Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Έως το 2027 θα λειτουργούν τα πρώτα πλοία μηδενικών εκπομπών άνθρακα

Έως το 2027 θα λειτουργούν τα πρώτα πλοία μηδενικών εκπομπών άνθρακα

Σχετική σύμβαση έχει συνάψει η Kongsberg Maritime

Η νορβηγική εταιρεία τεχνολογίας Kongsberg Maritime έχει συνάψει σύμβαση για την παροχή αναβαθμίσεων πρόωσης για 10 πλοία PCTC της Höegh Autoliners (παγκόσμια ναυτιλιακή εταιρεία RoRo που ειδικεύεται στη μεταφορά αυτοκινήτων, εξοπλισμού εξόρυξης και χύδην φορτίου).

Καθένα από αυτά θα εφοδιαστεί με το σύστημα πρόωσης Promas Lite της Kongsberg Maritime το οποίο έχει αναπτυχθεί ειδικά για τον εκ των υστέρων εξοπλισμό και τη βελτίωση των συστημάτων πρόωσης σε υπάρχοντα πλοία.

Θα είναι τα πρώτα πλοία μηδενικών εκπομπών άνθρακα στον κλάδο που θα μπορούν να λειτουργούν με αμμωνία έως το 2027.

Η εταιρεία τόνισε ότι αυτά τα πλοία θα θέτουν ένα νέο πρότυπο για πιο βιώσιμες μεταφορές βαθέων υδάτων στο τμήμα PCTC.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Promas Lite ενσωματώνει την προπέλα σταθερού βήματος, το καπάκι της πλήμνης, τον λαμπτήρα και το πηδάλιο σε μια μονάδα προώθησης, για να αυξήσει την απόδοση και την εξοικονόμηση καυσίμου.

Οι αναβαθμίσεις σκαφών για PCTC κλάσης DSME της Höegh Autoliners προβλέπεται να επιτύχουν εξοικονόμηση καυσίμου τουλάχιστον 6,5%, σύμφωνα με λεπτομερείς υδροδυναμικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν στο Υδροδυναμικό Ερευνητικό Κέντρο της Kongsberg Maritime.

Αυτή η πρόβλεψη έχει επικυρωθεί από μετρήσεις πλήρους κλίμακας που ελήφθησαν από δύο πλοία που έχουν ήδη εξοπλιστεί με το σύστημα Promas Lite, οι οποίες επιβεβαίωσαν τα αναμενόμενα κέρδη απόδοσης.

Η Kongsberg Maritime εξασφάλισε επίσης ένα πρόσθετο συμβόλαιο για την παράδοση κρίσιμων εξαρτημάτων για τα νέα πλοία κλάσης Aurora.

Αυτά τα εξαρτήματα περιλαμβάνουν το σύστημα πλοήγησης K-Bridge, το σύστημα K-IMS για παρακολούθηση και αναφορά εκπομπών, το σύστημα ελέγχου κινητήρα K-chief και το σύστημα πρόωσης PROMAS.

 

Η Höegh Autoliners απανθρακοποίεί το στόλο της

Η Höegh Autoliners εργάζεται ενεργά για την απανθρακοποίηση ολόκληρου του στόλου της. Η ανάπτυξη των σκαφών κλάσης Aurora αποτελεί βασικό μέρος αυτής της πρωτοβουλίας.

Το πρώτο πλοίο αυτής της κατηγορίας (το Höegh Aurora) παραδόθηκε στο ναυπηγείο China Merchants Heavy Industry στο Jiangsu της Κίνας.

Με χωρητικότητα έως και 9.100 αυτοκίνητα, τα πλοία της κλάσης Aurora θα είναι τα «μεγαλύτερα στον κόσμο» μεταφορείς αυτοκινήτων που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, σύμφωνα με την εταιρεία.

 

Δηλώσεις επιτελικών στελεχών

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Höegh Autoliners επέλεξε την Kongsberg για να προσφέρει μια λύση αναβάθμισης που ευθυγραμμίζεται με την κοινή μας δέσμευση για βιωσιμότητα, μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και μείωση των εκπομπών CO2.

Το σύστημα πρόωσης Promas Lite παρέχει μια αποτελεσματική επιλογή αναβάθμισης, προσφέροντας σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και γρήγορη απόδοση της επένδυσης», δήλωσε ο Klas Nygren (Ανώτερος Διευθυντής Πωλήσεων Aftermarket της Kongsberg Maritime).

«Η Höegh Autoliners είναι αφοσιωμένη στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Ένας σημαντικός παράγοντας αυτού είναι η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της απόδοσης του σκάφους μας υιοθετώντας τις πιο ενεργειακά αποδοτικές λύσεις από υψηλά καταρτισμένους και αφοσιωμένους προμηθευτές. Οι συνεργάτες μας στη Kongsberg Maritime μας βοηθούν να προωθήσουμε αυτό το όραμα με το σύστημα πρόωσης Promas Lite τους», δήλωσε ο Sebjørn Dahl (COO της Höegh Autoliners).

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης