Στον ανακριτή ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος παραδέχθηκε το λάθος του που οδήγησε σε μετωπική σύγκρουση τα δύο τρένα
Με τους διασώστες να συνεχίζουν τις προσπάθειες τους να εντοπίσουν και τους τελευταίους αγνοούμενους - από νωρίς σήμερα το πρωί ανασύρθηκαν επτά απανθρακωμένες σοροί από το βαγόνι του εστιατορίου -, στον ανακριτή αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα Πέμπτη 2 Μαρτίου ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος φέρεται να είναι ο άνθρωπος που διέπραξε το λάθος που οδήγησε στη μετωπική σύγκρουση μιας εμπορικής και μιας επιβατικής αμαξοστοιχίας το βράδυ της Δευτέρας 28 Φεβρουαρίου στα Τέμπη και στη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία που έχει καταγραφεί ποτέ στην Ελλάδα.
Ο απολογισμός είναι δραματικός. Τουλάχιστον 46 νεκροί, ως επί το πλείστον νέοι άνθρωποι στην ηλικία των 20 με 30 ετών, 57 τραυματίες, εκ των οποίων οι 6 νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και δεκάδες αγνοούμενοι (εκτιμώνται σε περίπου 10).
Η πρωτοφανής αυτή τραγωδία ήρθε να αναδείξει την παντελή έλλειψη των κατάλληλων μέσων προστασίας και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά και τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες και παραλείψεις όλων των αρμόδιων υπηρεσιών που τόσα χρόνια όχι μόνο αγνόησαν τις σαφείς προειδοποιήσεις των εργαζομένων αλλά και δεν μπόρεσαν να πράξουν τα δέοντα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών και να αποτρέψουν το προαναγγελθέν αυτό «έγκλημα».
Είναι προφανές ότι η παραίτηση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Κ. Καραμανλή – στη θέση του ορίστηκε ο υπουργός Επικρατείας, Γ. Γεραπετρίτης -, ο οποίος ανακοίνωσε ότι αναλαμβάνει τη διαχρονική πολιτική ευθύνη, ήρθε πολύ αργά.
Ενώπιον του ανακριτή ο σταθμάρχης Λάρισας
Ενώπιον του ανακριτή βρίσκεται ο σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος παραδέχθηκε το λάθος του κατά την προανακριτική διαδικασία.
Ο 60χρονος σταθμάρχης, ο οποίος είχε τοποθετηθεί σε αυτή τη θέση πριν από περίπου 40 ημέρες, είναι αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες.
Στην απολογία του, υποστήριξε ότι κατάλαβε το λάθος που διέπραξε, ότι δηλαδή είχε δρομολογήσει την επιβατική αμαξοστοιχία σε λάθος ράγες, μόλις πληροφορήθηκε για το τραγικό δυστύχημα.
Σε βάρος του έχουν ασκηθεί κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν και σωματικές βλάβες με τον ίδιο ποινικό χαρακτηρισμό, κυρίως όμως με τη βαριά κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών, από την οποία προήλθαν θάνατοι, αδίκημα το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, είναι κακούργημα και επισύρει ποινές από δέκα χρόνια κάθειρξη έως και ισόβια.
Ο απολογισμός είναι δραματικός. Τουλάχιστον 46 νεκροί, ως επί το πλείστον νέοι άνθρωποι στην ηλικία των 20 με 30 ετών, 57 τραυματίες, εκ των οποίων οι 6 νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και δεκάδες αγνοούμενοι (εκτιμώνται σε περίπου 10).
Είναι προφανές ότι η παραίτηση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Κ. Καραμανλή – στη θέση του ορίστηκε ο υπουργός Επικρατείας, Γ. Γεραπετρίτης -, ο οποίος ανακοίνωσε ότι αναλαμβάνει τη διαχρονική πολιτική ευθύνη, ήρθε πολύ αργά.
Ενώπιον του ανακριτή ο σταθμάρχης Λάρισας
Ενώπιον του ανακριτή βρίσκεται ο σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος παραδέχθηκε το λάθος του κατά την προανακριτική διαδικασία.
Ο 60χρονος σταθμάρχης, ο οποίος είχε τοποθετηθεί σε αυτή τη θέση πριν από περίπου 40 ημέρες, είναι αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες.
Στην απολογία του, υποστήριξε ότι κατάλαβε το λάθος που διέπραξε, ότι δηλαδή είχε δρομολογήσει την επιβατική αμαξοστοιχία σε λάθος ράγες, μόλις πληροφορήθηκε για το τραγικό δυστύχημα.
Σε βάρος του έχουν ασκηθεί κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν και σωματικές βλάβες με τον ίδιο ποινικό χαρακτηρισμό, κυρίως όμως με τη βαριά κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών, από την οποία προήλθαν θάνατοι, αδίκημα το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, είναι κακούργημα και επισύρει ποινές από δέκα χρόνια κάθειρξη έως και ισόβια.
Διαβάστε ΕΔΩ τη συνέχεια του κειμένου
www.worldenergynews.gr