Οι χαμηλές τιμές φυσικού αερίου στην Ευρώπη προσφέρουν σήμερα ελάχιστα κίνητρα για την εισαγωγή LNG, λέει στέλεχος της αγοράς
Ο γερμανικός διαχειριστής τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου Deutsche Energy Terminal (DET) έχει προγραμματίσει νέους γύρους δημοπρασιών χωρητικότητας για τις εγκαταστάσεις του FSRU στο Brunsbüttel και στο Wilhelmshaven, αφού δεν δέχθηκε καμία προσφορά στον τελευταίο γύρο εμπορίας.
Σύμφωνα με το LNG Prime, στους τρεις γύρους δημοπρασιών που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 13 Ιουνίου και 3 Ιουλίου, η DET προσέφερε βραχυπρόθεσμα προϊόντα για το 2025, καθώς και μακροπρόθεσμα προϊόντα για τα έτη 2025-2029 για τους τερματικούς σταθμούς LNG Brunsbüttel και Wilhelmshaven 1.
«Γενικά, οι γύροι εμπορίας χωρίς προσφορές δεν είναι ασυνήθιστοι και αποτελούν μέρος της συμπεριφοράς της αγοράς», δήλωσε εκπρόσωπος της DET στο LNG Prime.
«Το αποτέλεσμα αυτό δεν μας εξέπληξε. Οι χαμηλές τιμές φυσικού αερίου στην Ευρώπη προσφέρουν σήμερα ελάχιστα κίνητρα για την εισαγωγή LNG. Προς το παρόν, τα φορτία δρομολογούνται κατά προτίμηση προς την Ασία λόγω της κατάστασης των τιμών», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Η DET εφαρμόζει τις προδιαγραφές τιμών του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων, ενώ αντίθετα, οι μη κρατικές εταιρείες είναι ελεύθερες να καθορίζουν τις τιμές τους, ενώ ακόμη, οι τερματικοί σταθμοί της DET υπόκεινται στη νομοθεσία της ΕΕ περί ανταγωνισμού όσον αφορά την τιμολόγηση.
«Αυτοί οι παράγοντες συνδυαστικά, οδήγησαν στο αναμενόμενο χαμηλό ενδιαφέρον της αγοράς για τον τρέχοντα γύρο εμπορίας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της DET.
Σύμφωνα με το LNG Prime, στους τρεις γύρους δημοπρασιών που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 13 Ιουνίου και 3 Ιουλίου, η DET προσέφερε βραχυπρόθεσμα προϊόντα για το 2025, καθώς και μακροπρόθεσμα προϊόντα για τα έτη 2025-2029 για τους τερματικούς σταθμούς LNG Brunsbüttel και Wilhelmshaven 1.
«Γενικά, οι γύροι εμπορίας χωρίς προσφορές δεν είναι ασυνήθιστοι και αποτελούν μέρος της συμπεριφοράς της αγοράς», δήλωσε εκπρόσωπος της DET στο LNG Prime.
«Το αποτέλεσμα αυτό δεν μας εξέπληξε. Οι χαμηλές τιμές φυσικού αερίου στην Ευρώπη προσφέρουν σήμερα ελάχιστα κίνητρα για την εισαγωγή LNG. Προς το παρόν, τα φορτία δρομολογούνται κατά προτίμηση προς την Ασία λόγω της κατάστασης των τιμών», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Η DET εφαρμόζει τις προδιαγραφές τιμών του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων, ενώ αντίθετα, οι μη κρατικές εταιρείες είναι ελεύθερες να καθορίζουν τις τιμές τους, ενώ ακόμη, οι τερματικοί σταθμοί της DET υπόκεινται στη νομοθεσία της ΕΕ περί ανταγωνισμού όσον αφορά την τιμολόγηση.
«Αυτοί οι παράγοντες συνδυαστικά, οδήγησαν στο αναμενόμενο χαμηλό ενδιαφέρον της αγοράς για τον τρέχοντα γύρο εμπορίας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της DET.
www.worldenergynews.gr