Αναλύθηκαν οι στρατηγικοί στόχοι και οι προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας και επισημάνθηκε η ανάγκη επέκτασης του 6ου προβλήτα
Συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρη Παπαδημητρίου είχε η διοίκηση του ΟΛΘ στις εγκαταστάσεις του λιμένα Θεσσαλονίκης, κατά την οποία συζητήθηκε η πορεία της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μετά την ανακήρυξη, από το ΤΑΙΠΕΔ, της ένωσης των εταιρειών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal LinkSAS» ως προτιμητέου επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Κωνσταντίνος Μέλλιος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Μακρής, ο αντιπρόεδρός της, Δημήτρης Ρούτος και ο γενικός διευθυντής, Αστέριος Μπρόζος.
Ο κ. Μακρής ανέλυσε τους στρατηγικούς στόχους και τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας, όπως αποτυπώνονται στο Master Plan (2016-2040), επισημαίνοντας την ανάγκη επέκτασης του 6ου προβλήτα, ώστε να αναδειχθεί ο λιμένας της Θεσσαλονίκης σε κύριο διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ έθεσε και το ζήτημα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα Θεσσαλονίκης με το κεντρικό δίκτυο, καθώς θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την ενίσχυση του μεταφορικού έργου και την εξυπηρέτηση της προβλεπόμενης αυξημένης διακίνησης φορτίων τα επόμενα χρόνια.
Παράλληλα, τονίστηκε η σημασία της ανάπτυξης των Logistics και έγινε αναφορά στη δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου, στα Διαβατά.
www.worldenergynews.gr
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Κωνσταντίνος Μέλλιος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Μακρής, ο αντιπρόεδρός της, Δημήτρης Ρούτος και ο γενικός διευθυντής, Αστέριος Μπρόζος.
Ο κ. Μακρής ανέλυσε τους στρατηγικούς στόχους και τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας, όπως αποτυπώνονται στο Master Plan (2016-2040), επισημαίνοντας την ανάγκη επέκτασης του 6ου προβλήτα, ώστε να αναδειχθεί ο λιμένας της Θεσσαλονίκης σε κύριο διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ έθεσε και το ζήτημα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα Θεσσαλονίκης με το κεντρικό δίκτυο, καθώς θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την ενίσχυση του μεταφορικού έργου και την εξυπηρέτηση της προβλεπόμενης αυξημένης διακίνησης φορτίων τα επόμενα χρόνια.
Παράλληλα, τονίστηκε η σημασία της ανάπτυξης των Logistics και έγινε αναφορά στη δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου, στα Διαβατά.
www.worldenergynews.gr