Η Κίνα παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά το 2016, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 40% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στον κόσμο.
Ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους ανά τον κόσμο αυξήθηκε σε 2 εκατομμύρια το 2016, μετά από ένα έτος έντονης ανάπτυξης το 2015, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του Global EV Outlook της Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας.
Η Κίνα παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά το 2016, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 40% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στον κόσμο.
Με περισσότερα από 200 εκατομμύρια ηλεκτρικά δίκυκλα και περισσότερα από 300.000 ηλεκτρικά λεωφορεία, η Κίνα είναι μακράν ο παγκόσμιος ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση των μεταφορών.
Η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη αποτέλεσαν τις τρεις κύριες αγορές, καλύπτοντας συνολικά το 90% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο.
Η ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ορισμένες αγορές είναι γρήγορη, όπως στη Νορβηγία, όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είχαν μερίδιο αγοράς 29% το 2016, το υψηλότερο σε παγκόσμιο επίπεδο, ακολουθούμενο από την Ολλανδία με 6,4% και τη Σουηδία με 3,4%.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις που βασίζονται σε πρόσφατες δηλώσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσε να κυμανθεί μεταξύ 9 και 20 εκατομμυρίων μέχρι το 2020 και μεταξύ 40 και 70 εκατομμυρίων μέχρι το 2025.
Ωστόσο, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν μόνο το 0,2% του συνόλου των επιβατικών ελαφρών οχημάτων, που κυκλοφορούσαν το 2016.
Προκειμένου να περιοριστούν οι αυξήσεις της θερμοκρασίας κάτω από τους 2° C μέχρι τα τέλη του αιώνα, ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να φθάσει τα 600 εκατομμύρια μέχρι το 2040, σύμφωνα με το Global EV Outlook του IEA.
www.worldenergynews.gr
Η Κίνα παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά το 2016, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 40% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στον κόσμο.
Με περισσότερα από 200 εκατομμύρια ηλεκτρικά δίκυκλα και περισσότερα από 300.000 ηλεκτρικά λεωφορεία, η Κίνα είναι μακράν ο παγκόσμιος ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση των μεταφορών.
Η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη αποτέλεσαν τις τρεις κύριες αγορές, καλύπτοντας συνολικά το 90% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο.
Η ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ορισμένες αγορές είναι γρήγορη, όπως στη Νορβηγία, όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είχαν μερίδιο αγοράς 29% το 2016, το υψηλότερο σε παγκόσμιο επίπεδο, ακολουθούμενο από την Ολλανδία με 6,4% και τη Σουηδία με 3,4%.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις που βασίζονται σε πρόσφατες δηλώσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσε να κυμανθεί μεταξύ 9 και 20 εκατομμυρίων μέχρι το 2020 και μεταξύ 40 και 70 εκατομμυρίων μέχρι το 2025.
Ωστόσο, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν μόνο το 0,2% του συνόλου των επιβατικών ελαφρών οχημάτων, που κυκλοφορούσαν το 2016.
Προκειμένου να περιοριστούν οι αυξήσεις της θερμοκρασίας κάτω από τους 2° C μέχρι τα τέλη του αιώνα, ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να φθάσει τα 600 εκατομμύρια μέχρι το 2040, σύμφωνα με το Global EV Outlook του IEA.
www.worldenergynews.gr