Και άλλοι μεγάλοι όμιλοι θα ζητήσουν κεφάλαια
Μπαράζ ομολογιακών εκδόσεων ετοιμάζεται από τις μεγάλες ενεργειακές και ναυτιλιακές εταιρίες.
Συφκεκριμένα τα Ελληνικά Πετρέλαια που ετοιμάζονται για την χρηματοδότηση των ερευνών στους υδρογονάνθρακες, ήδη το Οικόπεδο-2 στην περιοχή δυτικά της Κέρκυρας υπογράφεται οριστικά την προσεχή Τρίτη 31/10 από την ελληνική κυβέρνηση και τις TOTAL, Edison και ΕΛΠΕ.
Τα ΕΛΠΕ θα έχουν φέτος κεδροφορία - ρεκόρ και μειώνουν τον δανεισμό τους, όμως δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε ομολογιακή έκδοση, καθώς το 3,1% κόστος δαεισμού που πέτυχε ο όμιλος Μυτιληναίου είναι ιδιαίτερα ελκυστικό.
Τα ΕΛΠΕ εκτιμούν ότι το πρώτο μόνο εγχείρημα για τους υδρογονάνθρακες θα απαιτήσει κεφάλαια 100 εκατ ευρώ, που άνετα μπορεί να συγκεντρωθούν με μια πετυχημένη ομολογιακή έκδοαη.
Η ΔΕΗ είναι η δεύτερη εταιρία, που θα προχωρήσει σε έκδοση ομολογιακού για να χρηματοδοτήσει τουλάχιστον αυτήν που λήγει το 2019.
Η ΔΕΗ εφόσον ολοκληρωθεί η πώληση των λιγνιτικών θα ενισχύσει περαιτέρω την κεφαλαική της διάρθρωση και θα εδραιώσει την αναστροφή προς την κερδοφορία.
Όμως ακόμα η απόδοση του ομολόγου λήξης το 2019 παραμένει υψηλή με την τιμή του να είναι στο 94-95 και απέχει από τα δεδομένα μιας νέας ομολογιακής έκδοσης.
Η ναυτιλιακή Costamare εξετάζει επίσης την ομολογιακή έκδοση.
Εαν αυτό προχωρήσει θα μεγεθύνει την υπάρχουσα ρευστότητα της εταιρίας που ανέρχεται σε 230 εκατ ευρώ αλλά και θα δώσει την ευκαιρία στο επενδυτικό κοινά να εισέλθει στη εμπορική ναυτιλία.
Αναλυτικά η Costamare Inc. κατέγραψε net income ύψους $24,1 εκατ. για το τρίτο τρίμηνο του 2017, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Το καθαρό net income της εταιρείας από τις αρχές του Ιανουαρίου έως και τον περασμένο Σεπτέμβριο ανέρχεται σε $70,2 εκατ.
Στο δελτίο Τύπου της εταιρείας γίνεται γνωστό ότι η Costamare τον περασμένο Αύγουστο εξασφάλισε δάνειο από μεγάλο ευρωπαϊκό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για την χρηματοδότηση της απόκτησης του containership «Maersk Kowloon», χωρητικότητας 7.471 TEUs, οποίο έχει χρονοναυλώσει η Maersk Line για πέντε χρόνια.
Επίσης η εταιρεία ανακοίνωσε ότι όλα τα πλοία της είναι ναυλωμένα την παρούσα χρονική περίοδο, ενώ τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο προέβη σε πώληση των πλοίων «Mandraki» και «Mykonos», αντίστοιχα, τα οποία οδηγήθηκαν προς ανακύκλωση. Από τις συγκεκριμένες πωλήσεις η εταιρεία απέκτησε κέρδη ύψους $1,5 εκατ.
Με ρευστότητα που ξεπερνά τα 230 εκατομμύρια δολάρια, η ναυτιλιακή Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κ. Κωνσταντακόπουλου, συνεχίζει να ψάχνει για ευκαιρίες απόκτησης μεταχειρισμένων πλοίων, έχοντας ήδη αγοράσει φέτος τρία μεταχειρισμένα πλοία.
Επίσης ο όμιλος της Τέρνα Ενερειακή μετά την επιτυχή έκδοση της Τέρνα Ενεργειακής ενδέχεται να προχωρήσει σε μια ακόμα μεγαλύτερη έκδοση προς το τέλος του 2017, όμως είναι πρώιμο ακόμα να το θεωρήσει η αγορά δεδομένο.
www.worldenergynews.gr
Συφκεκριμένα τα Ελληνικά Πετρέλαια που ετοιμάζονται για την χρηματοδότηση των ερευνών στους υδρογονάνθρακες, ήδη το Οικόπεδο-2 στην περιοχή δυτικά της Κέρκυρας υπογράφεται οριστικά την προσεχή Τρίτη 31/10 από την ελληνική κυβέρνηση και τις TOTAL, Edison και ΕΛΠΕ.
Τα ΕΛΠΕ θα έχουν φέτος κεδροφορία - ρεκόρ και μειώνουν τον δανεισμό τους, όμως δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε ομολογιακή έκδοση, καθώς το 3,1% κόστος δαεισμού που πέτυχε ο όμιλος Μυτιληναίου είναι ιδιαίτερα ελκυστικό.
Τα ΕΛΠΕ εκτιμούν ότι το πρώτο μόνο εγχείρημα για τους υδρογονάνθρακες θα απαιτήσει κεφάλαια 100 εκατ ευρώ, που άνετα μπορεί να συγκεντρωθούν με μια πετυχημένη ομολογιακή έκδοαη.
Η ΔΕΗ είναι η δεύτερη εταιρία, που θα προχωρήσει σε έκδοση ομολογιακού για να χρηματοδοτήσει τουλάχιστον αυτήν που λήγει το 2019.
Η ΔΕΗ εφόσον ολοκληρωθεί η πώληση των λιγνιτικών θα ενισχύσει περαιτέρω την κεφαλαική της διάρθρωση και θα εδραιώσει την αναστροφή προς την κερδοφορία.
Όμως ακόμα η απόδοση του ομολόγου λήξης το 2019 παραμένει υψηλή με την τιμή του να είναι στο 94-95 και απέχει από τα δεδομένα μιας νέας ομολογιακής έκδοσης.
Η ναυτιλιακή Costamare εξετάζει επίσης την ομολογιακή έκδοση.
Εαν αυτό προχωρήσει θα μεγεθύνει την υπάρχουσα ρευστότητα της εταιρίας που ανέρχεται σε 230 εκατ ευρώ αλλά και θα δώσει την ευκαιρία στο επενδυτικό κοινά να εισέλθει στη εμπορική ναυτιλία.
Αναλυτικά η Costamare Inc. κατέγραψε net income ύψους $24,1 εκατ. για το τρίτο τρίμηνο του 2017, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Το καθαρό net income της εταιρείας από τις αρχές του Ιανουαρίου έως και τον περασμένο Σεπτέμβριο ανέρχεται σε $70,2 εκατ.
Στο δελτίο Τύπου της εταιρείας γίνεται γνωστό ότι η Costamare τον περασμένο Αύγουστο εξασφάλισε δάνειο από μεγάλο ευρωπαϊκό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για την χρηματοδότηση της απόκτησης του containership «Maersk Kowloon», χωρητικότητας 7.471 TEUs, οποίο έχει χρονοναυλώσει η Maersk Line για πέντε χρόνια.
Επίσης η εταιρεία ανακοίνωσε ότι όλα τα πλοία της είναι ναυλωμένα την παρούσα χρονική περίοδο, ενώ τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο προέβη σε πώληση των πλοίων «Mandraki» και «Mykonos», αντίστοιχα, τα οποία οδηγήθηκαν προς ανακύκλωση. Από τις συγκεκριμένες πωλήσεις η εταιρεία απέκτησε κέρδη ύψους $1,5 εκατ.
Με ρευστότητα που ξεπερνά τα 230 εκατομμύρια δολάρια, η ναυτιλιακή Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κ. Κωνσταντακόπουλου, συνεχίζει να ψάχνει για ευκαιρίες απόκτησης μεταχειρισμένων πλοίων, έχοντας ήδη αγοράσει φέτος τρία μεταχειρισμένα πλοία.
Επίσης ο όμιλος της Τέρνα Ενερειακή μετά την επιτυχή έκδοση της Τέρνα Ενεργειακής ενδέχεται να προχωρήσει σε μια ακόμα μεγαλύτερη έκδοση προς το τέλος του 2017, όμως είναι πρώιμο ακόμα να το θεωρήσει η αγορά δεδομένο.
www.worldenergynews.gr