Ο καγκελάριος Scholz ζήτησε τη γρήγορη κατασκευή δύο εγκαταστάσεων LNG
Η Uniper τον Νοέμβριο του 2020 πάγωσε σχέδια για μια πλωτή εγκατάσταση εισαγωγής LNG 10 Bcm/έτος, αφού οι παράγοντες της αγοράς έδειξαν χλιαρό ενδιαφέρον για κράτηση μακροπρόθεσμης χωρητικότητας στο εργοστάσιο.
Ωστόσο, ο Γερμανός Καγκελάριος Όλαφ Σολτς στις 27 Φεβρουαρίου είπε ότι το Βερολίνο αποφάσισε να επισπεύσει την κατασκευή δύο τερματικών σταθμών LNG - στο Brunsbuttel και στο Wilhelmshaven - για να βοηθήσει στη μείωση της εξάρτησης της Γερμανίας από τις εισαγωγές ρωσικού φυσικού αερίου.
«Η Uniper εξετάζει επί του παρόντος την πιθανότητα επανέναρξης του σχεδιασμού για έναν τερματικό σταθμό LNG στο Wilhelmshaven», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας στην S&P Global Platts.
«Η τοποθεσία έχει εξαιρετικές υλικοτεχνικές προϋποθέσεις και η Uniper έχει ήδη υλοποιήσει τις προκαταρκτικές εργασίες και τα βήματα σχεδιασμού για έναν πλωτό τερματικό σταθμό τα τελευταία χρόνια», είπε ο εκπρόσωπος.
Πρόσκληση
Η θυγατρική Uniper LNG Terminal Wilhelmshaven (LTeW) απήυθυνε πρόσκληση για δεσμευτικές προσφορές χωρητικότητα στην προγραμματισμένη εγκατάσταση τον Οκτώβριο του 2020.
Ωστόσο, τον επόμενο μήνα ανακοίνωσε ότι επανεξετάζει τα σχέδια λόγω της «απροθυμίας των παραγόντων της αγοράς να κάνουν δεσμευτικές κρατήσεις για την ικανότητα εισαγωγής».
Αντίθετα, είπε ότι θα εξετάσει την τοποθεσία για μελλοντικές εισαγωγές υδρογόνου στη Γερμανία.
Το Wilhelmshaven είναι ένας από τους τρεις προγραμματισμένους τερματικούς σταθμούς εισαγωγής LNG στη Γερμανία μαζί με το γερμανικό έργο LNG 8 Bcm/έτος στο Brunsbuttel και την προτεινόμενη εγκατάσταση εισαγωγής 12 Bcm/έτος Stade.
www.worldenergynews.gr