Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Καύσιμο με βάση το αλκοόλ φέρνει επανάσταση στα αυτοκίνητα (ecoticias)

Καύσιμο με βάση το αλκοόλ φέρνει επανάσταση στα αυτοκίνητα (ecoticias)

Κινητήρας μεθανόλης μπορεί να αποτελέσει βιώσιμη λύση για τα οχήματα του μέλλοντος

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Αμερική παραμένουν σταθερές στον στόχο τους για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του τομέα των μεταφορών έως το 2030-2035.

Το ερώτημα που γεννάται είναι τι γίνεται αν δεν επιτευχθεί; Η ιστοσελίδα ecoticias.com, αποκαλύπτει σχέδιο που θα φέρει τα πάνω - κάτω στον τομέα του αυτοκινήτου.

Υπάρχουν ήδη εταιρείες που έχουν βάλει σκοπό να λύσουν αυτό το πρόβλημα, όπως μια θρυλική γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που πρόκειται να καταργήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με περισσότερη… καύση.

Πρόκειται για τον πρώτο μηδενικών εκπομπών και θα καίει αλκοόλ… αντί για βενζίνη.

 

Τη λύση δίνει το HyperHybrid®

Επί του παρόντος, μια αυστρο-γερμανική εταιρεία (η Obrist Group), παρουσίασε έναν επαναστατικό που μπορεί να αλλάξει δραστικά την αγορά κατασκευής αυτοκινήτων.

Το HyperHybrid® είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει την ηλεκτρική οδήγηση με μεθανόλη (απλούστερη αλκοόλη) ως βιώσιμη λύση για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Η πλήρης δομή του συστήματος μετάδοσης κίνησης HyperHybrid® του οχήματος βασίζεται σε έναν ειδικά σχεδιασμένο δικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτός ο συμπαγής κινητήρας έχει σχεδιαστεί για χρήση με aMethanol που είναι ένα συνθετικό καύσιμο που προέρχεται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες. Συνεργάζεται με ένα μικρό πακέτο μπαταριών, το οποίο το καθιστά υβριδικό όχημα.

 

Οι λόγοι που κάνουν το HyperHybrid® τόσο ιδιαίτερο

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης HyperHybrid®, είναι ιδιαίτερο και επαναστατικό για τους ακόλουθους λόγους τους οποίους παρουσιάζουμε συνοπτικά.

Πρώτον, δεν είναι για πλοία, αλλά για αυτοκίνητα. Στη συνέχεια, έχουμε άλλα πλεονεκτήματα:

Συμπαγές μέγεθος: Αυτό το είδος σχεδίασης κινητήρων καθιστά δυνατό τον σχεδιασμό ενός κινητήρα με δύο κυλίνδρους και εξακολουθεί να είναι ελαφρύτερος από τους κανονικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Υβριδική ενσωμάτωση: Ο κινητήρας είναι μπερδεμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνοδεύεται από μια μπαταρία μικρότερου μεγέθους.

Συμβατότητα μεθανόλης: Ειδικά κατασκευασμένο για απόδοση σε καύσιμο μεθανόλης.

Έλεγχος εκπομπών: Ο κινητήρας σχεδιάστηκε για να παράγει τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών, ειδικά όταν χρησιμοποιείται μεθανόλη ουδέτερη σε άνθρακα.

Οι κινητήρες μεθανόλης γενικά προσφέρουν αρκετά πλεονεκτήματα απόδοσης:

Υψηλή θερμική απόδοση: Μία από τις παραμέτρους τροφοδοσίας καυσίμου αφορά το πώς οι κινητήρες μεθανόλης μπορούν επίσης να προσφέρουν υψηλότερη θερμική απόδοση σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες λόγω της υψηλής βαθμολογίας οκτανίων της μεθανόλης και επίσης λόγω της ψυκτικής της επίδρασης.

Χαμηλότερες εκπομπές: Στην περίπτωση που θα λειτουργεί με ουδέτερη σε άνθρακα μεθανόλη, οι καθαρές εκπομπές CO2 από τον κινητήρα είναι σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι στην περίπτωση των κινητήρων ορυκτών καυσίμων.

Εντυπωσιακή αυτονομία: Το πρωτότυπο αυτοκίνητο εξοπλισμένο με «HyperHybrid®», όπως το V70, έχει δυνατότητα μικτής οδήγησης WLTP χιλίων χιλιομέτρων.

Ο κινητήρας μεθανόλης του Ομίλου Obrist χρησιμοποιεί ένα καύσιμο που προέρχεται από μεθανόλη και ονομάζεται aMethanol ή aFuel®.

Αυτή η συνθετική μεθανόλη παράγεται μέσω μιας διαδικασίας που τραβάει το CO2 και το νερό από τον αέρα, καθιστώντας το καύσιμο αρνητικό σε άνθρακα.

 

Η ανάπτυξη του κινητήρα μεθανόλης του Obrist Group

Ο Όμιλος Obrist αναπτύσσει τον κινητήρα μεθανόλης και το σύστημα HyperHybrid® εδώ και μερικά χρόνια.

Έχουν ήδη κάνει πράξη μια σειρά από πρωτότυπα και τώρα ετοιμάζονται για μαζική παραγωγή. Η εταιρεία έχει αποκαλύψει ορισμένα σχέδια που διευκρινίζουν πόσο πολλά υποσχόμενο θα μπορούσε να είναι αυτό το μοντέλο.

Αυτά είναι τα εξής:

Ανάπτυξη πρωτοτύπων: Το πρώτο πρωτότυπο ήταν ένα Tesla Model Y στο οποίο οι προεπιλεγμένες μπαταρίες του κατασκευαστή αντικαταστάθηκαν με το HyperHybrid®.

Προγραμματισμένη εισαγωγή στην αγορά: Είναι η πολιτική του Ομίλου Obrist να λανσάρει το HyperHybrid® στην αγορά έως το έτος 2025 με τη βοήθεια ενός δικαιοδόχου.

Παγκόσμιες συνεργασίες: Ορισμένοι από τους εταίρους συνεργασίας αναζητούνται για να αυξηθεί η κλίμακα της διανομής προϊόντων της εταιρείας στην αγορά.

 

Ο ρόλος του ήλιου στις μελλοντικές ΑΠΕ

Η εταιρεία βλέπει επίσης ένα μέλλον μεγάλων εγκαταστάσεων παραγωγής μεθανόλης σε περιοχές με άφθονο ήλιο, όπως ονομάζουν, τα σύγχρονα δάση, όπου οι εγκαταστάσεις παραγωγής ήλιου σε νερό, ηλεκτρόλυση, διήθηση αέρα CO2 και σύνθεση μεθανόλης ενσωματώνονται για τη δημιουργία άφθονων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ).

Όταν λέμε ότι πρόκειται για κινητήρα με αλκοόλη, το κάνουμε σκεπτόμενοι τις οικολογικές δυνατότητες που θα μπορούσε να έχει η ανάπτυξη αυτού του καυσίμου, κάτι που έχουν δείξει άλλα μοντέλα όπως το John Deere.

Αυτός ο κινητήρας μεθανόλης δεν είναι ο πρώτος που κατασκευάζεται, αλλά είναι πρωτοπόρος στον τομέα του αυτοκινήτου, καθώς μέχρι τώρα τους γνωρίζαμε για τα σκάφη, όπου ανταγωνίζονται την αμμωνία και φυσικά το υδρογόνο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης