Βιομηχανία & Απανθρακοποίηση

Mercedes: Αναθεωρεί καθοδικά τις προβλέψεις της– Αλλεπάλληλα τα πλήγματα για τη γερμανική βιομηχανία

Mercedes: Αναθεωρεί καθοδικά τις προβλέψεις της– Αλλεπάλληλα τα πλήγματα για τη γερμανική βιομηχανία
Σύμφωνα με το Bloomberg, o όμιλος Mercedes-Benz δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων αναμένεται τώρα να είναι «σημαντικά χαμηλότερα» από το επίπεδο του προηγούμενου έτους
O όμιλος Mercedes-Benz Group AG αναθεώρησε καθοδικά τις οικονομικές προβλέψεις του για το έτος, επικαλούμενος την ταχεία επιδείνωση των δραστηριοτήτων της στην Κίνα, γεγονός που προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες αρνητικές ενδείξεις για την βιομηχανική παραγωγή της Γερμανίας.  

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Mercedes-Benz αναμένει τώρα ότι η προσαρμοσμένη απόδοση των πωλήσεών της θα κυμανθεί μεταξύ 7,5% και 8,5%, σε σύγκριση με προηγούμενη πρόβλεψη που έφτανε το 11%, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πέμπτης (19/9).

Ο όμιλος Mercedes-Benz δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων αναμένεται τώρα να είναι «σημαντικά χαμηλότερα» από το επίπεδο του προηγούμενου έτους.

«Αυτό προκλήθηκε από την περαιτέρω επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος, κυρίως στην Κίνα», δήλωσε η εταιρεία.

«Η αύξηση του ΑΕΠ στην Κίνα έχασε περαιτέρω δυναμική εν μέσω της ασθενέστερης κατανάλωσης, καθώς και της συνεχιζόμενης ύφεσης στον τομέα των ακινήτων. Αυτό επηρέασε τον συνολικό όγκο πωλήσεων στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων στην κορυφαία κατηγορία», προσέθεσε σε ανακοίνωσή της ο όμιλος.

Η προειδοποίηση για τα κέρδη είναι το τελευταίο πλήγμα για τον γερμανικό βιομηχανικό τομέα που παραπαίει από τότε που η Ρωσία διέκοψε την προμήθεια φθηνού φυσικού αερίου.

Υπενθυμίζεται ότι παράλληλα «παίζει» το θρίλερ της Volkswagen AG, η οποία είναι έτοιμη να κλείσει για πρώτη φορά εγχώρια εργοστάσια στη Γερμανία λόγω της μείωσης της ζήτησης.

Ταυτόχρονα, η BMW AG μείωσε τις προβλέψεις για τα κέρδη της για το σύνολο του έτους, επικαλούμενη εν μέρει τις υποτονικές πωλήσεις EV.

Για τη Mercedes, η αποδυνάμωση των πωλήσεων για τα κορυφαία αυτοκίνητά της αποτελεί πλήγμα για μια στρατηγική της που προοριζόταν να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της μετάβασής της σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.

Η Κίνα, μια χώρα όπου η αυτοκινητοβιομηχανία της πουλάει ένα σχετικά υψηλό ποσοστό πολυτελών οχημάτων, θεωρήθηκε ως πρότυπο που η γερμανική εταιρεία θα μπορούσε να αντιγράψει.

Ωστόσο, τα τελευταία ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας έχουν συναντήσει μια χλιαρή ανταπόκριση από τους καταναλωτές της Ασίας.

Εν τω μεταξύ, οι νεότεροι πελάτες στην Κίνα στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε εγχώριες εταιρείες που θεωρούνται ότι διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία μέσα στο αυτοκίνητο σε σύγκριση με τους Γερμανούς ανταγωνιστές, όπως η Mercedes.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης