Κανένα από τα έξι νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα του 2017 δεν πληροί το πρότυπο της ΕΕ για ρύπανση από τοξικά οξείδια του αζώτου (NOx) σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης
Τα τελευταία μοντέλα των πετρελαιοκίνητων οχημάτων δεν πληρούν τα όρια ρύπανσης όταν βρίσκονται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο, σύμφωνα με ανεξάρτητες δοκιμές.
Οπως σημειώνει ο Guardian, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κανένα από τα έξι νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα του 2017 δεν πληρούσε το πρότυπο της ΕΕ για ρύπανση από τοξικά οξείδια του αζώτου (NOx) στην οδήγηση.
Ο επικαιροποιημένος δείκτης Equa, που παράγεται από την εταιρεία δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων, δείχνει ότι το 86% όλων των μοντέλων ντίζελ που εισήχθησαν στη βρετανική αγορά μετά το σκάνδαλο εκπομπών της Volkswagen το 2015, δεν πέτυχε το επίσημο όριο στο δρόμο, ενώ βρέθηκε ότι το 15% αυτών των αυτοκινήτων εξέπεμπε έως και οκτώ φορές περισσότερες εκπομπές NOx.
Η τελευταία ενημέρωση του Equa Index, δείχνει ότι το 70% των πετρελαιοκινητήρων που κυκλοφόρησαν το 2016 και το 2017 εκπέμπουν τουλάχιστον διπλάσιο επίσημο όριο NOx όταν βρίσκονται στο δρόμο.
Σύμφωνα με τον Guardian, τα πιο ρυπογόνα στους δρόμους από τα μοντέλα του 2017 που δοκιμάστηκαν είναι τα μοντέλα Land Rover Discovery, Maserati Quattroporte και Suzuki Vitara, αν και όλα πληρούν τα ισχύοντα νομικά πρότυπα.
Οι τοξικοί ρύποι εκτιμάται ότι προκαλούν 23.500 πρόωρους θανάτους ετησίως μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
www.worldenergynews.gr
Οπως σημειώνει ο Guardian, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κανένα από τα έξι νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα του 2017 δεν πληρούσε το πρότυπο της ΕΕ για ρύπανση από τοξικά οξείδια του αζώτου (NOx) στην οδήγηση.
Ο επικαιροποιημένος δείκτης Equa, που παράγεται από την εταιρεία δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων, δείχνει ότι το 86% όλων των μοντέλων ντίζελ που εισήχθησαν στη βρετανική αγορά μετά το σκάνδαλο εκπομπών της Volkswagen το 2015, δεν πέτυχε το επίσημο όριο στο δρόμο, ενώ βρέθηκε ότι το 15% αυτών των αυτοκινήτων εξέπεμπε έως και οκτώ φορές περισσότερες εκπομπές NOx.
Η τελευταία ενημέρωση του Equa Index, δείχνει ότι το 70% των πετρελαιοκινητήρων που κυκλοφόρησαν το 2016 και το 2017 εκπέμπουν τουλάχιστον διπλάσιο επίσημο όριο NOx όταν βρίσκονται στο δρόμο.
Σύμφωνα με τον Guardian, τα πιο ρυπογόνα στους δρόμους από τα μοντέλα του 2017 που δοκιμάστηκαν είναι τα μοντέλα Land Rover Discovery, Maserati Quattroporte και Suzuki Vitara, αν και όλα πληρούν τα ισχύοντα νομικά πρότυπα.
Οι τοξικοί ρύποι εκτιμάται ότι προκαλούν 23.500 πρόωρους θανάτους ετησίως μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
www.worldenergynews.gr