«Η λειτουργία της πλωτής δεξαμενής των 40.000 τόνων θα είναι μόνο μία αρχή, καθώς έως το τέλος του έτους θα έλθει άλλη μία των 80.000 τόνων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ
Την έξοδο της ναυπηγοεπισκευής από το μαρασμό, σηματοδοτεί η έναρξη λειτουργίας της «Πλωτής Δεξαμενής Πειραιάς 1», του ΟΛΠ, στο Πέραμα, σύμφωνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή.
O κ.Κουρουμπλής μίλησε σε εκδήλωση που πραγματοποίησε η διοίκηση του ΟΛΠ, σχετικά με την επαναλειτουργία της πλωτής δεξαμενής "Πειραιάς Ι", η πλήρης επισκευή της οποίας ολοκληρώθηκε στις 22 Ιουνίου.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις διαρκείς προσπάθειες που καταβάλλει η ελληνική κυβέρνηση για την επανεκκίνηση της ναυπηγικής βιομηχανίας, ώστε η Ελλάδα να μπορέσει να συγκεντρώσει όλες τις προϋποθέσεις για να αναδειχθεί σε διεθνές ναυτιλιακό κέντρο.
Μιλώντας μέσα από το χώρο της πλωτής δεξαμενής, τόνισε ότι φεύγουμε από μια περίοδο μαρασμού και μπαίνουμε σε μία περίοδο άνθησης αυτού του χώρου.
Είπε ότι η κυβέρνηση με το ίδιο ενδιαφέρον προσπαθεί να αποδεσμεύσει τη μεγάλη "μάνα" των ναυπηγείων στην Ελλάδα, τον Σκαραμαγκά, το ναυπηγείο Ελευσίνας και του Νεωρίου και προσέθεσε: «Δεν σταματάμε εκεί, προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε και τα μικρά ναυπηγεία σε ολόκληρη τη χώρα».
Ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας
Στις προοπτικές του Πειραιά για να γίνει ένα μεγάλο παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας.
«Σε όλη την ιστορία της Ελλάδας ο πλούτος ήρθε πάντα κατά κύριο λόγο από τη θάλασσα, και αυτό θέλουμε να γίνει και πάλι, καθώς είμαστε μια ναυτική χώρα με μεγάλη παράδοση, έχουμε ανθρώπους της θάλασσας που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τη ναυτιλία, τη ναυπηγοεπισκευή, ένα πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό, και στηριζόμαστε εμείς ως κυβέρνηση πάρα πολύ σε αυτό το δυναμικό», τόνισε από την πλευρά του ο υφυπουργός Ανάπτυξης.
Αναφερόμενος στη συνεργασία με την Cosco είπε ότι δεν είναι απλά μια οικονομική συνεργασία, καθώς ανοίγεται ένας μεγάλος δρόμος για την προοπτική των δύο χωρών. Χαρακτήρισε την Κίνα μια μεγάλη δύναμη που τρέφει μεγάλο σεβασμό για την Ελλάδα και ότι έχει μία στρατηγική γενικότερη για τον σύγχρονο κόσμο που μας επιτρέπει να υπολογίζουμε σε αυτήν.
Τόνισε ότι ο δρόμος είναι ακόμα πολύ μεγάλος και ότι χρειάζεται όλοι να υπερβούν εαυτούς και συνήθειες, προκειμένου όπως είπε, όλες οι πλευρές, εργαζόμενοι εφοπλιστές και κράτος, να διαμορφώσουν ένα καινούργιο συμβόλαιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Captain Fu
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Captain Fu εξέφρασε την ικανοποίησή του που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση οι πολιτικές ηγεσίες των δύο υπουργείων προκειμένου να εορταστεί η επαναλειτουργία της πλωτής δεξαμενής των 40.000 τόνων, ενώ ανέφερε ότι η ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής είναι μια από τις δεσμεύσεις στη σύμβαση που έχει υπογράψει η Cosco με την ελληνική κυβέρνηση και σημείωσε ότι μέσα σε αυτό το χρονοδιάγραμμα έχει τελειώσει το μεγαλύτερο μέρος των έργων.
Επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο στόλο στον κόσμο, κατέχοντας μια σημαντική θέση στην παγκόσμια ναυτιλία, τονίζοντας ότι η Cosco γνωρίζει πολύ καλά ότι υπάρχουν αυξημένες ανάγκες στη ναυπηγοεπισκευή.
«Η λειτουργία της πλωτής δεξαμενής των 40.000 τόνων θα είναι μόνο μία αρχή, καθώς έως το τέλος του έτους θα έλθει άλλη μία των 80.000 τόνων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, συμπληρώνοντας ότι ο τομέας της ναυπηγοεπισκευής αναμένεται να απασχολήσει κόσμο, κάτι που θα φέρει οικονομική ανάπτυξη.
Αναφέρθηκε επίσης σε προβλήματα που υπήρξαν κατά καιρούς στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη τονίζοντας χαρακτηριστικά «χρειάζεται ειρηνική εργασιακή σχέση».
Ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης ευχαρίστησε τον Captain Fu για τη συνεργασία που είχαν έως τώρα, αλλά και τον πρώην πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ και νυν υφυπουργό Ανάπτυξης Στέργιο Πιτσιόρλα για τη σκληρή διαπραγμάτευση που έκαναν όλο αυτό το διάστημα. Είπε ότι η θέση της πόλης για ένα δημόσιο το λιμάνι είναι γνωστή, ωστόσο προσέθεσε ότι υπήρξε μια εξέλιξη σε μια κατεύθυνση που μπορεί να προσφέρει αρκετά πράγματα.
Δυο νέες δεξαμενές φέρνει η Cosco
Στην πλωτή δεξαμενή Περάματος "Πειραιάς Ι" η επισκευή της οποίας ολοκληρώθηκε στις 22 Ιουνίου εισήλθε λίγο πριν τις 11 το πρωί για δεξαμενισμό το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Διονύσιος Σολωμός" της εταιρείας ZANTE FERRIES. Η China Cosco Shipping Corporation Limited, φέρεται αποφασισμένη να αλλάξει τα δεδομένα στις ναυπηγικές εργασίες στο Πέραμα, καθώς το αμέσως προσεχές διάστημα, το Νοέμβριο του 2017, θα εγκατασταθεί στη ΝΕΖ νέα πλωτή δεξαμενή για πλοία με μεταφορική ικανότητα 80.000 τόνων, μήκους 240μ, εσωτερικό πάτος 35μ, ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων και πλήρη εξοπλισμό γερανών. Η κινεζική Cosco, ωστόσο, έχει προβλέψει ότι ανάλογα με τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν στο λιμάνι του Πειραιά, θα καταφθάσει το 2018 άλλη μία πλωτή δεξαμενή τύπου post panamax, 300.000 τόνων.
Σύμφωνα με στελέχη της ναυτιλιακής αγοράς, αυτό σημαίνει ότι πλέον το σύνολο των πλοίων της ακτοπλοϊας δεν θα χρειάζονται να κάνουν εργασίες επισκευής ή ετήσιας συντήρησης σε άλλα ναυπηγεία της Μεσογείου, ενώ η συγκεκριμένη κίνηση των Κινέζων αναμένεται να αλλάξει και τα δεδομένα στην αγορά εργασίας, καθώς οι αυξημένες ανάγκες θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις απασχόλησης.
Οι δύο υπάρχουσες παλαιές πλωτές δεξαμενές που υπάρχουν ήδη στη ΝΕΖ και οι οποίες πρόσφατα ανακατασκευάστηκαν θα μεταφερθούν στην προβλήτα δύο στο Πέραμα και στις θέσεις τους θα τοποθετηθούν οι δύο νέες.
www.worldenergynews.gr
O κ.Κουρουμπλής μίλησε σε εκδήλωση που πραγματοποίησε η διοίκηση του ΟΛΠ, σχετικά με την επαναλειτουργία της πλωτής δεξαμενής "Πειραιάς Ι", η πλήρης επισκευή της οποίας ολοκληρώθηκε στις 22 Ιουνίου.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις διαρκείς προσπάθειες που καταβάλλει η ελληνική κυβέρνηση για την επανεκκίνηση της ναυπηγικής βιομηχανίας, ώστε η Ελλάδα να μπορέσει να συγκεντρώσει όλες τις προϋποθέσεις για να αναδειχθεί σε διεθνές ναυτιλιακό κέντρο.
Μιλώντας μέσα από το χώρο της πλωτής δεξαμενής, τόνισε ότι φεύγουμε από μια περίοδο μαρασμού και μπαίνουμε σε μία περίοδο άνθησης αυτού του χώρου.
Είπε ότι η κυβέρνηση με το ίδιο ενδιαφέρον προσπαθεί να αποδεσμεύσει τη μεγάλη "μάνα" των ναυπηγείων στην Ελλάδα, τον Σκαραμαγκά, το ναυπηγείο Ελευσίνας και του Νεωρίου και προσέθεσε: «Δεν σταματάμε εκεί, προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε και τα μικρά ναυπηγεία σε ολόκληρη τη χώρα».
Ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας
Στις προοπτικές του Πειραιά για να γίνει ένα μεγάλο παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας.
«Σε όλη την ιστορία της Ελλάδας ο πλούτος ήρθε πάντα κατά κύριο λόγο από τη θάλασσα, και αυτό θέλουμε να γίνει και πάλι, καθώς είμαστε μια ναυτική χώρα με μεγάλη παράδοση, έχουμε ανθρώπους της θάλασσας που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τη ναυτιλία, τη ναυπηγοεπισκευή, ένα πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό, και στηριζόμαστε εμείς ως κυβέρνηση πάρα πολύ σε αυτό το δυναμικό», τόνισε από την πλευρά του ο υφυπουργός Ανάπτυξης.
Αναφερόμενος στη συνεργασία με την Cosco είπε ότι δεν είναι απλά μια οικονομική συνεργασία, καθώς ανοίγεται ένας μεγάλος δρόμος για την προοπτική των δύο χωρών. Χαρακτήρισε την Κίνα μια μεγάλη δύναμη που τρέφει μεγάλο σεβασμό για την Ελλάδα και ότι έχει μία στρατηγική γενικότερη για τον σύγχρονο κόσμο που μας επιτρέπει να υπολογίζουμε σε αυτήν.
Τόνισε ότι ο δρόμος είναι ακόμα πολύ μεγάλος και ότι χρειάζεται όλοι να υπερβούν εαυτούς και συνήθειες, προκειμένου όπως είπε, όλες οι πλευρές, εργαζόμενοι εφοπλιστές και κράτος, να διαμορφώσουν ένα καινούργιο συμβόλαιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Captain Fu
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Captain Fu εξέφρασε την ικανοποίησή του που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση οι πολιτικές ηγεσίες των δύο υπουργείων προκειμένου να εορταστεί η επαναλειτουργία της πλωτής δεξαμενής των 40.000 τόνων, ενώ ανέφερε ότι η ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής είναι μια από τις δεσμεύσεις στη σύμβαση που έχει υπογράψει η Cosco με την ελληνική κυβέρνηση και σημείωσε ότι μέσα σε αυτό το χρονοδιάγραμμα έχει τελειώσει το μεγαλύτερο μέρος των έργων.
Επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο στόλο στον κόσμο, κατέχοντας μια σημαντική θέση στην παγκόσμια ναυτιλία, τονίζοντας ότι η Cosco γνωρίζει πολύ καλά ότι υπάρχουν αυξημένες ανάγκες στη ναυπηγοεπισκευή.
«Η λειτουργία της πλωτής δεξαμενής των 40.000 τόνων θα είναι μόνο μία αρχή, καθώς έως το τέλος του έτους θα έλθει άλλη μία των 80.000 τόνων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, συμπληρώνοντας ότι ο τομέας της ναυπηγοεπισκευής αναμένεται να απασχολήσει κόσμο, κάτι που θα φέρει οικονομική ανάπτυξη.
Αναφέρθηκε επίσης σε προβλήματα που υπήρξαν κατά καιρούς στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη τονίζοντας χαρακτηριστικά «χρειάζεται ειρηνική εργασιακή σχέση».
Ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης ευχαρίστησε τον Captain Fu για τη συνεργασία που είχαν έως τώρα, αλλά και τον πρώην πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ και νυν υφυπουργό Ανάπτυξης Στέργιο Πιτσιόρλα για τη σκληρή διαπραγμάτευση που έκαναν όλο αυτό το διάστημα. Είπε ότι η θέση της πόλης για ένα δημόσιο το λιμάνι είναι γνωστή, ωστόσο προσέθεσε ότι υπήρξε μια εξέλιξη σε μια κατεύθυνση που μπορεί να προσφέρει αρκετά πράγματα.
Δυο νέες δεξαμενές φέρνει η Cosco
Στην πλωτή δεξαμενή Περάματος "Πειραιάς Ι" η επισκευή της οποίας ολοκληρώθηκε στις 22 Ιουνίου εισήλθε λίγο πριν τις 11 το πρωί για δεξαμενισμό το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Διονύσιος Σολωμός" της εταιρείας ZANTE FERRIES. Η China Cosco Shipping Corporation Limited, φέρεται αποφασισμένη να αλλάξει τα δεδομένα στις ναυπηγικές εργασίες στο Πέραμα, καθώς το αμέσως προσεχές διάστημα, το Νοέμβριο του 2017, θα εγκατασταθεί στη ΝΕΖ νέα πλωτή δεξαμενή για πλοία με μεταφορική ικανότητα 80.000 τόνων, μήκους 240μ, εσωτερικό πάτος 35μ, ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων και πλήρη εξοπλισμό γερανών. Η κινεζική Cosco, ωστόσο, έχει προβλέψει ότι ανάλογα με τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν στο λιμάνι του Πειραιά, θα καταφθάσει το 2018 άλλη μία πλωτή δεξαμενή τύπου post panamax, 300.000 τόνων.
Σύμφωνα με στελέχη της ναυτιλιακής αγοράς, αυτό σημαίνει ότι πλέον το σύνολο των πλοίων της ακτοπλοϊας δεν θα χρειάζονται να κάνουν εργασίες επισκευής ή ετήσιας συντήρησης σε άλλα ναυπηγεία της Μεσογείου, ενώ η συγκεκριμένη κίνηση των Κινέζων αναμένεται να αλλάξει και τα δεδομένα στην αγορά εργασίας, καθώς οι αυξημένες ανάγκες θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις απασχόλησης.
Οι δύο υπάρχουσες παλαιές πλωτές δεξαμενές που υπάρχουν ήδη στη ΝΕΖ και οι οποίες πρόσφατα ανακατασκευάστηκαν θα μεταφερθούν στην προβλήτα δύο στο Πέραμα και στις θέσεις τους θα τοποθετηθούν οι δύο νέες.
www.worldenergynews.gr