Από την πλευρά της Renault, πάντως, ο Τιερί Μπολορέ, υπεύθυνος για την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, δηλώνει κατηγορηματικά ότι «η Renault δεν εξαπάτησε, δεν παραπλάνησε»
Διαρροές από έκθεση της γαλλικής Υπηρεσίας καταπολέμησης της απάτης και προστασίας καταναλωτών του Παρισιού φέρνουν τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault σε δύσκολη θέση, σχετικά με το ενδεχόμενο σκανδάλου παραποίησης τιμών για τις εκπομπές ρύπων.
Αυτό αναφέρει η Deutsche Welle, που σημειώνει ότι στην έκθεση αυτήν υπάρχουν πληροφορίες, ότι γίνεται λόγος για στρατηγικές εξαπάτησης προκειμένου να παραποιηθούν τα αποτελέσματα των ελέγχων στις εκπομπές καυσαερίων.
Η Renault από την πλευρά της αντιδρά με έντονο τρόπο και διατείνεται ότι άδικα κατηγορείται.
Ο Τιερί Μπολορέ, υπεύθυνος για την ανταγωνιστικότητα στην εταιρεία, δηλώνει χαρακτηριστικά: «Η Renault δεν αξίζει αυτή τη μεταχείριση. Είμαστε σοκαρισμένοι, άναυδοι και εξοργισμένοι».
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro υποστηρίζει κατηγορηματικά ότι «η Renault δεν εξαπάτησε, δεν παραπλάνησε».
Οι πληροφορίες ωστόσο, που διαρρέουν για τη Renault από εφημερίδες όπως η «Liberation» και η «Les Echos» θέλουν την εταιρεία να έχει ρυθμίσει την εκπομπή καυσαερίων με τρόπο ώστε να «πιάνει» τις απαραίτητες τιμές στο εργαστήριο, αλλά να μη λειτουργεί υπό κανονικές συνθήκες στους δρόμους.
www.worldenergynews.gr
Αυτό αναφέρει η Deutsche Welle, που σημειώνει ότι στην έκθεση αυτήν υπάρχουν πληροφορίες, ότι γίνεται λόγος για στρατηγικές εξαπάτησης προκειμένου να παραποιηθούν τα αποτελέσματα των ελέγχων στις εκπομπές καυσαερίων.
Η Renault από την πλευρά της αντιδρά με έντονο τρόπο και διατείνεται ότι άδικα κατηγορείται.
Ο Τιερί Μπολορέ, υπεύθυνος για την ανταγωνιστικότητα στην εταιρεία, δηλώνει χαρακτηριστικά: «Η Renault δεν αξίζει αυτή τη μεταχείριση. Είμαστε σοκαρισμένοι, άναυδοι και εξοργισμένοι».
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro υποστηρίζει κατηγορηματικά ότι «η Renault δεν εξαπάτησε, δεν παραπλάνησε».
Οι πληροφορίες ωστόσο, που διαρρέουν για τη Renault από εφημερίδες όπως η «Liberation» και η «Les Echos» θέλουν την εταιρεία να έχει ρυθμίσει την εκπομπή καυσαερίων με τρόπο ώστε να «πιάνει» τις απαραίτητες τιμές στο εργαστήριο, αλλά να μη λειτουργεί υπό κανονικές συνθήκες στους δρόμους.
www.worldenergynews.gr