Η Höegh LNG ανέπτυξε την τεχνολογία πράσινου cracker αμμωνίας, η οποία θα χρησιμεύσει για τη μετατροπή και την απαλλαγή από τον άνθρακα των πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU) στη Γερμανία
Η γερμανική Deutsche ReGas και η νορβηγική Höegh LNG έχουν συνάψει συμφωνία για την ανάπτυξη του πρώτου παγκοσμίως πλωτού τερματικού σταθμού για τη μετατροπή πράσινης αμμωνίας σε πράσινο υδρογόνο σε βιομηχανική κλίμακα.
Σύμφωνα με το Energy Market Price, το H2-Import-Terminal Lubmin σχεδιάζεται να τεθεί σε λειτουργία από τις αρχές του 2026, ενώ έχει σχεδιαστεί για να είναι το πρώτο πλωτό cracker πράσινης αμμωνίας στον κόσμο, το οποίο θα παράγει περίπου 30.000 τόνους υδρογόνου τον χρόνο.
Το υδρογόνο θα τροφοδοτείται στο κεντρικό δίκτυο μέσω του υφιστάμενου σημείου τροφοδοσίας στο Deutsche ReGas Terminal στο λιμάνι του Lubmin.
Η Höegh LNG ανέπτυξε την τεχνολογία πράσινου cracker αμμωνίας, η οποία θα χρησιμεύσει για τη μετατροπή και την απαλλαγή από τον άνθρακα των πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU) στη Γερμανία.
Για το έργο αυτό, η Deutsche ReGas θα παρέχει την υποδομή του τερματικού σταθμού στην ξηρά, τον γενικό συντονισμό, συμπεριλαμβανομένης της αδειοδότησης, και την εμπορία των δυνατοτήτων εισαγωγής στον τερματικό σταθμό.
Ο Ingo Wagner, Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche ReGas, δήλωσε: «η Deutsche ReGas θα αναλάβει το έργο αυτό. Η συμφωνία μας με την Höegh LNG εγκαινιάζει ένα σημαντικό νέο κεφάλαιο τόσο στη στρατηγική της ενεργειακής μετάβασης της Γερμανίας όσο και στην ανάπτυξη της εταιρείας μας. Έτσι, ο τερματικός σταθμός μας H2-Import-Terminal Lubmin αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο για την απαλλαγή των βιομηχανικών περιοχών της ανατολικής και νότιας Γερμανίας από τον άνθρακα. Ο τερματικός σταθμός H2-Import-Terminal Lubmin ενισχύει τη θέση του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας ως οικολογική ενεργειακή ατμομηχανή. Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτό το επόμενο βήμα στη συνεργασία μας με την Höegh LNG».
Η Deutsche ReGas είναι ο φορέας εκμετάλλευσης των μοναδικών ιδιωτικά χρηματοδοτούμενων τερματικών σταθμών LNG στη Γερμανία στο Mukran και πριν από αυτό στο Lubmin.
Ο Erik Nyheim, Διευθύνων Σύμβουλος της Höegh LNG, σχολίασε πως «η Höegh LNG είναι μια εταιρεία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των δραστηριοτήτων του σταθμού. Η εισαγωγή υδρογόνου από παγκόσμιους παραγωγούς στο εξωτερικό είναι το κλειδί για την επίτευξη της βιομηχανικής απεξάρτησης από τον άνθρακα. Προσαρμόζοντας τα υπάρχοντα στοιχεία της θαλάσσιας υποδομής με την καινοτόμο λύση πυρόλυσης που διαθέτουμε, μπορούμε να παρέχουμε πρόσβαση σε υδρογόνο με ανταγωνιστικό κόστος μέσα στα επόμενα χρόνια. Η τεχνογνωσία, η τεχνολογία και τα στοιχεία υποδομής υπάρχουν ήδη και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Deutsche ReGas για την υλοποίηση αυτού του έργου και την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης στη Γερμανία».
Σύμφωνα με το Energy Market Price, το H2-Import-Terminal Lubmin σχεδιάζεται να τεθεί σε λειτουργία από τις αρχές του 2026, ενώ έχει σχεδιαστεί για να είναι το πρώτο πλωτό cracker πράσινης αμμωνίας στον κόσμο, το οποίο θα παράγει περίπου 30.000 τόνους υδρογόνου τον χρόνο.
Το υδρογόνο θα τροφοδοτείται στο κεντρικό δίκτυο μέσω του υφιστάμενου σημείου τροφοδοσίας στο Deutsche ReGas Terminal στο λιμάνι του Lubmin.
Η Höegh LNG ανέπτυξε την τεχνολογία πράσινου cracker αμμωνίας, η οποία θα χρησιμεύσει για τη μετατροπή και την απαλλαγή από τον άνθρακα των πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU) στη Γερμανία.
Για το έργο αυτό, η Deutsche ReGas θα παρέχει την υποδομή του τερματικού σταθμού στην ξηρά, τον γενικό συντονισμό, συμπεριλαμβανομένης της αδειοδότησης, και την εμπορία των δυνατοτήτων εισαγωγής στον τερματικό σταθμό.
Ο Ingo Wagner, Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche ReGas, δήλωσε: «η Deutsche ReGas θα αναλάβει το έργο αυτό. Η συμφωνία μας με την Höegh LNG εγκαινιάζει ένα σημαντικό νέο κεφάλαιο τόσο στη στρατηγική της ενεργειακής μετάβασης της Γερμανίας όσο και στην ανάπτυξη της εταιρείας μας. Έτσι, ο τερματικός σταθμός μας H2-Import-Terminal Lubmin αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο για την απαλλαγή των βιομηχανικών περιοχών της ανατολικής και νότιας Γερμανίας από τον άνθρακα. Ο τερματικός σταθμός H2-Import-Terminal Lubmin ενισχύει τη θέση του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας ως οικολογική ενεργειακή ατμομηχανή. Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτό το επόμενο βήμα στη συνεργασία μας με την Höegh LNG».
Η Deutsche ReGas είναι ο φορέας εκμετάλλευσης των μοναδικών ιδιωτικά χρηματοδοτούμενων τερματικών σταθμών LNG στη Γερμανία στο Mukran και πριν από αυτό στο Lubmin.
Ο Erik Nyheim, Διευθύνων Σύμβουλος της Höegh LNG, σχολίασε πως «η Höegh LNG είναι μια εταιρεία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των δραστηριοτήτων του σταθμού. Η εισαγωγή υδρογόνου από παγκόσμιους παραγωγούς στο εξωτερικό είναι το κλειδί για την επίτευξη της βιομηχανικής απεξάρτησης από τον άνθρακα. Προσαρμόζοντας τα υπάρχοντα στοιχεία της θαλάσσιας υποδομής με την καινοτόμο λύση πυρόλυσης που διαθέτουμε, μπορούμε να παρέχουμε πρόσβαση σε υδρογόνο με ανταγωνιστικό κόστος μέσα στα επόμενα χρόνια. Η τεχνογνωσία, η τεχνολογία και τα στοιχεία υποδομής υπάρχουν ήδη και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Deutsche ReGas για την υλοποίηση αυτού του έργου και την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης στη Γερμανία».
www.worldenergynews.gr