυνατόν σε όλες τις κατηγορίες πελατών», θα πρέπει να αποφεύγεται το cherry - picking (δηλαδή η επιλογή των κερδοφόρων καταναλωτών) και να αντιμετωπίζεται ο ηλεκτρισμός ως commodity και αγαθό κοινωνικής σημασίας που δεν προσφέρεται για γρήγορο και εύκολο κέρδος.
Μάλιστα ο κ. Παναγιωτάκης τόνισε πως αυτό σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες στην αγορά πρέπει να έχουν ανάλογη πρακτική, να επενδύουν μακροπρόθεσμα με την ανάλογη σοβαρότητα και υπόσταση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ οι νέοι συμμετέχοντες στη λιανική αγορά έχουν ακολουθήσει μέχρι σήμερα μια συντηρητική πολιτική, στοχεύοντας στην πελατεία που είναι εύκολα διαχειρίσιμη και προσφέρει ασφάλεια σε ότι αφορά στην πληρωμή των λογαριασμών.
Με αποτέλεσμα, όπως είπε, να έχουν αποσπάσει το 16% του μεριδίου της αγοράς σε όρους προϊόντος, αλλά μόνο το 4 - 5% σε όρους πελατών.

Εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές

Οι Έλληνες καταναλωτές, είπε ο κ. Παναγιωτάκης, είναι πιστοί στη ΔΕΗ διότι η εξυπηρέτηση, παρά τα όποια προβλήματα, είναι ικανοποιητική, οι τιμές είναι ανταγωνιστικές, διαθέτει ισχυρή παράδοση και brand name.
Επιπλέον, οι καταναλωτές δεν είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν για ένα προϊόν όπως ο ηλεκτρισμός ειδικά μετά την τραυματική εμπειρία του 2012 με τη συμπεριφορά δύο εναλλακτικών προμηθευτών, που προκάλεσε, εκτός των άλλων, σοβαρή ταλαιπωρία σε όσους πελάτες τους είχαν εμπιστευτεί.
Περιγράφοντας την πολιτική της ΔΕΗ έναντι των μεγάλων πελατών της ο κ. Παναγιωτάκης μίλησε για δυο κριτήρια και συγκεκριμένα:
•    Την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης
•    Την προσαρμογή των τιμολογίων στο μέγεθος της κατανάλωσης και στο καταναλωτικό τους προφίλ
Σε ότι αφορά τη χονδρική αγορά η θέση της ΔΕΗ σύμφωνα με τον πρόεδρο της είναι η λειτουργία όρων ελεύθερης αγοράς σε όλες τις επί μέρους εκφάνσεις (διμερή συμβόλαια, προημερήσια αγορά, αγορά εξισορρόπησης, αποκλίσεις κ.λπ) χωρίς ρυθμιστικές παρεμβάσεις που αναπόφευκτα προκαλούν στρεβλώσεις και αυξάνουν το κόστος.
Τέλος, σε ότι αφορά το μέλλον ο κ. Παναγιωτάκης τόνισε ότι «η εταιρία πρέπει να αποκτήσει πελατοκεντρική αντίληψη και συμπεριφορά. Να μην περιμένουμε τον πελάτη αλλά να πηγαίνουμε σε αυτόν. Να γνωρίζουμε πληρέστατα την πελατεία. Αυτά, σε συνδυασμό με την προσφορά νέων προϊόντων όπως το φυσικό αέριο και οι ενεργειακές υπηρεσίες, αποτελούν ευκαιρίες για όλους, οπότε, όχι μόνο δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για την απασχόλησή τους αλλά, αντικειμενικά, συνιστούν αισιόδοξη προοπτική».

www.worldenergynews.gr